23 thoughts on “ROBACZKI juz jest! Nowy filmik, zapraszam!!! Mam nadzieje, ze Wam sie spodoba. Do Your Best and Forget the Rest!!!

  1. Cudowny film!! Oglądałam kilka razy, popłakałam się za każdym razem! :*

    P.S. Ewel, gdzieś tam w Twojej skrzynce czeka sobie e-mail ode mnie. Obiecuje, ostatni! 😀

  2. Jesteś piękna, ambitna kobieta! Takiej siły, motywacji, pozytywnej energii i wytrwałości mozna pozazdrościć!!!Zycze Ci samych sukcesów i koniecznie zagrażaj resztę swiata swoją charyzmą!!! Pozdrawiam 🙂 🙂

    • Ewelinko, super 😀 I think that you inspire many people 😀 for me you did 100%… thank you !! /I will send you some photos soon, after 1 phase already big changes :D/

  3. Ja nie jestem osoba ktora sie wzrusza i caly film mnie nie ruszyl, ale sam koniec jest bardzo fajny 🙂 dobrze, ze tego nie wycieliscie tylko zostawiliscie, bo poczulam te emocje ktore sama mam dzieki zmianom, jakie sie dokonaly 🙂 motywuje do ruszenia siedzenia sprzed monitora i zabrania sie do roboty, wiec bring it ;0)))

  4. Ewel Kochana! Film rewelacyjny, dziękuję Ci!
    Jutro mój 30 dzień P90X i uwierzyć nie mogę, że tyle dokonałam 🙂
    Gdyby nie Ty pewnie dalej bym tkwiła w miejscu!!!! 🙂

  5. Świetny filmik! taki prawdziwy, naprawde motywujesz dziewczyno, to jest niesamowite jak wysiłek fizyczny potrafi zmienić nastawienie do życia, wydaje Ci się, że już nie ma rzeczy niemożliwych! aż odrazu wskakuje w wygodne ciuszki i zaczynam kolejny trening, walke o samą siebie 🙂

  6. Ewel poplakalam sie i dzieki temu filmikowi widzimy jaka jestes normalna a zarazem wyjatkowa osoba.Wiesz, pewnej nocy myslalam nad soba i zastanaialam sie co jest ze mna nie tak, analizowalam twoje opinie i osob na tym forum oraz sesje z lekarzem i w ogole myslalam nad swoim marnym zyciem.Jednak ciagle nie moglam zapomniec o tobie choc bylam troche zla za prawde jaka mi powiedzialas , ze sie nie odzywalas no i w ogole rowniez inne osoby tez mnie wkurzyly choc wiedzialam ze mialy racje ty i one.Myslalam myslalam ………….i dostalam olsnienia a rozwiazanie bylo jakze proste ale trudne do natychmiastowego wykonania.Otoz aby ruszuc z miejsca musze zapomniec o tym co bylo, o porazkach, o chorych myslach czyli zrobic to wszystko co ty mi mowilas ze mam wymazac to i wage z pamieci i to co zrobila mi mama.I mialas racje postanowialm tak zrobic bo pomyslalam ze w tym tkwi problem czyli musze teraz zbudowac nowa osobe, osobe ktora jest samodzielna, niezalezna, boze przeciez jestem dorosla i nie stoi juz nademna mama ktora mnie kontroluje i wazy.Teraz wszystko jest w moich rekach i postanowilam ze wymazuje porazki i zle wspomnienia o sobie i swym ciele, tzn nie bede ich sobie przypominac bo to byl chory czas a ja bylam osoba uzaleznoiona od innych.Teraz ucze budowac sie nowych mysli w mej glowie.A jak to robie…….staram sie rozmawiac wiecej ze soba, bo to we mnie jest odpowiedz.Postanowilam cwiczyc 10 min i powoli zmieniac swoje zycie ale najwazniejsze to isc do przodu.Przez tydzien cwiczylam by zapoznac sie z cwiczeniami dzis zaczelam na serio wiec zrobie pomiary ale nie wagi.Zdaje sobie sprawe ze nowego stylu myslenia nie bedzie czasem latwo sie nauczyc ale malymi kroczkami bede sie posuwac ale na razie moim celem jest codziennie nacisnac play, nie wymiotwac, starac sie jesc zdrowo.Nawet jesli zdarzy sie porazka bo nie uda mi sie byc perfekt to wybaczam sobie i naciskam Play.Ewel nie umien ci tego napisac a wolalabym cie uscisnac i porozmawiac z toba ale mysle ze jestes aniolem ktory pojawil sie w moim zyciu.Dziekuje ci walczacy aniele ……………..i jeszcze raz gratulacje za super filmik

  7. Ewelinko dajesz czadu! Obalasz mity, ze ”matka Polka” to tlusowłosa zgęziała baba z deprechą i odpyśniętym lakierem na paznokciach:D Chwała Ci za to, że ruszyłaś tyłek i dałaś TAKI przykład tylu osobom, jak widać jest tu nas ”matek” kilka, i nie ma przebacz, nie razem z dzieckiem na drzemke, tylko kładziemy bobo spać, a same wskakujemy w seksi trykot i do dzieła:D
    Nalezy Ci sie wielki pokłon, za to, co zrobiłaś dla siebie, swoich bliskich, i dla nas!!!
    Sęęęę-kjuuuuu!!!
    (jestem mega szczęśliwa, że Cię znalazłam :* )

  8. Wyciagam druga chusteczke… Pierwsza jak sie wzruszylam na koncu Twojego filmu, a druga to juz po cwiczeniach. Zaczelam ostro, od razu od Insanity, bo jakas tam forme sportowa juz mialam. Ale forme ducha: to sie cwiczy razem z Toba!!!!!!!
    Dziekuje ze sie pojawilas w tym mdlym blogo-swiecie, gdzie wymieniaja sie tylko kolorami lakierow do paznokci i markami eye-linerow. Zero wartosci do przekazania, zero motywacji. Czysty konsumpcjonizm dla ubogich duchowo.
    Pozdrawiam z Paryza!!!

  9. Jesteś Wielka Ewel! Ja rownież dzięki Tobie zaczęłam ćwiczyć p90x lean i jestem na etapie 5 tygodnia. Gdyby nie Ty, w ogóle bym nie zaczęła. Zmotywowałaś mnie swoją osobą, przemianą, swoim nowym sposobem na życie i bycie. Przede wszystkim swoją wiarą w drugiego człowieka. Uwierzyłaś we mnie i ćwiczę! 🙂 To dzieki Tobie ruszyłam zad i walczę ostro każdego dnia i chociaż nie jest łatwo (nikt tego nie obiecywał) brnę do przodu, a dzięki temu czuję się coraz lepiej…
    Pozdrawiam i dziękuję!:)

Skomentuj

