3 thoughts on “Najnowszy wywiad z Tonym :*

  1. Ewel ja cwicze 10 min trainer wiec mam pytanie czy to jest program na 3 miesiace tak jak p90x……Jesli zdarzy mi sie ominac trening bo mam duzo na glowie czy powinnam zaczynac od poczatku czy ZROBIC DZIEN KTORY OMINELAM ALBO LECIEC DALEJ……….Co robilas jak bylas bardzo zaganiana albo bardzo zmeczona jak sie motywowalas do treningu……
    No i ja znowu mam pytanie z tym bialkiem ,sorry ze sie powtarzam, otoz czy ty na kartce liczylas dokladnie to bialko i czy mozna zbudowac miesnie jesli sie nie zje tych 120 g tyle ile ja potrzebuje.Pytam sie bo nie chce by moje treningi poszly na marne z powodu bialka

    • Julcia tak, program trwa 3 miesiace. Jezeli opuscisz jeden dzien zrob to co ominelas. Jezeli opuscisz wiecej niz 3 dni radzilabym powtorzyc caly tydzien od poczatku. Co do bialka, Julcia ze spokojem widze, ze za nerwowo do tego podchodzisz!! Jezeli nawet zjesz go troche mniej to spoko nic sie ni eprzejmuj, wazne, ze odzywiasz sie zdrowo. Cwiczysz narazie 10 min dziennie wiec Twoj wysilek nie jest taki duzy wiec spokojnie. Jak juz zaczniesz p90x wtedy dobrze byloby dokladnie wiedziec ile tego bialka spozywasz. Pozdrawiam

  2. bardzo ciekawy jest ten wywiad ale mimo iz ja mieszkam w UK TO NIE ROZUMIEM wszystkiego szkoda…….Ewel co Tony mowil kedy bylo pytanie a tam wystapilo slowo crash……….i mowil on cos jeszcze ze moglby jesc wiecej protein ale nie o to w tym chodzi, bo on nie zamierza byc wiekszy to nie jego naturalna budowa………..cholerka chyba zle zrozumialam

Skomentuj

