Obecna

Oki Doki….zycie wraca do normy. Mayeski juz wyzdrowiala, wrocila do zlobka, mam wiec czas by w koncu odpisac na emiale. Przepraszam z gory jezeli ktos sie pogniewal, przypominam, ze jezeli nie odpisuje nie robie tego z lenistwa a z waznych pobodek jak choroba dzieci, swoj zly stan psychiczny itp… Wiec troszke wyrozumialosci Towarzysze.

Jak tam Robaki, Walczymy? Jak wasze miesnie? Rosna? Bola? hehehehhe…..A zakwasy, jeszcze trzymaja? Mama nadzieje, ze cisniecie kazdego dnia do granic wytrzymalosci!! Ja pomimo ciezszych dni w domu nie odpuscilam sobie z treningami. Walcze ostro kazdego dnia, wiec nasza przygoda trwa🙂

Przypominam sie ROBALOM ktore ukonczyly juz program!!!! Podzielcie sie prosze rezultatami!!! Nie trzymajcie swojego szczescia tylko dla siebie!! Dzielcie sie z innymi!! Teraz to WY JESTESCIE MOTYWACJA DLA INNYCH!!!! Przysylac mi na maila prosze!!!

AAAA…….dobilismy miliona wyswietlen…hehehe kurde, czuje sie niczym jak gwiazda rocka..heheh Ps. Za 3 tygodnie nakrecam nowy filmik, tym razem bedzie WYPAS😀

15 thoughts on “Obecna

  1. nie moge doczekac sie nowego filmku! ten ogladam kilka razy w tygodniu, jest swietny i ta muzyka!!!🙂 ja jestem po tygodniu p90x, miesnie bola jak cholera (najwieksze zdziwienie – po kenpo! niby nic, cos tam sie spocilam, a nastepngo dnia ledwo ruszam rekami hehe)! teraz jestem chora ale mam nadzieje jutro lub pojutrze wrocic do gry :)) ciesze sie ze Mayeski juz zdrowa. buziaki!

  2. Obecny🙂 Cały czas ostro daję czadu! Boże, jak bardzo cieszę się z decyzji o podjęciu tego wyzwania. Moje życie już teraz zmieniło się o 180 stopni. Robię rzeczy, na które kiedyś nie miałem ochoty, jestem zdyscyplinowany i nie wyobrażam sobie dnia bez treningu czy choćby porządnego wysiłku w innej formie🙂 Wyśmienicie przeprogramowałem swój sposób myślenia. Wracając do samych ćwiczeń, to wystarczyły 2 tygodnie, żeby nagle spod tłuszczyku zarysowały się mięśnia, które wyćwiczyłem przed laty… niesamowite. Forma rośnie z dnia na dzień i już nie mogę się doczekać 90 dnia kiedy będę mógł mógł zarażać innych tym hura optymizmem i chęcią do działania!! Bring it człowieki!🙂

    • Kocham Twoj wpis!!!!! Wlasnie o to tu chodzi o calkowita zmiane psychiczna a nie fizyczna!! Choc zaczynajac kazdy wlasnie mysli o tej przemianie cielesnej. Piekne jest to, ze zmiana fizyczna jest tylko pozytywnym skutkiem ubocznym zmiany ktora naprawde nastepuje w naszej bani. Zycze Ci mega powera!!!! Niech nie wygasa w Tobie, i nie czekaj az skonczysz by zarazac innych, rob to juz dzisssss!!!!! Bring it, czlowieki..heheheh!

    • Nawet tak nie mów stary ! Jeśli teraz odpuścisz to myślisz że będzie lepiej albo przynajmniej tak samo jak było ? Właśnie że nie, pamiętaj że każda kropla potu, każda pompka i każde wciśnięcie play jest twoim sukcesem. „Pewnych rzeczy przeskoczyć się nie da.” może i nie, ale czy dałeś z siebie naprawdę wszystko by z podniesionym czołem stanąć przed lustrem i powiedzieć sobie że próbowałeś ze wszystkich swoich sił ?
      Nie poddawaj się, ściśnij poślady i jutro ponownie wciśnij „Play”.

    • Niech mnie ktos walnie w leb. Ze co prosze? Dlaczego tak myslisz? Gadaj mi tu. O co chodzi? Nie chce wielce walic tu motywacyjnych gadek jezeli nie znam prawdziwego powodu.
      Czlowieku walcz ze slabosciami, stan im na przeciw. Jezeli nie teraz to kiedy? bedziesz zalowal tej decyzji, wierze jednak, ze sie nie poddasz!!! Prosze napisz dlaczego taka gluia mysl wpadla ci do glowy!!!!

Skomentuj

