Wasze Uwagi

Od kilku dni dostaje coraz wiecej uwag dotyczacych mojego Bloga. Twierdzicie, ze panuje tu balagan. Hmmm…moze macie racje. Uwazam jednak, ze po kilku minutach „ogarniecia” strony wzrokiem idzie sie polapac gdzie i co czego szukac.

Po prawej stronie sa utworzone kategorie jak Dieta, gdzie pisze o odzywianiu, P90X, gdzie ogolnikowo jest wytlumaczone o co w tym wszystkim chodzi, czy Mieszanie w garach gdzie wrzucam przepisy.

Przyznaje sie Wam, ze jestem totalnym beztalenciem jezeli chodzi o tworzenie stron. Nie potrafilam nawet stworzyc tego bloga!!! Wiec wybaczcie. Wiem, ze Tym, ktorym naprawde zalezy ten MOJ BALAGAN nie przeszkadza.

23 thoughts on “Wasze Uwagi

    • Nie przejmuj sie,mi tez ciezko bylo znalezc cos na poczatku bo chcialam na szybko szukac,ale jak spokojnie sie przyjrzalam to znalazlam to czego chcialam 😉 nie przejmuj sie ludzie sa tacy ze tak naprawde to zazdroszcza Ci ze masz bloga ze wygladasz tak jak wygladasz przez swoja ciezka prace i wysilek ktory wsadzilas i w pomaganie innym ludziom poprzez bloga i w swoje cialo,takze nie przejmuj sie gadaniem ludzi,kazdy czlowiek jest inny i nie jestes w stanie kazdemu dogodzic 😉

  1. Jaki bałagan?! Dla mnie wszystko jest ok. 🙂 Aaaa! Ewel zapomniałam Ci podziękowac za to że wróciłaś na bloga! Tak się cieszę! 🙂 Od poniedziałku zaczęłam P90X lean! Jest moc. 🙂 Po classicu miałam przerwę, robiłam różne inne treningi w tym sporo z Insanity (zajebiste!!!) ale postanowiłam że od nowego roku biorę się za bary z lean. Jak skończę, to następne w kolejce czeka INSANITY!!! 🙂 Tak więc BRING IT!!! 😉

  2. oj tam, bałagan od razu … jak już to artystyczny nieład (mój Tato uwielbia to określenie, często je przytacza … choć Mama nie pojmuje tego heh) … ale ta nazwa w sumie też nie pasuje.
    Zakręcony temat, sympatycznie zakręcona właścicielka bloga … to i jej Twór zakręcony 😉

  3. Uwagi? Za duże ciśnienie sobie robisz i…klniesz 😦 nie podoba mi się to, krzykiem nic nie zyskasz (patrz ostatnie notki). Wyluzuj czasem. Bałagan jest, przeżuć to na blogspota lepiej i przejrzyściej

  4. balagan??? Twoj blog i masz tak jak chcesz a ja tu zadnego balaganu nie dojrzalam, kto chce to znajdzie wszystko czego szuka w Twoim Miejscu! pozdrawiam!

  5. Jeszcze kilka dni temu nie miałam pojęcia o tym, że istnieje coś takiego jak p90x. Przypadkowo wpadłam na filmiki z przemianami fizycznymi ludzi. Szukałam dalej i znalazłam filmik nagrany przez Polkę, sympatyczną zwykłą dziewczynę, która dokonała coś wspaniałego 🙂
    Bardzo mnie Twoja zmiana zainspirowała 🙂
    Mam 23 lata, nie mam problemu z nadwagą ale do chudzielców nie należę. Nie podoba mi się do końca to jak wyglądam.
    Pomyślałam, że warto spróbować 🙂
    Dziś za mną I dzień. Jestem po Core Synergistics.. Ciężko było, pompki dla mnie to katorga, w pewnym momencie miałam dość, ale wierzę, że z każdym dniem będzie troszkę lepiej.

    Motywuje mnie Twoja przemiana i to, że nie tylko mnie na początku jest ciężko.

    Pozdrawiam 🙂

      • To ja dziękuję, że postanowiłaś się z nami podzielić swoją przemianą 🙂 Oczywiście zdjęcie przed zrobionee! 🙂

        Od kilku dni kilka razy dziennie wchodzę na Twojego blogaa, utwierdzam się w przekonaniu że jednak MOŻNA :))

        Trzymam kciuki za dalszą walkę w drodze o lepsze ciało, samopoczucie i zdrowie! 🙂

  6. Mnie tak się bardzo podoba jak jest. Ważne, że piszesz i komentujesz Twoje kolejne akcje sportowe. Trzymam kciuki za Asylka. 🙂 Na blogu po prostu bądź sobą nawet gdyby to artystyczny nieład miało oznaczać 😀 aaa no i szczęśliwego Nowego…. 🙂

  7. Słuchajcie ludziska,dziewczyna poświęca niesamowicie dużo czasu i energi,żeby wam pomóc,a wy jeszcze nosem kręcicie,że jakiś bałagan..jak się wam coś nie podoba,to nie musicie tutaj zaglądać..
    Wszystko jest dokładnie opisane,co do czego itd….wiec ewel…nic się nie przejmuj…jest git..i tak trzymać…

  8. Ja pindole Ewla to TWÓJ blog i rób na nim co chcesz !!! Albo się to komuś podoba albo nie, żeby nie powiedzieć jak się nie podoba to spier… Może to i mocno powiedziane, ale ludziom się chyba nudzi. Zamiast się zająć sobą i swoim kiblem ciągle szukają gów.a u kogoś. Ludzie nie macie co robić to zajmijcie się ćwiczeniami!!!

  9. Odkąd zaglądam na Twojego bloga nie miałam problemów z połapaniem się co i jak. Ludzie niestety coraz częściej chcą dostawać „gotowce”. Wpisać w wyszukiwarkę hasło i mieć odpowiedź, bez żadnych starań. Pamiętam czasy ja chodziło się do biblioteki i w stosie książek wyszukiwało niezbędnych informacji. A teraz google załatwia wszystko. Z jednej strony dobrze, tylko właśnie ludzie wychowani na google nie potrafią samodzielnie myśleć.
    Twoja strona to blog, czyli coś co tworzysz według własnych zasad. To nie poradnik „krok po kroku z P90X”, bo od tego jest Tony. Ty jesteś od dzielenia się swoją pasją i to właśnie mi się u Ciebie, w tym miejscu podoba 🙂

Skomentuj

