Przeszok! :D

Wczoraj zajrzalam na YT by sprawdzic komenty pod moim filmikiem, przyznaje, ze zawsze nakrecam sie pozytywnymi komentarzami jakie dostaje, czasami sa i negatywne badz mega smieszne…heheheh jak np. wiele ludzi nabija sie z „mojego meza” w tle..hehehe prawda jest taka, ze to moja mama..heheh Ale nie o tym….

ROBAKI juz jest prawie MILION wyswietlen!!! Hardcore!! Przeszok!! Nieogar!! hehehe I pomyslec, ze jeszcze kilka miesiecy temu nie moglam sie sama zmotywowac by np. ruszyc tylek do kuchni po herbe, albo umyc wlosy, albo zrobic cokolwiek, a tu prosze…..motywuje tyle ludzi 🙂 Az sama Siebie teraz zmotywowoalam..heheh Rocky zawsze tak na mnie dziala 😀

Tak wiec APEL ROBALE MOJE!!!!! KAZDY Z WAS, BEZ ZADNEGO WYJATKU JEST W STANIE SIE ZMIENIC!!!! KAZDY!!!

ROZUMIESZ? TAK DO CIEBIE MOWIE!!!! PRZESTAN SZUKAC WYMOWEK!! PRZESTAN WYMYSLAC CORAZ TO NOWE POWODY BY TYLKO USPRAWIEDLIWIC SWOJEGO LENIWCA!! WIEM, ZE GLEBOKO W SOBIE MARZYSZ BY MIEC PIEKNE CIALO, BY BUDZIC PODZIW!! WIEC NIE ODKLADAJ NICZEGO NA JUTRO, BO JUTRA MOZE NIE BYC!!!

NIE BEDZIE LATWO, JEST TO DROGA POD GORE, ZALANA BOLEM I POTEM, ALE Z WIARA W SIEBIE JESTES W STANIE DOKONAC CUDU!! PRZESTAN SLEPO WIERZYC W CHOLERNE DIETY, GLODOWKI, NIE NISZCZ SWOJEGO CIALA!!!  MASZ JE TYLKO JEDNO!! DLATEGO POSTARAJ SIE BY ZYC W NAJLEPSZEJ WERSJI SIEBIE!!! UWIERZ W KONCU, ZE MOZESZ TEGO DOKONAC!!

RUSZ WIEC DUPSKO I DO ROBOTY!!! NIKT ZA CIEBIE TEGO NIE ZROBI!!!  SIEDZAC I ROZKMINIAJAC TYLKO TRACISZ CZAS KTORY UCIEKA, A TY JEDYNE SIE STARZEJESZ, CWICZAC SPRAWISZ, ZE CZAS ZACZNIE TYKAC WSTECZ!!

JA JUZ W CIEBIE WIERZE, WYSTARCZY, ZE UWIERZYSZ I TY!!!! BRING IT

30 thoughts on “Przeszok! :D

  1. Sama oglądałam chyba ze 100 razy! 🙂
    P.S.
    Odwiedzam Twojego bloga codziennie więc „znam” Cię na tyle dobrze, że pozwoliłam sobie dodać Ciebie do znajomych na Fb 🙂

  2. Do południa zapodałam „Going the distance” w kółko i wskoczyłam na orbitreka … no myślałam, że płuca wypluję ale nie mogłam przestać biegać heh. Później zaczęłam skakać na skakance … no a teraz skończyłam Legs & Back. Nadrabiam zaległości bo ostatnie 2 dni były do d…y, takie babskie 😛 – odpuściłam całkowicie – ale powrót ze zdwojoną siłą :D.
    PS. Lubię Twój filmik … regularnie nabijam tam licznik heh

    • Wlasnie skonczylem dzien pierwszy p90x.i ogolnie ma sa kra ;p hehe nie nadarzam za nimi 🙂 o ile poczatek jest spoko to pozniej zlany potem dysze jak stary parowóz 🙂 zrobilem dzis chest&back i ab ripper wywaliłem przy tym butle wody a ciekło ze mnie niesamowicie. no i ten metaliczny posmak w ustach na koniec-dawno go nie czułem, wiec musze przyznac ze dostalem wycisk 🙂
      pozdrofffka 🙂

  3. hej! pisze tu pierwszy raz! przejrzalam calego Twojego bloga, wiekszosc wpisow przeczytalam i jestem zafascynowana Twoja pasja i przemiana! Twoje zdjecia przed i po wisza u mnie od jakiegos czasu na lodowce i daja motywacje do nie podjadania:) zawsze bylam aktywna i odzywialam sie dosc zdrowo (jestem dietetykiem z wyksztalcenia;)) to jednak slodycze i pojadanie byla moja zmora i choc nie mam nadwagi to jednak chcialabym troche schudnac. sciagnelam filmiki, znalazlam hantle i od poniedzialku ruszam z p90x lean!!! (wiem wiem „od poniedzialku” – ale teraz jestem na wyjezdzie i dopiero w poniedzialek wracam do domu:)) od wczoraj – zero slodyczy! dam znac po pierwszym treningu i oczywiscie zrobie foty by za ponad 90 dni zaskoczyc Cie swoja przemiana 🙂 sciskam mocno i dziekuje za wszystko!:))

      • tak jak obiecałam, zdaję raport 🙂 jestem po pierwszym treningu – core synergetics. nie bylam w stanie zrobic nawet w polowie tych cwiczen co oni ale dalam z siebie wszystko! czuje ze jutro bede miala WIELKI problem zeby wstac z lozka. czekam na jutrzejsze cardio. sciskam! 🙂

  4. ja od siebie polecam więzienną zaprawę 🙂 cykl treningów opracowany przez byłego więźnia, który nie miał do ćwiczenia nic innego oprócz swojego ciała. zero przyrządów, jedynie cela. efekty widoczne

  5. Hej;

    Proszę o pomoc 😉

    Jestem w trakcie przygotowań do P90X ( kompletuje sprzęt itp ). W przeciągu tygodnia chce kupić zapas suplementów i im więcej czytam, tym ciemniej mi przed oczami….

    Napiszę wiec jaki mam plan… Dieta hmm wybiorę po dwa śniadania( przykład mushrooms omlet ), lunche( chef salad ) i obiady ( jeszcze nie mam pojęcia co )z diety załączonej do P90X . { BTW nawet nie wiem czy w tej diecie lunch traktować jako obiad czy drugie śniadanie , a dinner jako obiad czy kolację ) .Wybrane dania spróbuję jak najwierniej odwzorować ( na ile to możliwe w polskich warunkach ). Jako przekąskę pewnie owoc jakiś lub ewentualnie twarożek itp.

    Plan suplementacji na dziś…do śniadania dawka spiruliny., przed i po treningu BCAA na noc jako kolację sporo białka. Może shake ze spiruliny, mleka, połówki banana i do tego twarożek…

    Na czym mi zależy ? Kilka kilo w dół i maksymalna rzeźba…..

    Proszę o poprawki tego powyższego kulawego konceptu ^^ Sugestie, podpowiedzi…cokolwiek, co pomoże mi ustalić plan i obliczyć wszystko z punktu dziurawych finansów;p

    • Adrianie, widze, ze troszeczke za bardzo sie stresujesz, rozumiem to, przechodzilam to samo 🙂
      Po pierwsze nie musisz wcale sugerowac sie planem z poradnika zywieniowego p90x, ja bynajmniej sie nim nie kierowalam, gdyz jestem mama i nie chcialam gotowac sobie osobnych dan. Wazne jest bys odzywial sie zdrowo. Zero produktow z bialej maki. Pelnoziarniste pieczywo, ryz, makarony. Duzo warzyw pod kazda postacia, duszone, pieczone, grilowane. Nabial w postaci serow bialych, jogurtu greckiego. Powinno sie spozywac bialko podczas kazdego posilku okolo 20g/1kg masy ciala. Jezeli nie masz takiej mozliwosci lyknij spiruline 🙂 Pij duze ilosci wody i staraj sie unikac alkoholu!!!!
      Zapraszam Cie do moich starszych postow w kategorii Dieta, moze znajdziesz tam cos co ci pomoze 🙂 Zapraszam Cie rowniez na konto Facebookowe P90X poland power gdzie razem z moim kolega odpowiadamy na rozne Wasze pytania. Zycze Ci powodzenia. Mam nadzieje, ze bedziesz zdawal relacje co jakis czas 🙂

      • hej;

        Świetnie, że można uzyskać wspaniałe efekty bez żelaznego stosowania się do zasad 🙂 Dzięki za pomoc w tym zakresie. Zdawał relację na pewno będę. Od poniedziałku recovery week planuje, ponieważ moja ostatnia styczność ze sportem była jakieś 4 miesiące temu, kiedy goniłem autobus. Właściwy trening rozpocznę zaraz po tygodniu przygotowawczym i będzie to prawdopodobnie niedziela….. Trudno o lepszą datę rozpoczęcia rewolucji od daty 11 listopada

      • Jakoś dużo tego białka…. 20g/1kg m.c. to przy mojej wadze 50 kg oznacza 1000g a to jest 1 kg białka do posiłku. Może inne jednostki?

      • Kupiłem dzisiaj Spirulinę w sklepie zielarskim, 100 tabletek za 17 zł więc chyba nie tak drogo ?
        Do tego Kupiłem Białko o smaku waniliowym które mieszam sobie z mlekiem i BCAA. Kończy mi się też napój izotoniczny w proszku więc będzie mnie czekał zakup, myślę jeszcze o czymś na zwiększenie metabolizmu czyli jakimś fatburnerze, jak myślisz Ewelinka potrzebuje czegoś jeszcze? Z czegoś zrezygnować ?

      • Hej moj Rodzynku:) Kamil taka moja mala uwaga obserwoj swoj zoladek, jezeli bedziesz miewal bole badz wzdecia, pierdziochy..hehe to znak, ze nie mozesz pic bialka z mlekiem krowim. ja jak bylam w pl w wakacje kupilam bialko z olimpu pilam je wlasnie z mlekiem, Matko Swieta takiego bolu zoladka nigdy nie mialam. Co do suplementow generalnie uwazam by ograniczyc sie do minimum. Zamiast wydawac kase na spalacze bardziej zadbaj o diete. Sama testowalam thermal pro, szczerze? Szalu nie bylo. Poprostu odzywiaj sie zdrowo, dostarczaj niezbednych skladnikow z pozywienia, wspomagaj sie bialkiem i bierz creatyne, wsio. Pozdrawiam:* Bring IT!

  6. This is a truly inspiring post. I am truly impressed when reading your work.
    You post useful stuff. Keep it up. Keep blogging.

    looking forward with genuine anticipation to opening your next article.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s