REWELACJA dla wszystkich Slodkolubnych :) Proteinowe batoniki ( bez pieczenia )

Robaki jestem tak podekscytowana cala akcja, ze nie moglam sie juz doczekac by podzielic sie z Wami tym przepisem, ktory znalazlam na YT:) moje paluchy kleja sie do klawiatury bo wlasnie pozeram te cudenka, ktore wyszly nieziemsko przepysznie🙂

Batoniki te sa swietna przekaska miedzy posilkami, badz zastrzykiem bialka i cukrow przed i po treningu, wiec to co MY ROBALE lubimy najbardziej😀

Ostrzegam!!! Jezeli nie masz jeszcze silnej woli lepiej odpusc sobie te batoniki, bo sa tak cholernie dobre, ze na jednym moze sie nie skonczyc!!! heheh…. Ja chyba ich czesto robic nie bede bo juz zaliczylam dwa..hehe

Sa mega gumiaste…mmm slodziutkie, sycace.

Sami zobaczcie

Ja zamiast zurawiny dalam rodzynki. Ci ktorzy nie maja slodzika naturalnego z Agawy moga zastapic go miodem.

Gotowe batony przechowujemy w lodowce.  Ps: Nie pytajcie ile taki baton ma kalorii bo nie mam pojecia, w sumie nie interesi mnie to.

5 thoughts on “REWELACJA dla wszystkich Slodkolubnych :) Proteinowe batoniki ( bez pieczenia )

  1. Super, muszę spróbować!
    Gdy mam ochotę na coś słodkiego robię gofry z wersji light.
    z mielonych płatków owsianych i orzechów, polane miodem i z bananami🙂 Polecam również!

  2. Wygląda genialnie. Mogłabyś podać ten przepis w wersji polskiej z proporcjami ile czego użyć?

    P.S. Wiem że jesteś bardzo zajęta. Napisałam do Ciebie maila chyba z lipcu, może znajdziesz czas i odpiszesz? Byłabym wdzięczna🙂

    Pozdrawiam

  3. hej, zrobiłam dziś batoniki, są prze-py-szne. Dałam czekoladowe proteiny, zamiast żurawiny dałam koryntki i mix migdałów, nerkowców, pekanów, trochę siemienia lnianego, sezamu. Dobre, dużo za dobre:) No nic, teraz poza P90X ćwiczymy i silną wolę:) pozdrawiam

Skomentuj

