7 thoughts on “Z dedykacja dla wszystkich cwiczacych PAR :* BRING IT!!!

  1. zamiast patrzeć/analizować (i takie tam) jak ćwiczą … po prostu się uśmiechałam, takie to … hmmm … urocze :].
    Mój Miły może po moich 90 dniach się skusi … na razie bardzo mnie wspiera i dziękuję mu za to :* … właśnie usypia Małe a ja myk ćwiczyć🙂.

  2. Czesc Ewelinko! jestem zachwycona Twoja transformacja🙂 zaczynam niedlugo moja przygode z p90x stad moje pytania: Jakich hantli uzywalas? jak z dieta? wg jakiej diety sie odzywialas? czy korzystalas z drazka? dziekuje za wszelnie informacje! pozdrawiam🙂

    • Na wstępie muszę powiedzieć, że podziwiam Cię Ewelina za samozaparcie i efekty jakie osiągnęłaś. Twój blog jest dla mnie ogromną motywacją, często tu zaglądam jak mam gorsze dni. Na razie jestem na półmetku p90 (wbrew pozorom nie jest mi łatwo). Ten film bardzo mnie rozbawił, bo sama ćwiczę z moim facetem, on chudzielec chce wyrzeźbić ciało, ja w końcu zrzucić co nieco. sposporosporo.Pozdrawiam.

Skomentuj

