One thought on “Tony u Dr OZ :)

  1. Ewel, kochana chcialam sie pozegnac bo ja sie tutaj nie nadaje i nie jestem normalna jak wy ………..niedawno wymiotowalam a powodem byl alkochol gdzie dostalam apetytu WIEC JADLAM WSZYSTKO.Przepraszam za szczerosc ale taka jestem i choc wymiotuje juz mniej to i tak nie jestem jeszcze wolna.Chcialabym byC taka jak ty ale jestem soba i moze kiedys sie pokocham.Dziekuje ci za wszystko i zycze powodzenia , jestes kochana a przede wszystkim normalna ale uwazaj Ewel I ZYCZE CI ZEBYS ZYLA W ZGODZIE Z SAMA SOBA I SIE NIE POGUBILA W TYM WSZYSTKIM

Skomentuj

