13 thoughts on “MOJA KOLEJNA DUMA!!! Prosze bardzo wszystkie niedowiarki!! Nie da sie? MARTUS mordeczko TY moja…SZACUNEK!

  1. Dzieki wszystkim.Bylo ciezko ale coz inaczej nieda sie.Takie jest zycie trzeba zapierdalac aby cos osiagnac! Osiagnelam swoj cel jestem lzejsza o prawie 20lb ale nie jestem zadowolona na 100% walcze dalej teraz bedzie lean a co po tez sie okaze.Wiecie mam takie wrazenie ze za kiedy nie cwicze to tyje to jest glupie i napewno tak nie jest ale chyba bez cwiczen juz nie bede mogla sie obejsc.Dzieki tez Ewelina dla ciebie bo znalazlam tego bloga i mi bardzo pomoglas.Dawno juz zastanawialam sie nad kupnem P90x ale dopiero po odnalezieniu ciebie go kupilam i sie ciesze.Musze popracowac jeszcze nad brzuchem wyglada niby ok ale sami wiecie zawsze tam tluszczyku jeszcze zostaje.Takze jedziemy dalej!!

  2. Nom wielkie gratulacje, dopytam o jedna rzecz bo probuje namowic zonke do P90X, ale mysle ze ona nie jest wstanie zrobic pompki a co dopiero taka ilosc jak jest w programie, jak je zastapic badz sobie ulatwic jak Wy to robicie dziewczyny?

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s