THIS IS IT………..

Kochani, chcialabym z calego serca PODZIEKOWAC WAM , ze przez ostatnie kilka miesiecy towarzyszyliscie mi podczas najwspanialszej przygody mojego zycia!!!!  Dziekuje za mile slowa, zaufanie. Dzieki Wam „uroslam”.

Czuje, ze potrzebuje sie zresetowac, wyciszyc. Przyznam sie Wam, ze to, co dzieje sie teraz przeroslo mnie troche. Nie chowam glowy w piasek. Potrzebuje przewietrzyc banie. Pobyc sama z soba.

Tak wiec EWEL ZAPADA W SEN ZIMOWY……..kto wie, moze z pojawieniem sie pierwszych Przebisniegow pojawie sie z nowym wyzwaniem?

NIE PODDAWAJCIE SIE!! UWIERZCIE I POKOCHAJCIE SIEBIE!!!  BRING IT!!!

Ci ktorzy odwiedzaja ten blog poraz pierwszy- KOCHANI CZYTAJCIE STARSZE POSTY, to moja krwawica, w kazdy post wlozylam serce, mam nadzieje, ze wyciagniecie z nich COS dla siebie.

PS. Bede pojawiac sie na Facebooku Girl power pl.

15 thoughts on “THIS IS IT………..

  1. Tytuł posta kojarzy mi się tylko i wyłącznie z Jacksonem (młodzieńcza fascynacja, która nie umarła nigdy). U niego były to próby do ostatniego występu scenicznego … wierzę i życzę, aby u Ciebie była to tylko przerwa na poukładanie wszystkiego ;).
    Ps. Uwielbiam wiosnę … będę jej tym goręcej wyczekiwać :*

Skomentuj

