moje codzienne przykladowe odzywianie

Przez ostatnie 4 dni robie foty dokladnie wszystkiego co wkladam do paszczy..:D Pominelam jedynie wode, ktora pije do 3l dziennie ( nie zawsze, ale staram sie )

Fota 1

-sniadanie; owsianka na wodzie z rodzynkami, orzechami z dodatkiem stevi i cynamonu

-kawulec

-5g spiruliny z woda przed biegiem

-po treningu bialko ( Gold Standard ) na mleku migdalowym z mrozonym bananem

-przekaska; dwie duze szczypty tostowanego kokosa

-obiad; zupa z cukinia, szparagami, ziemniakami,z piersia z kurczaka, doprawiona mieta

-przekaska; jablko i 3 sliwki

-przekaska; chleb zytni (jem bardzo sporadycznie chleb ale jezeli juz to tylko zytni albo orikszowy) z humusem

-kolacja; shake Spirulinowy ( zaznacze, ze ludzie madrzejsi ode mnie z wiekszym doswiadczeniem zaznaczaja, ze nie powinno sie jesc owocow na noc bo maja za duzo cukrow i wegli, jednak ja nie moge sobie wszystkiego tak odmawiac, bo dostane na leb..:D ) z mrozonymi owocami, kiwi i truskawkami na mleku migdalowym z dodatkiem tostowanego kokosa.

Fota 2

-sniadanie; owsianka na wodzie z rodzynkami i orzechami z dodatkiem stevi i cynamonu

-kawulec

-5g spiruliny przed biegiem

-shake spirulinowy po biegu; mrozony banan, mrozone truskawki,mleko migdalowe 10g spiruliny troche stevi

-przekaska; jagody goji, jablko

-obiad; ryz basmati z lososiem, brokulem i kolendra

– czerwona herbata

-kolacja; shake proteinowy; bialko na mleku migdalowym plus kokos do podjadania

 

Fota 3

-sniadanie; owsianka na wodzie z rodzynkami i orzechami jak kazdego poprzedniego dnia🙂

-kawulec

-przekaska; sliwki

-shake spirulinowy

-obiad; pieczony kurczak z 2 pieczonymi batatami i pieczarkami, plus salatka ze szpinaku i zodkiewek z musztardowym dressingiem

-czerwona herbata

-przekaska; jagody goji, jablko

-kolacja bialko z kokosem do podjadania

– jablko i mandarynka (moje nocne szalenstwo..hehe)

 

 

Fota 4

-sniadanie; owsianka

-kawulec

-shake spirulinowy

-obiad; salata z makrela z pomidorami, zodkiewka skropiona sokiem z cytryny

-herbata czerwona

-przekaska; jablko i mandarynka

-przekaska; kokos

-kolacja- bialko

19 thoughts on “moje codzienne przykladowe odzywianie

  1. owsianka❤ uwielbiam! z ta rożnicą że ja jem tzw. owsiankę na zimno, płatki owsiane z jogurtem naturalnym i owocami, rodzynkami, orzechami lub innymi różnymi dodatkami, każdego dnia coś innego, dzięki temu nigdy się nie znudzi, polecam 🙂

  2. Smacznie wyglądające zdjątka😉

    Wrzuciłam Twoje jedzonko do dziennika żywieniowego i jest w granicach 1300-1400 kcal/dziennie, w tym do 80 g białka, węgle jakieś 150 g

    Fajnie zleciało na tym….;)

  3. EWEL jaka jest nazwa tego kokosu w jezyku angielskim………….
    EWel kochanie ile ty wazysz bo mi sie tez wydaje ze malo jesz przy takim treningu czy ty masz energie

  4. dla mnie spirulina z wodą.. okropność.. nie mogę się zmusić żeby to wypić.. dorzucałam do shake’a proteinowego, ale to się trochę mija z celem.. nie wiem już..
    poza tym.. dziś przeczytałam na którym z jednym ‚mądrych’ stron internetowych, że nie powinno się pić shake’a proteinowego z bananem który posiada dużo węglowodanów, i blokuje przyswajanie białka.. coś w ten deseń..
    ja już głupieje chyba.. poważnie

    • Aniu, NIE dodawaj Spiruliny do odzywki bialkowej, to stanowczo za duzo bialka na raz!! Rob sobie shake, przepis znajdziesz na blogu w MIESZANIE W GARACH. Mozesz zmiksowac z owocami z dodatkiem mleka sojowego, migdalowego badz jogurtu naturalnego. Co do banana w shaku, ok zgadzam sie to troche wegli, jednak czy chcesz byc profesjonalna fitness model? Jezeli tak to zrezygnuj z banana. Ja go dodaje bo prowadze zdrowy tryb zycia a nie przygotowuje sie do zawodow kulturystycznych🙂

      • fakt, fitness model raczej nie dla mnie🙂 ja po prostu zaczynam głupieć. nie jeść tego, tamtego.. co rusz to inne informacje dostarczam do swojej główki z różnych źródeł i mam już mętlik..
        Zrobię jak mówisz🙂
        Dziękuję jeszcze raz.

      • Rozumiem Cie Aniu doskonale, bo sama to przechodzilam na poczatku, jednak pamietaj by nie przesadzac z tymi wskazowkami bo idzie zwariowac!!! Poprostu zdrowy tryb zycia, 5 posilkow dziennie, zero bialej maki, zero cukru duzo wody, wsio!!

  5. hej co to ten shake Spirulinowy? jak wrzucam w google to wyskakuje mi Twój blog tylko😉 mogę robić tak,że po treningu odrazu jakiś węgiel np.banan a 30min po koktail białkowy albo posiłek białkowy??

    • Czy potrzebny? Moze nie koniecznie ale szybki strzal cukru zaraz po treningu dobrze robi zmeczonym miesniom. Mozesz poszperac sobie w necie na roznych stronach kulturystycznych co i kiedy najlepiej spozywac by miec pewnosc. Ja wymyslilam ten przepis na Shreka czyli koktajl Spirulinowy

  6. już wiem po co to wszystko. Chodzi o to aby uzupełnić glikogen oraz nie dopuścić to katabolizmu (mmm to nowe pojęcie, któe dziś poznałam😉 czyli spalania mięśni. Można zjesć banana, wafle ryżowe…zdrowe węglowodany PROSTE o! ;)a teraz idę szukać przepisu na Twój koktail S😉

  7. Witam
    moja przemiana z p90x dopiero przede mna a chcialabym posiasc taka wiedze jaka ty juz posiadasz:-D zeby moc dokonac nie mozliwego w moim zyciu:-),jesli nie masz nic przeciw chcialabym od czasu do czasu pomeczyc Cie pytaniami;),treningi juz mam, sprzet zakupiony,ale co z tym zywieniem od czego zaczac,jak Ty mam rodzine wiec nie zamierzam korzystac z planu zywieniowego p90x
    Chcialabym zapytac gdzie kupujesz spiruline,czy znajde na twoim blogu przepisy na dania powyzej?:), Skad czerpiesz inspiracje na swoje posilki?pozdrawiam mocno x

Skomentuj

