„Zdrowe i pozytywne myslenie przynosi zdrowe i pozytywne zycie”

Witam Robaczki. Co u Was? Jak treningi? Ciekawa jestem ile NOWYCH laseczek dolaczylo do Naszej Sekty Pozytywnie Zakreconych..

Melduje, ze od jutra zaczynam P90X2!! Yupiiii!! Przez ostatnie 10 dni mentalnie przygotowywalam sie na kolejne starcie z Tonym. Ojjj stesknilam sie za nim🙂 Przez kilka dni biegalam. Chcialabym uklonic sie wszystkim biegaczom, SZACUNEK, przepraszam rowniez, ze niedocenialam tego sportu wczesniej!! Mowilam, ze biegania nienawidze!!! OZ TYYYYY EWEL nie wiesz co mowisz!!! Zauwazylam, ze podczas biegu moge w koncu zresetowac swoja banie, JESTEM SAMA Z SOBA. Krzyki i piski swoich dzieci zamieniam na Muzyke, ktorej ostatnio nie mam czasu sluchac.

Jezeli P90X2 nie bedzie mnie wykanczac jak Insanity, bede kontynuowac bieganie 3 razy w tyg.

Robaki chcialabym polecic Wam bardzo fajna ksiazke do ktorej czesto powracam „Jak czerpac radosc z aktywnego zycia” Krzysztofa Jankowskiego.  Chcialabym podzielic sie z Wami fragmentem:

„(…) Powszechnie wiadomo, ze na wytworzenie lub pozbycie sie przyzwyczajenia potrzeba czasu. Ustalono,ze niezbedne minimum to 30 dni. To bardzo dlugo, gdy zmagasz sie z sama soba i urochamiasz cala sile woli, aby robic rzeczy, o ktorych wiesz, ze sa dla ciebie korzystne. Jakis czas udaje ci sie wytrwac, ale w koncu znowu popadasz w stare nawyki. Pragniesz zmiany, ale w jakis sposob twoje dobre intencje napotykaja na wewnetrzny sabotaz. nie udaje ci sie utrzymac wysokiej motywacji i stwierdzasz; ”  taka juz jestem „. Godzisz sie z losem i masz poczucie, ze nie uda ci sie zmienic, bo wymaga to nadludzkiego wysilku.

Mam dla ciebie dobra wiadomosc; to mozna zmienic. Psychologowie udowodnili, ze to co robisz i to, co czujesz jest bezposrednia konsekwencja twojego myslenia. Jesli chcesz zmienic postepowanie i jednoczesnie pozbyc sie uczucia, ze walczysz sama z soba, powinnas zmienic przekonania, ktore kontroluja twoje postepowanie. Sprawnosc umyslowa,podobnie jak sprawnosc fizyczna , nie przychodzi sama z siebie. Jesli chcesz uzyskac sprawnosc umyslu, musisz poddac sie treningowi umyslu.

Twoja motywacja i powodzenie w kazdym przedsiewzieciu zaleza od wiary w to, o co walczysz. Trening umyslu buduje i utrzymuje twoje zaufanie do wlasnych mozliwosci. Ty sama mozesz decydowac, w co wierzyc i o czym myslec. Przez twoj mozg przebiega codziennie ponad 60 000 mysli. Sa one forma rozmowy z sama soba, a sposob, w jaki ze soba rozmawiasz ma duzy wplyw na twoje uczucia, nastroje, osobowosc, wyobrazenie o sobie i postepowanie. Twoja wewnetrzna rozmowa kontroluje twoja droge zyciowa.  Problem tkwi w tym, ze zbyt duza czesc tej rozmowy ma wydzwiek negatywny. W wiekszosci przypadkow nasze postrzeganie siebie powstaje z sumy, falszywych czesto, sadow innych ludzi o nas. Moze mowiono ci w dziecinstwie, ze jestes leniwa, niesmiala lub niezaradna. Takie falszywe „prawdy” nieustannie wysluchiwane w koncu staja sie twoimi wlasnymi przekonaniami. Te negatywne poglady panoszace sie w twoim umysle hamuja twoj rozwoj i powstrzymuja cie przed wykorzystaniem calego swojego potencjalu.

Trening umyslu jest jednym ze sposobow, ktore moga ci pomoc w przelamaniu negatywnego postrzegania siebie i w wypracowaniu wizerunku twoich marzen. Pierwszym krokiem przed przystapieniem do treningu umyslu jest przeglad twojej swiadomosci.  W miare jak zaczniesz inaczej myslec, w sposob naturalny nastapi zmiana twojego zachowania. Wraz z tym przyjdzie zmiana wlasnego wyobrazenia o sobie. Kiedy osiagniesz w zyciu to, do czego usilnie dazysz, poprawia sie twoje samopoczucie, co natychmiast zauwaza twoje otoczenie. Trening umyslu daje ci kontrole nad dalszym twoim zyciem.

Krok pierwszy – wymien wszystkie swoje pozytywne cechy, wszystko, co uwazasz za swoje zalety, zarowno te zwiazane z wygladem fizycznym, jak i osobowoscia. To cwiczenie zapewni ci dobre samopoczucie.

Teraz wymien cechy jakie chcialabys miec. Co bys chetnie dodala do sporzadzonego zestawu. Jakie cechy musisz w sobie rozwinac, aby osiagnac cel jaki sobie wyznaczylas. Kiedy juz lista bedzie gotowa, wypracuj afirmacje dla kazdej pozadanej cechy. Mozesz afirmowac istnienie pozytywnych cech w sobie i swoim zyciu, mimo ze wszystko wskazuje, iz wcale ich nie posiadasz.

Stworz w swoim umysle wyobrazenie siebie takiej, jaka chcialabys byc. Wypelnij je wszystkimi szczegolami; obrazami, dzwiekami, zapachami i wszechogarniajacym dobrym samopoczuciem.  Niech przypomina pelnometrazowy film, ktory bedziesz ogladac jak najczesciej. Docen sile dzialania swojej wyobrazni. Przechowasz w umysle te pozytywne uczucia i doswiadczysz wzrostu samooceny. Osiagniesz to, co stworzylas wyobraznia!!

Odczytuj glosno swoje pozytywne afirmacje i wypelniaj codzinnie umysl pozytywnym wizerunkiem swojej osoby. Poprostu to rob!! I to jak najczesciej. Powtarzanie przynosi zmiane. Stajesz sie taka, jaka sie widzisz.

BADZ CIERPLIWA…..Przez lata bylas poddawana wplywom, ktore wytworzyly tkwiace teraz w tobie przekonania i zachowania. badz tez WYTRWALA. Zobaczysz, ze zmiana nastapi! ”

Kiedy wpadla mi w rece ta ksiazka jak wariatka glosno do siebie krzyczalam czytajac ten fragment:” TAK, TAK i TU JEST PIES POGRZEBANY!!! ”   Brak akceptacji siebie, niechec, byly glowna przyczyna moich wszystkich wczesniejszych porazek w osiagnieciu szczuplej sylwetki a co najwazniejsze wszechogarniajacego szczescia. Bo jak moglam docenic to co posiadam nie doceniajac samej siebie?

Wiec Robaczki te chudsze, te grubsze, te duze i te mniejsze  dopiero kiedy zaakceptujecie Siebie z cala lista prawdopodobnie wyimaginowanych, negatywnych spostrzezen  na swoj temat macie szanse na SUKCES!! Postaraj sie pokochac Siebie!!!  To zaden egoizm!!!

9 thoughts on “„Zdrowe i pozytywne myslenie przynosi zdrowe i pozytywne zycie”

  1. Hej:) obejrzałam właśnie Twoją reklamę i jestem strasznie dumna! z Ciebie!🙂
    Gratuluje:)

    Ja jak wiesz skonczyłam P90X i skończyłam też juz Insanity, lecz niestety nie miałam takich wspaniałych wyników jak ty oprocz poprawy wydolności😦 Teraz po 2,5 tyg przerwy od morderczych treningów wracam do p90x w wersji lean i odwiedze takze dietetyka moze on cos poradzi na moj brak efektow. Jestem zachwycona twoimi wynikami i Toba:)

    Pozdrawiam

  2. Hej, zaczynam właśnie p90x:)) jestem na 3 dniu i jestem zachwycona:))) Wszystko mnie boli ale nie mogę doczekać się kolejnego treningu!!! Od jakiegoś czasu regularnie się ruszam ale brakowało mi czegoś dokładnie takiego jak p90x. Widzę też, że przekonałaś się do biegania:) Ja też jakiś rok temu to odkryłam. A mówiłam dokładnie tak jak Ty, że tego nie lubię:)… a teraz nie potrafię się powstrzymać. I jest dokładnie tak jak piszesz…. można się totalnie odłączyć… tylko muzyka:)) Twoje efekty są super.
    Pozdrawiam

  3. Ewel, wstyd mi, narawde.. nie cwicze juz chyba 3 tydzien.. nie wiem dlaczego;p chyba potrzebowalam przerwy,by znów pocisnąć ostro..;P zobacze,czy dzis zaczne – oby;)

  4. Hej. Mam nadzieję, że mimo tego iż kierujesz swój blog do kobiet, znajdzie się tu miejsce dla jednego faceta? W ogóle to chciałem Ci podziękować za taką dawkę inspiracji jakiej nam tu dostarczasz. W dużej mierze dzięki Tobie mam już za sobą 33 dni treningu INSANITY, a najlepsze jest to, że ani razu nie przeszło mi przez myśl to aby się poddać czy też odpuścić jeden dzień. W swoim życiu zaliczyłem tyle prób zrzucenia nadwagi, że już dawno przestałem liczyć. Teraz czuję, że to jest to. Razem ze mną zaczęła ćwiczyć moja dziewczyna, która robi to raczej dla kondycji i zdrowia. bo problemów z tłuszczykiem nie ma.

    Jeżeli chodzi o powyższy artykuł, to zgadzam się z nim. Walkę o zdrowie, kondycję, figurę trzeba zacząć od swojej głowy. Przez fałszywe przekonania, sami się ograniczamy. Nie dajemy sobie nawet szansy spróbować, nie tyle przez brak wiary, co przez to że jesteśmy przekonani o tym, że nie jesteśmy w stanie czegoś dokonać. Gdzie byśmy byli gdyby tacy ludzie jak Einstain, Edison, Leonardo Da Vinci, Ford i inni poddawali by się tak jak to robimy teraz. Jeżeli, ktoś Ci mówi, że czegoś nie potrafisz, to sprawdź to sam/sama zamiast w to ślepo wierzyć.

    Pozdrawiam i życzę wszystkim wiary w samego siebie.

    • To ja dziekuje TOBIE za ten wpis!! Za kazdym razem kiedy dostaje wiadomosc od Faceta obrastam w piorka, gdyz dumna jestem z tego, ze mezczyzni rowniez motywuja sie poprzez to co robie. Dzieki Wam, ludziom ktorzy zaczeli swoja przygode z Beachbody czerpie swoja NOWA motywacje by kontynuowac to co zaczelam.
      Zycze Tobie i Twojej dziewczynie duzo sily, wytrwalosci!!! Zajebiste jest to, ze robicie TO razem, mozecie sie wzajemnie dopingowac, motywowac……super!!!
      Dziekuje
      Ps.Pamietaj o zdjeciach przed i po!! Bede niezwykle wdzieczna jezeli podzielisz sie z nami swoim sukcesem by dalej motywowac innych.

      • Zdjęcie przed już mam. Może to trochę głupio zabrzmi, ale co ranek oglądam się w lustrze i porównuje się do dnia pierwszego. Jak widzę jak powoli wcięcia między fałdkami się prostują to motywacja do dalszego działania jest tak silna jak nigdy dotąd. Chociaż największa energia dopadła mnie w momencie kiedy zrobiłem drugi fittest. Różnice rzędu czterokrotności powtórzeń tego co udało mi się zrobić za pierwszym razem są niesamowite.

        Jak już osiągnę swój cel na pewno podzielę się zdjęciami, chociażby dlatego, że sam motywuję się też oglądaniem różnych transformacji. Myśl o tym, że inni zaczynając mieli często gorszą sytuację niż ja, daje mi siłę, żeby wierzyć, że mi też się to uda. 30kg zbędnego bagażu to jeszcze nie tragedia.

        Pozdrawiam

Skomentuj

