kropla w morzu ( czyli mala pigulka z mojego dzisiejszego treningu )

Hej Wariaty Moje!!! ( bo jak inaczej nas nazwac, ludzi kochajacych codzienne pieklo, bol, pot, zakwasy?…heheh)

Dzis podczas treningu wpadlam na pomysl by nagrac kilka minut mojej walki z dywanu, nasaczonego krwia i potem..hehe Chce byscie zobaczyli, ze tez sie lamie, ze rowniez mam slabsze chwile. Nie chodzi tu o to by wygladac jak miss mokrego podkoszulka i swiecic tylkiem. Prawdziwy trening to nie wybieg mody, to harowka!!!

Dzis mialam ciezki dzien, okres tuz za rogiem, wiec organizm pokazuje swoje zmeczenie, ALE NIE PODDAJE SIE!

Wczoraj postanowilam, ze potrzebuje kolejnego bodzca. Przyzwyczailam sie juz do Insanity, wykonuje cale treningi, oczywiscie padajac na twarz, jednak brakuje mi wyzwania, czegos przy czym naprawde bede musiala sie wykazac. Padlo na Insanity Asylum.  Przyznam sie Wam, ze boje sie cholernie. Boje sie bolu a nie mysli, ze czegos nie wykonam. Tak jak pisalam wczesniej, to juz o nie spadek wagi toczy sie walka, nie interesuja mnie lecace w dol centymetry, ja pragne wyzwan, adrenaliny, dumy ktora przeszywa na wskros, ze dokonalam czegos czego nieliczni sa w stanie sie podjac. To daje mi najwieksza satysfakcje, buduje moje poczucie wlasnej wartosci, czuje, ze jestem lepszym czlowiekiem.

13 thoughts on “kropla w morzu ( czyli mala pigulka z mojego dzisiejszego treningu )

  1. Cześć Ewel .;)
    Mam pytanie mogłabyś podpowiedzieć jakieś dobre ćwiczenia na brzuch . Schudłam już 7 kg i chciałabym aby mój brzuch nabrał jakiś fajnych kształtów. 🙂
    Proszę doradź !
    Podziwiam meeega 🙂 Za wytrwałość !

    • Dziekuje za mile slowo. Jezeli zalezy Ci jedynie na miesniach brzucha proponuje treningi Ab Ripper X z p90x oraz ABS cardio z Insanity. Cwicz co drugi dzien, miesnie musza miec czas na regeneracje. Pamietaj, ze miesnie brzucha widoczne sa tylko przy odpowiedniej diecie. Pozdrawiam

  2. HEJ!

    A co myślisz o połączeniu P90x z Insanity? Bo tak się zastanawiam czy np. od 30 dnia P90x nie podłączyć jeszcze czegoś a to dwa zupełnie różne pod kątem rodzaju programy…

    • Cherry a powiedz mi czy przed P90X uprawialas fitness? Czy masz juz dobra kondycje? Jezeli nie, raczej odradzalabym ci laczyc narazie P90x z Insanity, mozesz poprostu sie przetrenowac, nabawisz sie kontuzji i nic nie bedziesz mogla robic. Troszeczke cierpliwosci Kochana, nie boj sie, rezultaty beda i tak!! A jezeli rzeczywiscie az tak Ci zalezy to to dodaj cardio x z 3 razy w tyg, rano najlepiej przed sniadaniem, jednak nie na pusty zoladek, przegryz wafel ryzowy z maslem orzechowym, oczywiscie z orzechow ziemnych nie Nutelle!! heheh Organiczne maslo bez cukru kupowalam w Rossmanie.

  3. dzięki!

    Fitness uprawiałam, nawet przez chwilę mi się zdawało, że jestem całkiem sprawna 😛
    Dopiero P90x zweryfikowało moje umiejętności i sprawność….
    Właśnie się zastanawiałam nad jakimiś pojedynczo wybranymi treningami albo popołudniowym 1o MINUTE TRAINER.
    Na razie i tak mam jeszcze czas. Ale dzięki za odpowiedź 🙂
    Właśnie będę zaczynać wycisk 😀
    Pozdrawiam!

Skomentuj

