7 thoughts on “Pokazujemy naszym Panom, moze ich to ruszy…..hehe Bo to jest TO co kobietki lubia najbardziej :)

  1. zadziwiajace jest to jak zmienia sie twarz czlowieka gdy schudnie,
    szkoda ze moj chlopak na p90x patrzy z niedowierzaniem😦
    woli siłownie, a wiem ze przez miesiac cwiczen w domu osiagnal by wiecej niz przez miesiac silowni😦

  2. Ewel ,dziewczyny co sobie powtarzacie kiedy dopada was depresja bo ja jestem znowu w depresji , chce mi sie ryczec ze jestem taka beznadziejna ,nie mam sily na prace nauke cwiczenia 10min , bycie mama, dlaczego niemoge sie ogarnac

Skomentuj

