5 thoughts on “3 podpowiedzi jak jesc mniej ps: nie wiem dlaczego ale filmiki sie caly czas zmieniaja

  1. Just wish to say your article is as astonishing. The clearness in your publish is simply spectacular and that i could suppose you are knowledgeable in this subject. Fine with your permission allow me to seize your RSS feed to stay updated with approaching post. Thank you one million and please carry on the gratifying work.

  2. W moim przypadku problemem są słodycze!!!!!!!!!!
    To moja zmora. Jem zazwyczaj te ekologiczne bądź „najczystsze” w składzie ale i tak po prostu nie mogłam tego opanować! Ale znalazłam sposób😀 Po ćwiczeniach robię sobie koktajl : 200ml wody, 5 łyżek odżywki białkowej SojaVit, banan, kiwi (opcjonalnie różnie – modyfikuję, coby mi nie obrzydły🙂 ) – efekt miażdżący. Słodkie, sycące, wartościowe, niedrogie i co najważniejsze nie ciągnie mnie już tak do podjadania!

    Co do wskazówek – proste i świetne🙂 Ja przed jedzeniem wypijam szklankę wody (dwóch nie dam rady). Ale tak samo przed wypiciem kawy ( kiedyś coś czytałam na ten temat i tak już zostało 1kawa – 1szklanka wody ) – no i działa też o tyle, że bebech pełny i słodyczy się nie pochłania ( wcześniej wyglądało to u mnie tak : 1kawa – 1 paczka(!!!) ciastek ).

    Mimo wszystko do godz 16 na drobne słodkości sobie pozwalam.

    A tu Ciekawostka na temat zawartości cukru w słodyczach i „uzależniających” słodzikach:

    http://organicmagazine.pl/spoeczestwo/swiat-i-ludzie/item/1023-nadchodzi-zdrowa-sciema/1023-nadchodzi-zdrowa-sciema.html

Skomentuj

