Meldunek

To nam sie zimniawka w Anglii zrobila……brrrrr W koncu jakies polskie klimaty…hehe Najlepsza akcja byla kilka dni temu kiedy spadlo 2 cm sniegu i zamknieto szkoly w Harlow…heheh No koment.

Uporczywy bol w koncu odpuscil! W koncu moge normalnie funkcjonowac. Od 3 dni nie pije odzywki, jak narazie po treningu zjadam okolo 250g serka wiejskiego co daje okolo 24g bialka. Wiem jednak ze bialko to bardzo wolno sie wchlania wiec bede musiala wymyslec cos innego. Wertuje internet w poszukiwaniu odzywki jak najmniej przetworzonej bez zadnej chemii, slodzikow itp. Znalazlam bardzo dobrze zapowiadajacy sie produkt z Sun Warrior, bialko z brazowego ryzu, z cala armia aminokwasow, latwo przyswajalne, nie obciazajace watroby, prawie calkowicie trawione!! Przymierzam sie na zakup ale dopiero po Swietach, trzeba przydusic pasa😦

sun-warrior-raw-vegan-protein-powder1

Tu wstawiam filmik z TheRawFoodWorld dzieki, ktorym duzo sie ucze. Tu pokazuja inny produkt ale z tej samej serii.

https://www.youtube.com/watch?v=OKbIvXPwLF8

Od wczoraj przerzucilam sie na Hybrid czyli polaczenie P90X z Insanity. Nie cwicze wedlug planow, ktore dostepne sa w necie, sama dobieram treningi. Kieruje sie treningami z LEAN zamieniajac cardio X , Pure Cardio z insanity.

Ps. Wczoraj caly wieczor wpatrywalam sie w przemiane Justyny…heheh JUSTYS TERAZ TY JESTES INSPIRACJA DLA INNYCH!!! Prosze cwicz dalej i nawrazaj innych😀

18 thoughts on “Meldunek

  1. Myślę, że każda/dy z Nas jest inspiracja dla kolejnych wojowników Horton’a😉,, pokazujemy , ze jednak warto popracować nad stylem życia Naszym własnym jak i Innych.. Także ”pierś” do przodu (co ja pisze, jaka pierś ja tam bynajmniej już nic nie widzę heheh) i oddziaływujemy na siebie nawzajem.🙂

  2. Jestem już na etapie drugiego tygodnia Insanity. Co tu dużo mówić po prostu hardcore😀 Ale mam mały problem. W mojej rozpisce ćwiczeń jest coś takiego jak Cardio Circuit ale nie mam tych ćwiczeń ;/ Czy to przypadkiem nie powinno być Plyometric Cardio Circuit? Ewelina proszę o pomoc bo to już jutro wypada ten dzień🙂

  3. Heloł🙂
    Natchnełas mnie do ćwiczeń p90x, zaczełam w tym tygodniu od classica, ćwiczę razem z moim narzeczonym i mam dzisiaj straszliwe zakwasy.
    Od sierpnia chodziliśmy na siłownie i udało mi się schudnąć 4kg, czyli nie jest to jakies mega osiągnięcie ale kondycja mi się nieco poprawiła, zwłaszcza że miałam zerową.
    Motywacja jest gdyż w przyszłym roku w kwietniu biorę słub i przydałoby się jeszcze zrzucić kilka kilo i mieć taki świetny brzuch i ręce jak ty.
    Diety jakiejś specjalnej nie mam, jem 4-5 posiłków, śniadanie jest jednym z największych posiłków(żeby rozkręcić metabolizm) unikam niezdrowego jedzenia, wystrzegam się jedzenia dużej ilości chleba i częstego jedzenia białka, gdyż mnie wysypuje (jem białe sery chude, serki wiejskie, jajka, ale wszystko w ograniczonej ilości) kurczaka jem, gdyż uwielbiam mięso🙂 jem tez sporo warzyw. Zastanawiam się czy cwicząc p90x 1-2 dni moge sobie darować na rzecz siłowni?(to i to nie wchodzi w gre z braku czasu)
    Masz dla mnie jakies rady jako do początkującego?
    Dzięki za motywacje!🙂

    • Mayciu bardzo mnie cieszy, ze zaczelas cwiczyc. A jeszcze bardziej zajebista wiadomoscia jest to, ze cwiczysz z partnerem!!! Brawo!! Mozecie wspierac sie wzajemnie :* Powiedz co dokladnie robisz na silowni, jakie partie ciala zazwyczaj cwiczysz?

      • Na siłowni ok 40 minut kardio: orbitrek, rowerek, bieganie czasami wioślarz.
        Na siłce ćwiczę na ramiona, plecy, triceps, biceps, na brzuch , na uda, ćwiczenia z hantlami, typowa siłka :ok. 30-40 min. Nie zawsze robię na wszystkie partie, staram się zrobić tyle powtórzeń żebym poczuła mięśnie, aha i dodatkowo raz w tygodniu chodzimy na tańce towarzyskie, zdarza się nam również wyjście na basen.
        Jak widać siłka nie dała mi aż tyle skoro mam takie zakwasiory wstrętne ok zbieram się bo zaraz zaczynamy ćwiczyć

      • Mayu, nie mam zadnych uprawnien trenerskich wiec mozesz zawsze poradzic sie kogos madrzejszego ode mnie. Uwazam, ze rezygnujac z jakiegos treningu z P90x powinnas cwiczyc na silowni te same partie co byly by tego dnia na dvd. Powinnas trzymac sie planu treningow, dlatego wlasnie p90x dziala, gdyz kazdego dnia cwiczysz inne partie ciala, nie mozesz np. zrobic chest and back jednego dnia a drugiego powtorzyc to samo na silce, rozumiesz co mam na mysli? Jezeli danego dnia w planie masz nogi, a idziesz na silke, cwicz tylko nogi. Miesnie musza miec czas na regeneracje ktora jest bardzo wazna!

  4. Ja nie rozumiem o co chodzi z tymi odżywkami.;(Piłąs to jak zacyznałaś treningi czy nie dawno za to się wzięłaś? dla mnie to sama chemia i boję się to kupować ;|…chodzi o to pewnie,że odżywki szybciej się wchłoną niż taka pierś z kurczaka czy serek tak?? a co po odżywce? jakiś obiadek czy co?;] rany ćiwczę już długo. To na siłowni to na aerobik latam…no ale widzę,żę zielona w tym odżywianiu jestem ;(

    • Kochanie prawde mowiac mozna czerpac bialko tylko i wylacznie z pozywienia, jednak wiadomym jest, ze niektorzy wola droge na skroty, latwiej jest wymieszac proszek z woda niz przyrzadzic posilek. Ja pilam bialko od poczatku, jednak teraz calkowici zmienilam zdanie na temat firm, ktore te odzywki wypuszczaja. Wiem jednak, ze mozna dokopac sie naprawde dobrego produktu ktory jest pozbawiony calej tej chemii. Ja pije bialko zawsze po treningu, mozna wypic je z woda (wtedy nie zaliczam tego do posilku a do przekaski ) mozna rowniez dodac do miksera owoce, mleko co zaliczy sie do posilku.

      • Moja wiedza nie jest zbyt duża na temat odżywek, ale wyczytałem że mleko plus odżywka białkowa to nie jest zbyt dobre połączenie😦 Podobno sporo osób ma po tym właśnie palpitacje żołądkowe. Osobiście ja też, nawet po odżywce z wodą, ale znalazłem na to inny sposób mianowicie nie biorę całej dawki tylko połowę i jest w miarę spoko.🙂
        Odnośnie sunwarriora wszystko ładnie i pięknie, ale ta cena :(((( Dla mnie niestety jest poza zasięgiem.

  5. Ja to robię tak: 7 śniadanie -węglowodany, czyli zazwyczaj jem różnego rodzaju zupy
    8 siłka
    10 białko, czyli jakaś pierś, serek itp
    13 obiadek- wegle+białko i surówka czyli np dziś. skrzydełka+trochę ziemniaków(w sumie wolałabym bez ziemniaków ale chyba musze trochę węgli dostarczyć tak?) i surówka
    15-jabłko…owoc
    18- akurat dzisiaj o 17 idę jeszcze na aerobik także po treningu o 18 zjem jakieś białko czyli…hmmm jajka 2 +jakiś ogóras kiszony czy coś;)

    Nie wiem czy dobrze robię. Najważniejsze to że na kolacje jest białko tak? no ale słyszałam,że że po treningu trzeba dostarczyć też węgli…więc niż już nie wiem.
    JeśLi to ma jakieś znaczenie to ważę 74kg przy wzroście 172cm. Mówią, że jestem grubej kości i dają mi wagę max 65kg…coś w tym jest. Jedyne co sobie zarzucam to brzuch po ciąży!!! ;(…a to było 3 lata temu ;|

  6. Super, że z brzuchem jest już lepiej ;)) To jest najważniejsze! A ja miałam Ci zameldować, jak było na pierwszym treningu p90x i powiem, że… ja chcę JESZCZE! ;)) Zastanawiam się nad tymi odżywkami… i… nie wiem, co mam o tym w sumie myśleć…

  7. Witaj

    Cieszę się, że jakaś kobieta postanowiła prowadzić blog o swoich poczynaniach z planami bechbody🙂

    Szacuneczek za przemianę! Odwaliłaś kawał dobrej roboty.

    Od jakiegoś czasu noszę się z zamiarem rozpoczęcia treningów Insanity. Dlaczego to a nie p90x? P90X już przerabiałem nie ukończyłem, ale efekty były. Teraz chce spróbować czegoś mocniejszego. Oglądałem pierwsze filmiki z Insanity i naprawdę gdybym w obecnej kondycji miał to powtórzyć wszystko to bym się chyba zabił…

    Czy przed Insanity warto zrobić sobie jakiś chwilowy okres roztrenowania, a potem przystąpić do owego programu? Zaznaczam, że kontaktu z wysiłkiem fizycznym nie miałem od ponad roku przez co przytyłem aż 30 kg. Historię zrzucania balastu wraz z insanity mam zamiar opisywać na blogu. Myślę, że to dobry motywator prawda ?🙂

    Pozdrawiam

    • Witam
      Bardzo dziekuje za mile slowa i zaufanie.
      Wydaje mi sie, ze jezeli rok nie byles aktywny fizycznie, przydaloby sie przygotowac organizm do takiego wysilku. Wiem, ze sa ludzie z duza nadwaga zaczynajacy Insanity, jednak wtedy sa oni bardziej narazeni na kontuzje badz na niedokonczenie programu, gdyz okazuje sie za ciezki. Moim zdaniem byloby Ci o wiele latwiej rozpoczac z wczesniejszym rozruszaniem miesni. Moze bieganie kazdego dnia przez 2 tyg? Najlepiej gdyby to bylo cardio.
      Co do bloga, to jest wspanialy pomysl!!! Jeden z najlepszych motywatorow!!

  8. Hej Kochana mogłabyś odpowiedzieć na moj post wcześniejszy czyli:
    Ja to robię tak: 7 śniadanie -węglowodany, czyli zazwyczaj jem różnego rodzaju zupy
    8 siłka
    10 białko, czyli jakaś pierś, serek itp
    13 obiadek- wegle+białko i surówka czyli np dziś. skrzydełka+trochę ziemniaków(w sumie wolałabym bez ziemniaków ale chyba musze trochę węgli dostarczyć tak?) i surówka
    15-jabłko…owoc
    18- akurat dzisiaj o 17 idę jeszcze na aerobik także po treningu o 18 zjem jakieś białko czyli…hmmm jajka 2 +jakiś ogóras kiszony czy coś;)

    Nie wiem czy dobrze robię. Najważniejsze to że na kolacje jest białko tak? no ale słyszałam,że że po treningu trzeba dostarczyć też węgli…więc niż już nie wiem.
    JeśLi to ma jakieś znaczenie to ważę 74kg przy wzroście 172cm. Mówią, że jestem grubej kości i dają mi wagę max 65kg…coś w tym jest. Jedyne co sobie zarzucam to brzuch po ciąży!!! ;(…a to było 3 lata temu ;|”
    dziś złapałam doła jakiegoś! ćwiczę od miesiąca, od 2 tyg na siłce dzień w dzień. Dobrze się odżywiam.dziś zważyłam się i ważę 74.5kg. Niby schudłam.widzę po sobie…ale po ciuchach mało co widać.przez to że karmię mięśnie nabrałam 1.5kg wagi…to jest w ciągu miesiąca a co będzie dalej??przeraża mnie to! może ja odżywiam się na masę i ten plan żywieniowy jest zły heh?? zrobiono mi dziś zdjęcia i porównałam je na te sprzed miesiąca i mało różnicy widze;(((( smutno mi bo tyle pray odwalam;(( i jeszcze te święta nieszczęsne…boje się ,że się nawpieprzam ciast i taki będzie finał! ;(

Skomentuj

