6 thoughts on “Tony, czlowiek, dzieki ktoremu zmienilam cale swoje zycie!! ( najnowszy czat z beachbody )

  1. Tak abstrahując od samego video (nie mam tyle czasu, żeby teraz zobaczyć:( ) – ostatnio doszło do mnie, jak dużo zależy od tego, czy trafi się na właściwy trening, taki, który tobie podpasuje – a zwłaszcza trenera ten trening prowadzącego. Ja gdybym zaczynała swoje zmagania np od Brasil Butt Lift czy popularnej u nas Ewy Ch. (Leandro jak dla mnie jest zbyt uśmiechnięty i cukierkowy, Ewa Ch. – no cóż, bezpłciowa), nie skończyłabym tego – to nie jest „to”. Ta „pierwsza” osoba zawsze będzie liczyła się najbardziej, charyzma i osobowość, która akurat mi/tobie przypasuje. Ja akurat zaczynałam z Jillian Michaels, uwielbiam tą kobietę i każdy następny trening, choć lubię, nie będzie budził we mnie takiego entuzjazmu, jak jej twory🙂 Mimo wszystko tak naprawdę najwięcej zawdzięczamy sobie, bo gdyby nie upór, siła woli i samozaparcie, siedziałybyśmy teraz na fotelu „rosnąc” – a jednak bez bodźca w postaci motywującej osoby raczej nie byłoby nas w tym miejscu, gdzie jesteśmy teraz. Fajnie, że są tacy ludzie. Jasne, że chcą na tym zarabiać i robią to, jednak akurat im w 100% się to należy.

    Ale mi się zebrało na filozofizmy😀

  2. Pterodaktyl!!!😀 Został mi jeszcze tylko tydzień z P90X i coś czuję, że będę tęsknić za Tonym😀 Teraz chcę się zmierzyć z Turbo Fire ale nie wiem czy zniosę tą rozłąkę😀

  3. Ja za 20 dni końce p90x classic i tak sobie myślę, ze bez przerwy zacznę ponownie to samo, Classic jednak mi najbardziej odpowiada, nie chce żeby intensywność ćwiczeń była mniejsza ani większa jest idealnie, a ja z efektów jestem zadowolona🙂

Skomentuj

