12 thoughts on “Na dobrego dnia poczatek…..:) BRING IT!!! Dzis mam Yoge…..trzeba to przezyc :)

  1. hej. dzis zaczelam p90x i mam mieszane uczucia. na siłowni ćwiczę regularnie od kilku lat, z przerwą na dziecko, które urodziłam 5 miesięcy temu. wróciłam już do wagi i sylwetki sprzed ciąży, na siłowni robię treningi jak dawniej.czy to jest normalne, że nie jestem w stanie robić tych wszystkich wymyślnych pompek tony’ego i jest mi od nich autentycznie niedobrze ? tak się zastanawiam, bo może jednak jestem ulomkiem😀😀. ps. jak rozwiązac chwilowy problem braku drążka i ekspanderów?

    • Hej Aniu🙂 Pociesze Cie, ze KAZDY bez wyjatku ma problemy z wykonaniem niektorych cwiczen na poczatku!! Modyfikuj cwiczenia, pomagaj sobie kolanami. Z kazdym tygodniem bedzie coraz lepiej🙂 Co do ostatniego pytania, nie pooge poniewaz expander jest wlasnie modyfikacja dla tych ktorzy nie posiadaja drazka.

    • Jesli masz ciezarki to stan prosto , pochyl sie do przodu pod katem prostym i zwies rece. Przyciagaj ciezary do siebie. Simple:) (na pewno nie takie obciazenie jak podnoszenie ciezaru wlasnego ciala na drazku, ale zawsze alternatywa, mozesz w zamian wykonac np nie 5, a 25 powtorzen.

  2. A ja mam do ciebie pytanie w sprawie odżywki białkowej
    czy pijesz ją bezpośrednio po ćwiczeniach czy czekasz 30 min które producent zalecił , czy może mieszasz białko z węglami ponieważ co artykuł to inne wypowiedzi a że niby białka nie wolno od razu a że białko z węglami trzeba pffff :))
    Z góry dzięki za odpowiedź

  3. my już po jodze, to jakaś masala większość ćwiczeń nie do wykonania😦 jestem jak słup soli, mam zastane mięśnie i kręgosłup jak drut mam nadzieje że będzie coraz lepiej, idę pooglądać filmiki na youtubie żeby się motywować😉

Skomentuj

