Nowy pomysl na koktajl ze Spirulina

Wiem, ze wiekszosc z Was wrecz nie znosi smaku spiruliny, pewnie dlatego lykacie ja w tabsach. Namawiam Was jednak by spozywac ja rowniez w proszku dodajac do shakow owocowych. Kilka tygodni temu dzielilam sie z Wami podobnym przepisem jednak ten wydaje mi sie lepszy gdyz nie czuc tak bardzo smaku spiruliny ktory jest zneutralizowany przez smak kiwi.

W blenderze miksujemy: mrozony banan, pol avokado, kiwi, stolowa plaska lyzka spiruliny, mleko ( ja uzywam migdalowe badz sojowe ), mozna doslodzic Stevia.

Miodzio 🙂 To jeden z moich najzdrowszych posilkow w ciagu dnia.

8 thoughts on “Nowy pomysl na koktajl ze Spirulina

    • I just wanted to ask you how you prepare those shakes:D I drinked it yesterday for the first time, it wasn´t that bad, bud I can imagine also a better taste 😀 I´ll try it 😀

  1. ja wczoraj po raz pierwszy wypilam koktajl ze spirulina, mialam ja od jakiegos czasu w domu – dzieki Tobie oczywiscie – ale uzywalam tylko na twarz, na sam zapach robilo mi sie niedobrze ale w sumie wypicie nie bylo az taki straszne, ja wrzucilam do miksera nasiona granatu, spiruline, banana i troche miodu i mi smakowalo, Twoj przepis na pewno tez wyproboje, a ile razy w tygodniu mozna uzywac ta spiruline? Dodam, ze staram sie zdrowo odzywiac no ale nie cwicze tak jak Ty. Pozdrawiam

    • Super pomysl z granatem, musze wyprobowac 🙂 Kochanie spieuline mozna zazywac nawet do 60g dziennie przy intensywnej aktywnosci fizycznej. Ale nie kieruj sie moimi slowami, nie jestem lekarzem, poszperaj w necie. Jest bardzo duzo inforamcji na ten temat. Pozdrawiam

Skomentuj

