PRZEMIANA NIEZWYKLA!!

ROBAKI, dzis przemiana „niezwykla”, dlaczego? Bo dotyczy osoby mi znanej. TOMO, moj dobry przyjaciel ze szkolnych lat.

Wyobrazcie sobie moje zdziwinie kiedy po 15 latach uslyszalam Toma w sluchawce…heheh jego glos podzialal jak wehikul czasu, poczulam sie jak 15tka…hehe EWEL, CO TY PISZESZ? DO RZECZY!!! Tak wiec Tomo, jak wiekszosc innych ludzi nigdy nie wierzyl w skutecznosc programow reklamowanych w tv, jednak kiedy trafil na moja przemiane, zrozumial, ze jezeli udalo sie to osobie, ktora zna napewno uda sie i jemu🙂 OJ TOMO, UDALO CI SIE!!!! WCZORAJ JUZ MOWILAM MU JAK BARDZO JESTEM Z NIEGO DUMNA, POWIEM RAZ JESZCZE: TOMO, CZAPKI Z GLOW, MISTRZUNIU!!!!!

Przemiana Toma ciagle trwa, planuje druga runde P90x DUBBLE! ( OH YEHHH BEJBE!!!..heheh)

15 thoughts on “PRZEMIANA NIEZWYKLA!!

      • Nie chcę Ewel krakać ale jestem na prostym torze😉
        Wczoraj musiałem dorobić jedną dziurkę w pasku a to przecież 18 dni dopiero….
        Wspomagam się bieganiem a na treningach daje z siebie 110 %
        Ostatnio tylko na Yodze coś poszło nie tak bo jak stawałem na rękach z tego przykucnięcia to utrzymałem się ze 3-4 sek po czym poleciałem na głowę😛
        Przez chwile myślałem że wybiłem sobie bark, ale na szczęście wszystko ok więc jedziemy dalej !

  1. Tomowi po przemianie telefon urósł dwukrotnie ;))
    Serdeczne gratulacje!! Prosze nie zwracac uwagi na moje durne poczucie humoru.
    Tomo- SZACUN!:)

  2. wow! robi wrażenie🙂 mam nadzieję, że i dla mnie znajdzie się kiedyś miejsce w ‚ścianie chwały’ i będzie to w dużej mierze Twoja zasługa🙂 A póki co mam pytanie, bo komu jak nie Tobie mogę je zadać🙂 przestudiowałam Twoje posiłki itd, jednak mój dzień wygląda nieco inaczej niż Twój tj do 17 pracuję, wracam do domu, jem obiad i koło 18:30 zabieram się do ćwiczeń, do tej pory nic już potem nie jadłam, odkąd ćwiczę p90x robię sobie po ćwiczeniach shake’a proteinowego, ale kompletnie nie mam pomysłu co jeść do tej 17, około 2h po śniadaniu zjem jakiś owoc, a co potem? Ty pijesz shake’a/białko bo trenujesz we wcześniejszej godzinie, a ja wtedy dosłownie siedzę na dupie. Kochana pomóż bo nie chcę niczego spieprzyć😦

    • Agus Sciana Chwaly czeka!!! Kochanie nie pozostaje Ci nic innego jak zabierac posilki do pracy. Proponuje salatki np. z kurczakiem badz z tunczykiem. Mozesz rowniez robic kus kus z warzywami, to smakuje dobrze nawet na zimno. Serek wiejski z zodkiewka, szczypiorkiem. Powinnas miec zawsze jakis posilek w pracy bo to za duzy odstep czasu miedzy posilkami!

    • Agus, spokojnie! Wazne bys jadla 5 zdrowych, mniejszych posilkow w ciagu dnia. Badz 3 posilki glowne i 2 przekaski. Maja byc to warzywa, bialko z miesa badz ryb czy fasoli, owoce oraz dobre wegle jak brazowy ryz, makaron, kasze itp. ZERO BIALEJ MAKI, CUKRU i ZLYCH TLUSZCZY ( jak maslo, margaryna, olej slonecznikowy )

Skomentuj

