Losos na zielono z orzechem :)

Dawno juz nie dzielilam sie z Wami zadnym przepisem. Przyznaje, ze nic nowego do glowy mi nie wpadlo. Powtarzalam na obiad swoje stare przepisy. 2 dni temu jednak mialam ochote na „cos” nowego.

Kilka razy w tyg na moim talerzu gosci ryba badz owoce morza. W sumie ryby maja spora przewage nad miechem, za ktorym ostatnio jakos nie przepadam.    Tak wiec pomyslow na ryby a w szczegolnosci na lososia mi nie brakuje 🙂

Przepis prosciutki.

Ugotowany wczesniej szpinak podsmazamy na oliwie badz oleju kokosowym z czochem. Dorzucamy pokrojony w mala kostke ser feta, mieszmy, doprawiamy sola, pieprzem. Nakladamy paste na lososia, posypujemy okruchami z orzecha wloskiego, zapiekamy okolo 30 min w 180C. Wsio:)

8 thoughts on “Losos na zielono z orzechem :)

  1. kochana rewelacja wlasnie sprobowalam i polecam wszystkim ktorzy nie przepadaja za szpinakiem bo dodatek orzecha i fetyn zmienia jego walory smakowe, oczywiscie na lepsze

  2. Mniammm 🙂 Zaserwowałam dzisiaj to danie mojej rodzince … chociaż moje córy wybrały wersję light znaczy „bez tego czegośśśś” czyli łosoś solo.

Skomentuj

