6 thoughts on “Daje do myslenia

  1. Ewel ja jestem na drugim roku masazu oraz kosmetyki w uk nadal sie ucze ale jesli chcesz to postaram sie zdobyc dla ciebie informacje na temat twej twarzy i dam ci znac w tym tygodniu natomiast jesli chodzi o twoj zoladek to moze masz nadwrazliwe jelito, czy masz przy tym jeszcze jakies inne objawy jak zaparcia lub rozwolnienie, wzdecia, gazy………..

  2. aha Ewel ja tez mialam twardy brzuch i wyladowalam w szpitalu bo mialam straszny bol a to bylo dwa lata temu no ale ja ciebie kochana nie strasze ale moze jednak masz nadwrazliwe jelito i przesadzilas z bialkiem w postaci odzywki i spirualiny

  3. Ewel zapomnialam sie zapytac jak ty oczyszczasz twarz mam nadzieje ze nie sama woda…………….czy raz w tyg robisz sobie peeling………..

      • Hmm.. mam podobne problemy z cerą. Też używałam najlepszych olejków ale nie specjalnie pomagało, poza olejkiem z drzewa herbacianego „tea tree oil” stosowanego miejscowo na wypryski. Co do ogólnej kondycji cery to na zaskórniki najlepiej pomagało mi mega nawilżenie, bo im bardziej mam suchą skórę tym więcej tego syfu widać na buziaku. Ale nie wszystkim pasuje to samo. W kwestii nawilzacza lepiej sprawdzała się papka z siemienia lnianego niz olejki. Wogóle produkty lniane mają zbawienny wpływ na regenerację skóry, a olej lniany to już wogóle moje cud odkrycie (do jedzenia oczywiscie🙂 Ale sie wtraciłam🙂 Tak zaglądam na twój blog od dłuższego czasu z nadzieją że w koncu zaczne swój własny trening, tylko na razie koczy się na czytaniu😦 ale już niebawem nowy rok i nowe postanowienia. Tak czy inaczej jestes dla mnie bardzo pozytywną i inspirującą osobą.

Skomentuj

