5 thoughts on “Znalazlam 30min trening z Shoun T!!! dodatek do Insanity. POLECAM!!!!

  1. Jeszcze we wrześniu napisałabym „nie, dziękuję”. Teraz … kto wie, może kiedyś i Insanity zaliczę – teraz tylko pooglądam heh. Na razie napalam się już na P90X Lean😀. Widzę w rozpisce, ze Core Synergistics jest w każdym tygodniu. Moje biodra tego nie lubią😛, obijam je strasznie … co zniknęły siniole nadchodził kolejny recovery week i nowe sńce … macie na to jakiś sposób?

  2. Ja na początku musze pogratulować Kasi za tak piękną przemianę🙂 W następnym tygodniu mam tydzień powtórzeniowy i bede zaliczać 3 miesiąc🙂 Chodź po 1 miesiącu nie miałam tak wspaniałych wyników, ale poprawę oczywiście widać🙂 hymm może dlatego że ja od dawna odżywiam się dość zdrowo ale objadałam się słodyczami🙂 teraz oczywiście przestałam ale sadze że trochę mi to zajmie zanim spale to co się odkładało przez tak długi czas😉 Po p90x zacznę Insaniti ! ;D oczywiście o wynikach będę informować. Eh rozpisałam sie nie na ten temat co chciałam 🙂 A więc pytanie do ciebie: jak wiadomo droga Ewelino zbliża się okres świąteczny i jak ja mam nie zwariować widząc te wszystkie smakołyki na stole świątecznym ! zaczynając od pierożków skończywszy na stosie pierniczków na stole ?!
    Hehe🙂 HELP ! bo bo na samą myśl dostaje ślinotoku ;p ale będę silna ;D

  3. Och Ewel!😉 Kocham takie treningi!!!😀 Zrobiłam kilka z Insanity i byłam zachwycona ale stwierdziłam że to nie ten etap jeszcze. Za bardzo czułam się przemęczona. Na razie przymierzam się do p90x lean. W tej chwili morduję ciało z Ewą Chodakowską.🙂

Skomentuj

