Ewel sie sypie :(

Musze sie Wam przyznac, ze 2 dni juz nie cwicze.

Nie jest to spowodowane „leniwcem” a bolem jaki mnie dopadl. Ogolnie sama nie wiem co dokladnie mnie boli, czy zoladek czy watroba, bol promieniuje i trudno mi go okreslic. Jest to podobny bol do tego ktory mialam w Polsce kiedy pilam odzywke z Olimpu. Brzuchol twardy, az skreca COS w srodku.

Oprocz tego dostalam znowu wysyp prycholi. Teraz jestem juz w 100% pewna, ze to musi byc od odzywki bo od czego innego?  Odzywiam sie w ten sam sposob od roku wiec organizm juz dawno powinien sie przyzwyczaic. Odzywke rowniez pije rok. Moj organizm daje mi znaki, ze chyba ma dosc.

Czas wiec na oczyszczenie. Od dzis koniec z odzywkami. Bialko bede dostarczac naturalnie. Zaczne wyciskac soki z warzyw, zobaczymy co z tego wyniknie. Chialabym bardzo pojsc do dermatologa i dietetyka. Jednak tu w uk raczej za te wizyty bede musiala zaplacic spora kase dlatego tak sie ociagam. W lutym zamierzam leciec do Polski wiec moze wykorzystam ten czas by polatac po lekarzach.

Kochane Dziewczyny, teraz ja prosze o Wasza pomoc.

Jestem troche skolowana gdyz z tego co wiem osoby z cera tlusta maja problemy z pryszczami, zaskornikami. Moja cera jest bardzo sucha, a od tych wulkanow nie moge sie uwolnic! OCM mi troche pomoglo z wagrami, jednak te wielkie zaskorniki ciagle wrcaja. Moje pytanie do Was jakie firmy kosmetykow sa najlepsze przy takim problemie? Bo przeciez kosmetyki na pryszcze wysuszaja a moja jest sucha na maxa. Od 3 miesiecy uzywam jedynie olejow oraz krem z John Master Organics.

Robaczki MOJE nie podziekowalam Wam jeszcze za te MEGA WSPANIALE komentarze po wstawieniu nowego filmiku. DZIEKUJE! DZIEKUJE! DZIEKUJE!

TO DLA WAS TO WSZYSTKO!!! Chcialabym by kazda, kazdy z WAS czul sie wspaniale we wlasnej skorze!!! Chce pokazac innym, ze TO jest naprawde do zrobienia. Nie wynika to z faktu, ze troche parcia na szklo w tym jest….heheh Nie, Nie zartuje. Obiecalam Wam wiecej filmikow, podobnych do tych z USA, jednak ja sie do tego nie nadaje!!! Wszystko jest ok dopoki nie musze gadac😀 Caly czas pale gafy, non stop miedzy slowami „YYYYYYYYYYYY” nie nooo, podaruje sobie. W sumie gdybym miala czas na duble, spoko, cos by moze z tego bylo. ale przy tym trybie dnia odpada.

Tak wiec trzymajcie za mnie kciuki, by bol odpuscil. W ramach modlitwy o moje zdrowie posze o MEGA WYCISK KAZDEGO Z WAS PODCZAS DZISIEJSZEGO TRENINGU😀 heheh BRING IT!!!

376580_4554803872913_1977022884_n

30 thoughts on “Ewel sie sypie :(

  1. Jak masz suchą skórę i odpowiednio jej nie nawilżasz to pryszcze też się bedą pojawiać. Powód? Sucha skóra sama się broni i wydziela dużo łojotoku żeby się nawilżyć.😉

  2. Może kosmetyki apteczne będą pomocne? Ja miałam podobnie, myślałam że mam tłustą cerę a mam wrażliwą. Od kiedy stosuję kremy apteczne jest dużo lepiej:)

  3. Mogę Ci polecić kosmetyki Cetaphil – emulsję micelarną do mycia twarzy i np. dermoprotektor jako krem, jeśli chcesz nawilżyć bez zapchania, dobrze się spisują przy suchej skórze z problemami. Powinnaś je znaleźć w aptekach, albo w internecie. A punktowo jedynie coś mocniejszego, mi pomógła śmierdząca papka ( na receptę, zrobili mi ją w aptece).
    Powodzenia, nie takie „bitwy” już wygrałaś😀

  4. Ewel, tak sie sklada ze mam dosc kompletne medyczne wyjsztalcenie, wiec z checia pare specjalistycznych porad przekaze. Moze na emaila?
    Pozdrawiam serdecznie!!!!!

      • Jedno jest pewne: apteczne preparaty sa czesto naszpikowane zbedna chemia, i jedyne co w nich jest naturalne i skuteczne, to woda termalna. Pracuje jako lekarz we Francji, i wiem jak fracuskie firmy para-farmaceutyczne dzialaja.
        Ciezko tez stawiac diagnoze co do skutecznej terapii, jesli bazuje sie tylko na opisie problemu dermatologicznego (brak zdjec etc.).
        Voila!

      • P.S. i odradzam game clinique’a, wystarczy spojrzec na sklad, przesuszajaca cere gama kosmetykow pelna alkoholu i gliceryny.

      • Ewel!
        Nadtlenek benzoilu to podstawa, gdyz dziala przeciwzapalnie i keratolitycznie, czyli zluszzca martwe komorki i utlenia srodowisko w ktorym bakterie mniej sie namnazaja. Nie radze kupowac popularnego w Polsce Benzacne, gdyz oprocz skladnika aktywnego, posiada od inne substancje drazniace, bynajmniej z wlasnego doswiadczenia go nie polecam. Nadtlenek benzoilu istnieje w stezeniu 5% i 10%, dla Ciebie odpowiedni bylby 5%.
        W Twoim przypadku antybiotyki w ogole sa niewskazane. Delikatne kwasy zluszczajace i nawilzajace, kwas glikolowy na przyklad, jak najbardziej.
        Czesto przydatne sa retinoidy w kremie (wiekszosc na recepte), nawet te ktore maja glownie dzialanie przeciwzmarszczkowe.
        Duzo nawilzania, Cetaphil to bardzo dobra lagodna gama kosmetykow. Z aptecznych (jezeli bardzo chcesz): Avene, Uriage, Bioderma, nie polecam LRP ani Vichy.
        Podstawa: nadmiar meskich hormonow moze powodowac tradzik hormonalny nawrotowy, zwlaszcza u kobiet majacych aktywnosc fizyczna intensywniejsza niz zwykle (forma przypominajaca tradzik posterydowy). Warto zrobic badania krwi na: TSH (tarczyca), poziom testosteronu etc.
        Z checai odpowiem na kazde pytanie.
        Pozdrawiam!!!

      • Nie wiem jak Ci dziekowac za pomoc. Mialam odezwac sie na email a poprostu z braku czasu nie mam kiedy go napisac. Prosze napisz jak masz na imie bo nie wiem jak sie do Ciebie zwracac🙂 Kochana, w wielkim skrocie: mam sucha skore, nigdy nie mialam tradziku, wszystko zaczelo sie pieprzyc kiedy wstawilam sobie implant antykoncepcyjny w ramie, hormony zrobily swoje, jednak pryszczy bylo malo, pojawialy sie sporadycznie, sprawa pogorszyla sie kiedy implant usunelam. I teraz jest wielka niewiadoma poniewaz jedni mowia, ze dostalam wysyp przez oczyszczanie sie organizmu z hormonow a drudzy, ze to na bank od ilosci bialka. Implant wyciagnelam juz kilka miesiecy temu wiec organizm zapewne dawno sie oczyscil. Wstawilam sobie spirale niehormonalna, ktos napisal, ze moze jestem uczulona na miedz, ktora wyplukuje cynk z organizmu. Zaczelam wiedz przyjmowac cynk, biore juz z 3 tyg i nie widze poprawy. Nie przyjmuje zadnych suplementow jak bbcaa albo spalacze tluszczu jedyne co pilam to odzywke bialkowa. Od 3 dni nie pije bol zoladka mija. Dzis juz nie boli w ogole. Wracajac do cery uwazasz ze powinnam zrezygnowac z OCM? Czy myslisz, ze moge laczyc takie oczyszczanie twarzy z nadtlenkiem benzoilu i jak powinnam nawilzac twarz jezeli to tak strasznie mi ja przesuszy.
        Ps. Bardzo Ci dziekuje za te komentarze sa dla mnie bardzo cenne!!!! Mam nadzieje, ze ja rowniez bede mogla sie jakos zrewanzowac😀

      • „Bedac mloda lekarka”, he he moglabym tak zaczac. Mam na imie Alicja, bedzie bardziej personalnie do korespondencji😉. A teraz do rzeczy: moge smialo przypuszczac, ze to OCM jest jedym z powodow powstawania wagrow i tradziku w Twoim przypadku. Radzilabym tymczasowo odlozyc te metode pielegnacji cery.
        Nadmiar bialka czesto tez moze prowokowac wysyp acne, ale u kogos kto juz cierpi na te dolegliwosc.
        Suplementacja cynku jest wazna, choc efekty nie sa natychmiastowe. Dawkowanie to 30 mg na dzien przez 1 miesiac, potem kontynuowac polowe dawki, czyli 15 mg na dzien, przez kolejne 2 miesiace. Dobrym zrodlem naturalnym sa pestki dyni i szprotki🙂
        Podstawa pielegnacji cery to oczyszczanie (nic nowatorskiego): delikatne, ale zarazem takie, ktore by efektywnie zluszczalo naskorek. Peelingi chemiczne na bazie kwasow owocowych, lub jakis delikatny peeling mechaniczny z granulkami (ze znanych mi dobry jest „XERIALINE gommage” marki SVR do cery suchej i normalnej, ktory jest meeeega delikatny, wiec mozna uzywac codziennie. Niestety zawiera paraben w skladzie :/). Wazne zeby mial kremowa konsystencje do cery suchej. Unikac wszelkich tonikow na bazie alkoholu!
        Nastepnie: nawilzanie!!! Jak juz wczesniej ja i moi poprzednicy, wspominalismy o marce Cetaphil, ktora jest na prawde bardzo dobra. Lagodna, hypoallergiczna, i robi to co ma robic. Osobiscie znam tylko krem nawilzajacy, i jestem z niego bardzo zadowolona. Dobry efekt mialby rowniez kwas hialuronowy w zelu, ktory wiaze wode w glebszych warstwach naskorka.
        Na zime kusi, zeby uzyc ciezszych, tlustszych kremow. Wazne, zeby nie mialy olei mineralnych w skladzie, ani silikonow. Bardzo nawilzajaca jest seria AquaPRECIS z URIAGE, bez parabenow, z maslem shea w skladzie. Woda termalna z Uriage jest duzo lepsza do nawilzania skory od przereklamowanej Vichy i Avene. Radze ja aplikowac zwlaszcza po seansach Insanity lub p90x😀.
        Moje doswiadczenie wynika z tego, ze sama borykalam sie z tradzikiem „mlodzienczym” jakies 16 lat, a po terapii retinoidami doustnymi moja skora potrzebowala zupelnie innej pielegnacji, bedac przesuszona i wrazliwa.
        Nie chce polecac konkretnych marek, bo byc moze znajda sie inne, ktorych ja osobiscie nie przetestowalam, a sa godne sprobowania. Nie jestem bynajmniej sponsorowana przez zadna marke😉
        Jako lekarz polecam wyprobowac nadtlenek benzoilu, ktory jest podstawa w leczeniu tradziku, we Francji jak i w Polsce. Jesli masz problem z jego dostaniem, moge go Tobie wyslac.
        Pozostaje do dyspozycji w miare moich kompetencji🙂
        A.

      • Kochana jestes, dziekuje! Co do OCM, zdecydowalam sie na ten rodzaj oczyszczania wlasnie ze wzgledu na pryszcze. Wyczytalam, ze pomaga🙂 Tzn. powiem tak, pory oczyszcza calkiem dobrze, ale z zaskornikami nie radzi sobie w ogole. Wczoraj w aptece farmaceutka powiedziala, ze wycofano ze sprzedazy nadtlenek benzoilu, ze mozna dostac tylko w malych prywatnych aptekach. Znalazlam na amazonie Czy to to?
        Jak narazie smaruje twarz olejkiem z drzewa herbacianego, ktore ma podobne dzialanie. Mam nadzieje, ze uda mi sie pozbyc tego cholerstwa bo juz nawet nie o wyglad chodzi a o bol. Bardzo mnie boli twarz, szczegolnie podczas cwiczen kiedy pot zre jak kwas!!😦 Pozdrawiam Alicjo :*

  5. W takim razie zdrowia! Mam nadzieję, że ten ból szybko przejdzie… jeśli chodzi o skórę to nie pomogę, bo się na tym totalnie nie znam, a nie chcę zaszkodzić. Nigdy nie miałam problemów z wypryskami i mi wystarcza tylko maść z witaminą A. Takie szczęście. Ewel! Bycie motywacją dla innych ludzi… bardzo motywuje (a nawet uskrzydla… wiem to!), więc chciałam dać Ci znać, że niedługo zaczynam swoją przygodę z p90x :)) Czekaaaaam na paczkę!

  6. hej hej,powiem ci ze tez mialam takie problemy z cera i moze to wyda sie glupie ale zaczelam uzywac zwyklego sudokremu.jasne,ze wiem,ze to na odparzenia itd ale mi pomoglo i uzywam tego kremu normalnie do twarzy.moze trudniej sie go naklada, ale sprawdz sama.u mnie pierwsze efekty byly po 2 tyg. a zaden inne kosmetyki min.vichy nie przynosily efektow, a np. wszelkie zabiegi kosmetyczne tylko pogarszaly sprawe… pozdrawiam i tymaj kciuki,bo probuje wrocic do stanu czlowieka po ciazy hahah
    ps.jakos mnie pokrzepilo to,ze jesz owsianke na sniadania😀 ja od 2 lata codziennie na sniadanie jem miseczke otrebow z suszona zurawina :)hihi


  7. to link do filmiku najmądrzejszego męzczyzny na YT. serio. jest z UK. więc mówi o produktach do których masz dostęp i masz pewność że nie jest to reklama. mądrze mówi, możesz spróbować a nóż pozbędziesz się swojego problemu.
    Bardzo Cię podziwiam. Niestety jestem słabym człowiekiem, leniwym i jakoś nie umiem się tak spiąć.
    Pozdrawiam, mam nadzieję, że szybko przestanie Cię boleć brzuszek.

  8. Ewelinko, I hope that you will be alright soon😉 Too much of protein can really cause problems in your body. With your diet – I think that maybe you should add more vegetables as natural antioxidants and the amount of protein in your drinks can be easily eaten in a normal food /mozarella, eggcheese, soya/. When I started with p90x I studied a lot about proteins in diet.. it´s always better to use natural sources. With the skin problem – I had sometihing similar and I started to use Lirene cosmetics – peeling, day cream, cleansing water. I tried many products – Vichy, Mary kay … but non of them worked. With Lirene /I think it´s made in Poland/ I´m satisfied.

      • Ewel posluchaj , jakiego ty uzywasz oleju kokosowego tzn czy to jest olej z base mineral czy pure…………..po drugie nie powinnas uzywac oleju do oczyszczania twarzy bo np olej kokosowy nie nawadnia dlugo skory tzn jesli go nalozysz na twarz to moze wydawac sie taki greasy i thick ale zaraz po niedlugim czasie nienawilza wiec prawdopodobnie dlatego masz bardzo sucha skore natomiast te syfy so wynikiem tego ze zablokowalas sobie pory tymi olejami oraz dobrze czyli glebiej nie oczyscilas skory.Tobie potrzebny jest steam do wiekszego oczyszczenia.Jesli chodzi o kosmetyki to musisz uzywac cream cleanse do cery suchej.Ja lubie i polecam dermatologica produkty no ale sa drogie choc naprawde starczaja na dlugo sa wydajne.Mozesz je kupic zamiast odzywki bialkowej z ktorej powiedzialas ze rezygnujesz.Polecam takze firme Declar a z tych najbardziej naturalnych kosmetykow to firma Aveda ktora jest w UK.Jak tam twoj zoladek……………………pozdrawiam

  9. a próbowałaś oczyścić makijaż mleczkiem a potem zwykłym tonikiem? tonik KONIECZNIE POWINNO UŻYWAĆ SIĘ przed nałożeniem kremu. Jak zaczęłam stosować te 2 rzeczy to wszystko mi poznikało. Jeśli zaś mam jakieś pryszcze to stosuję puder w płynie taki biały.wysusza wypryski. 2x w tyg warto oczyścić twarz peelingiem enzymatycznym.Najlepiej takim co sie wchłania(ja kupuję z perfecty bo z lirene trzeba zmywać)
    ps. też mam suchą skórę i w dodatku wrażliwą.

  10. po pierwszym wysypie;) napisałam Ci moje wskazówki odnośnie acne vulgaris. Nie wiem czy się przydały:). Spójrz na to ale uprzedzam tego to to nie testowałam. Buziaki i lecę na plyometrics:)))))

  11. Witam!Jestem mamuśką wychowującą 3 córki (12lat, 5lat, 2lata) oraz pracującą na pełny etat. Trochę, a nawet powiedziałabym, że bardzo ostatnimi czasy się zapuściłam. Źle czuję się we własnym ciele,chociaż mojemu mężowi nie przeszkadzają moje dodatkowe zwały tłuszczu to mnie one rażą w oczy. Postanowiłam zrobić w końcu coś tylko dla siebie. PIERWSZY KROK: rzucenie palenia ( jak nie będę palić rok to powiem że nie palę). Paliłam 15lat z 3 przerwami na ciąże i karmienia. Moglibyście powiedzieć głupia jestem że wracałam do nałogu a ja powiem,że głupia byłam że wogóle kiedykolwiek sięgnęłam po papierosa.No ale cóż błąd młodości🙂 DRUGI KROK: mąż poprosił mnie abym napisała kilka rzeczy jakie chciałabym pod choinkę,z których On wybierze jedną. Więc na mojej liście jeszcze do niedawna napisałabym coś z perfum,kosmetyków albo karta na zakupy w sklepach z babskimi fatałaszkami.Jednakże postanowiłam postawić na sprzęt do ćwiczeń.Mój kochany mąż zamiast jednej rzeczy z mojej listy kupił mi wszystkie potrzebne mi sprzęty🙂 Niech żyje Argos i jego promocje🙂 TRZECI KROK: kupno całego zestawu ćwiczeń P90X. Cholera nie jest tani,ale moje obżarstwo więcej kasy pochłania. Kobiety jesteśmy naprawdę cudowne w przekonywaniu naszych facetów,że coś jest nam baaardzo potrzebne. Mój mąż zgodził się abym jutro kupiła cały zestaw ćwiczeń. Zgodził się albo dlatego bo miał dość ciągłego mojego narzekania na moje fałdy tłuszczu,ciągłe pokazywanie filmików przemian ludzi,którzy postanowili wprowadzić w swoje życie P90X oraz wychwalanie Ewel Ciebie pod niebiosa.Albo zgodził się dlatego bo może sam zauważył że jest mnie o wiele za dużo. Nieważne ważne że się zgodził.Zgodził się chociaż nie omieszkał mi powiedzieć że nie wierzy że będę ćwiczyć i że jeśli jego podejrzenia się sprawdzą to się wkurzy. I wiecie co…ja Mu pokarzę ,że się myli. Pokarzę Mu ,że każdy filmik o sukcesach P90X to nie jakaś ściema tylko totalna prawda. Został mi ostatni krok, CZWARTY KROK: Wprowadzić P90X w moje życie. Chciałabym zabrać się za to dobrze.I tu potrzebna mi jest Twoja pomoc Ewel. Wiem,że są Święta ale proszę jeśli znajdziesz chociaż chwilę to napisz mi proszę co oprócz ćwiczeń,jaka dieta,jakie odżywki,z jakich firm,jak stosować (mieszkam w UK ). Jeśli dobrze pójdzie to od czwartku biorę się ostro za siebie.Trzymajcie kciuki.Będę informować na bierząco. DAM RADĘ-muszę bo robię to w końcu dla siebie samej.Pozdrawiam serdecznie.

Skomentuj

