Asylum dzien 3 :)

Dzis czeka mnie 3 trening  Insanity Asylum……

Fit Test poszedl mi swietnie. Bylam wrecz zaskoczona dorownujac wynikami do jednej z dziewczyn z dvd😀 Mialam takiego Powera, bylam tak szczesliwa, ze przez chwile przeleciala mi przez glowe mysl, ze to Asylum wcale nie bedzie takie ciezkie….hehehehehe

Taaaa „nadzieja matka glupich”…heheh wczoraj myslalam, ze puszcze pawia…hehe a po skonczonym treningu nie mialam sily wstac z dywanu!!! By tego bylo malo przy kazdym oddechu czulam klocie w klatce piersiowej.

Niby cwiczenia wydaja sie latwe, jednak wykonanie ich jest o wiele ciezsze. Powodem jest drabinka, ktorej wykonujac dane cwiczenia nie wolno dotknac, jezeli sie to uczyni, cwiczenie trzeba powtorzyc🙂

Program ten jest naprawde najciezszym programem fitness EVER!!

Jutro koniecznie musze zrobic zdjecia, bo czuje, ze zminay w ciele beda zachodzic bardzo szybko.

Dopiero co zaczelam nowy program ja juz planuje nastepny🙂 Za tydzien mam urodziny wiec to swietna okazja by usmiechnac sie do meza🙂 Mam zamiar kupic najnowszy program Beachbody Les Mills Combat, ktory opiera sie na sztukach walki.  Czyli cos podobnego do treningu Knepo X z P90x ale bardziej intensywny. Boksuje sie i kopie do rytmow muzyki czyli zapowiada sie Super Zabawa🙂 Podobno pot leje sie ciurkiem. Niestety nie jest dostepny w Anglii bede musiala zamowic z USA.

https://www.youtube.com/watch?v=7F8yN4nqHPo

 

 

 

18 thoughts on “Asylum dzien 3 :)

  1. Pierwsze cardio x za mną… o mamusiu to jest ekstra🙂 jestem cała mokra, zmachana, ledwo łapię oddech i nie mogę chodzić tak mi się nogi trzęsą🙂

      • Jutro pewnie będę piszczec z powodu zakwasow ale jedziemy🙂 a juz za tydzień zaczynam prawdziwe p90x tylko nie wiem na co się zdecydować- lean classic czy może double (dubble)? Co bedzie najlepsze na spalenie smalcu, jak myślisz, jaka jest w ogóle różnica? Wybacz jeżeli odpowiedź już na to pytanie była ale jestem teraz na telefonie i ciężko mi znalexc. Pozdrawiam i dzięki za odpowiedź🙂

  2. Jestem już po drugim tygodniu P90X i powiem szczerze, że nie spodziewałam się efektów tak szybko przy nie do końca zdrowym odżywianiu🙂 Wszystko dzieki Tobie Ewel, pozdrawiam🙂

  3. Gratulacje,ciesze się,że ciśniesz dalej i podnosisz nam poprzeczkę🙂
    Ja jestem jeszcze nowicjuszką ( 7 dzień CLASSIC )🙂 I chociaż jest mi cholernie ciężko to nie poddaję się🙂
    Mam jedno małe pytanko,mianowicie na Twoich zdjęciach widzę,że jesteś po ćwiczeniach P90X CLASSIC, LEAN i INSANITY. Ja kupiłam zestaw ( Argos UK)w którym są ćwiczenia do CLASSIC, DOUBLES, LEAN. Czy Ty też robiłaś ten DOUBLES i skąd wziąść ten INSANITY ? (w sumie to dwa pytania🙂 ) Pozdrawiam cieplutko🙂

  4. super że wróciłaś🙂
    Ja niestety przez święta „upadłam” ale powstaje na nowo i zaczynam od początku, tym razem na pewno się nie poddam i nie ulegne pokusie nic nie robienia🙂
    Trzym sie Ewel, powodzenia!

  5. Ten filmik jest suppper!
    Uwielbiam Kenpo… może to będzie kolejne wyzwanie ?🙂
    Ewel 3maj się i skop dupsko temu Asylum :D^^
    Mnie w końcu puściła kontuzja i od wczoraj mam nadrabianie niedużych co prawda ale jednak zaległości🙂 Buziaki!

  6. Rzeczywiście Les Mills Combat zapowiada się ciekawie … w sumie o jodze to samo mówiłam na początku – teraz ciut mniej ją lubię heh … ale dalej wyginam ciało😉.
    Szkoda, że jeszcze nikt nie rozchomikował go … na transfer mam drobne, na orginalny program niestety nie:/.

Skomentuj

