Suplementacja, czy jest konieczna?

Robaczki, szczegolnie te Nowe Swiezynki🙂 Nie zaprzatajcie sobie glowy Suplementacja! Z wlasnego doswiadczenia moge z reka na sercu powiedziec, ze wiekszosc suplementow dostepnych na rynku to Sciema nafaszerowana dziadostwem!!! Uuuuuu…….juz widze miny co niektorych chlopcow…..tak, tak uwazam, ze Suplementacja „przetworzona” moze i pomaga w szybszym uzyskaniu dobrych rezultatow jednak po dluzszym zazywaniu moze bardziej zaszkodzic niz pomoc. Sa osoby, ktore za bardzo skupiaja sie na Suplach niz na jakosci swoich treningow, liczac na to, ze Miesnie zaczna pojawiac sie same😀 Jedynym Suplementem ( oprocz Shakeology z beachbody ) proponowanym przez Tonego Hortona i Shouna T jez zazywanie Kreatyny przez mezczyzn, co Was moje drogie sie nie tyczy. Kreatyna dziala na wiekszy rozrost tkanki miesniowej. Tu znajdziecie wiecej info na temat kreatyny. http://www.kulturystyka.pl/artykul53/

Kochani, najpierw ogarnijcie swoja DIETE. Postarajcie sie przestawic na zdrowy tryb zycia. Wszystkie skladniki potrzebne do zaspokojenia potrzeb naszego organizmu podczas treningow mozna ( a nawet powinno sie ) czerpac z pozywienia!!

Wiem, wiem ze reklamy kusza, krzycza wrecz nowymi SPALACZAMI tluczolu itp. Sama kiedys wierzylam, ze BEZ tych specyfikow nie uda mi sie uzyskac zadnych dobrych rezultatow. A jednak. Kochanie najlepszym spalaczem tluszczu jest INTENSYWNOSC podczas treningu!!!! Trzeba dupcia naprawde pomachac TO JEST NAJLEPSZY I JEDYNY SPOSOB oczywiscie w parze z odpowiednim odzywianiem.

Wklejam swietny artykul ze strony, ktora rowniez polecam http://www.potreningu.pl . Znajdziecie tam swietne porady, sama duzo sie od nich nauczylam. https://malywielkiswiatewla.wordpress.com/2012/05/08/suplementy/

Obecnie stosuje suplementy w 100% naturalne. Zarzywam Spiruline, nasiona Chia, Colostrum, oraz pije naturalna odzywke bialkowa na bazie brazowego ryzu bez dodatku chemii.

Cena tej odzywki nie jest niska, jednak warta ceny. Nie wydaje duzo pieniedzy na kosmetyki i ciuchy wiec to jest moje ” rozpieszczanie” siebie.

15 thoughts on “Suplementacja, czy jest konieczna?

  1. właśnie na taki wpis czekałam.:) Męczy mnie tylko jeszcze jedno pytanie. Z tego co wyczytałam to do 20 minut po treningu wypadało by uzupełnić białko np. tym w proszku dla sportowców. Moje pytanie do Ciebie Ewelinko więc brzmi: Czy takie oto białko spożyte po treningu ma się jakoś do zakwasów? Czy dzięki temu będą one mniejsze? No to były dwa pytania:) Jeśli będziesz miała chwilkę czasu proszę odpowiedz:) Pozdrawiam:*

    • Sywus, szczerze? Nie mam zielonego pojecia jak ma sie bialko do zakwasow:) Kochanie, zakwasy moim zdaniem sa nieuniknione! z czasem bol miesni mija ale kazdy sportowiec boryka sie z bolem bez niego nie uzyska sie dobrych rezultatow!

  2. Hej, dzięki za to, że jesteś i świetnie motywujesz🙂 To już mój 13 albo 14 dzień z P90X (w sumie przestałam liczyć, liczy się fun :P) i naprawdę czuję efekty chociaż jeszcze nie bardzo je widzę🙂 Pozdrawiam Cię gorąco! :))

  3. Witaj🙂 ja troszkę z innej beczki …jeśli możesz to napisz proszę czy używałaś przy treningach obciążeń ? jeśli tak to jakich ? Jestem zupełnie nowa w tym temacie, natknęłam się na Twój filmik w noc sylwestrową , wiec to na 100% jakiś znak🙂 Obecnie czaję się na ebay, aby zakupić P90x i jadę z koksem od przyszłego tygodnia🙂 pozdrawiam serdecznie – szczęśliwa Mama z Londynu:)

  4. hey ewel🙂 to ja dolacze do grupy ludzikow ,ktorzy sie ciesza, ze natrafili na twoje filmiki i blog🙂 sledze i tropie cie blogowo od ponad miesiaca i jestes naprawde wileka! dziekuje ci za ta codzienna dawke motywacji🙂 co prawda nie robie p90x tzn zaczelam, ale po tyg no kurde nudno mi bylo hahah no i teraz jestem na 5 tyg insanity i mysle,ze to cos dla mnie🙂 wiesz, ale jak patrze na asylum i mysle,ze ty z tym teraz walczysz to mam ochote poklony przed toba robic🙂 haha czekam na dalsze relacje🙂 pozdrawiam bardzo🙂

  5. fajne to sunwarrior tylko ze białka ma chyba tylko 16 g, a nie 20 czy więcej, jak inne odzywki, więc pewnie trzeba więcej szamać. Ale mniej kaloryczne i zdrowsze to jest niż te wszystkie dosładzane pasze dla kulturystów🙂. Szkoda też, że w Polsce nie można kupić Jaya Robba polecanego przez Brendę😦. Ja mam Gold Standard (umiarkowane w kaloriach, mało węgli i tłuszczów – smaki pyszne🙂. Maż uzywał Gaspari Myofusion – też dobra, tylko bardziej „wypasiona” cukrem, więc gorsza dla lasek na redukcji, czyli pewnie 90% które czytają tego bloga🙂

  6. ps. postanowiłam coś dodać, zeby pomóc naszej blogotworczyni (trudne słowo😀 ) w motywowaniu ludzi. w lipcu urodzilam syna (jest boooski btw), przytylam w ciazy 14 kg. 10 z nich poszlo w czasie porodu i chwilę po, ale 4 kg zostały. wróciłam do wagi (54 kg przy 165, w porywach do 166 cm wzrostu) dopiero w październiku (od wrzesnia silka i zajecia dla mamusiek). pomimo powrotu do wagi sprzed ciazy ciało nie wygladało tak samo (więc to prawda, że nie nalezy się obsesyjnie ważyć!!!!). Od 13 grudnia robię p 90x, jem zdrowo i już widze ze cialo stało się twardsze, pokazują się zarysy miesni na brzuchu i czuje się rewelacyjnie (….nawet jeśli się to miesza z uczuciem, że pociąg we mnie pier……… :)). Wniosek: KEEP PUSHING PLAY !!!😀

  7. hey! jak ja moglam wczesniej nie czytac twojego bloga??? uwielbiam Cie i powdziwiam twoja przemiane i wytrwalosc! ja tez chce miec takie abs!!!:) mam nadzieje ze nigdy nie przestaniesz pisac:) pozdrawiam z Newcastle

  8. Swiezynko KREATYNA dla mezczyzn??? Wiec naprawde wiesz malo… caly czas tylko piszesz co przeczytasz w p90 Tony powiedzial… naprawde przykro mi sie czyta ze suplementacja = shekology z beachbody czy jak to sie tam pisze… powiedz czy naprawde rozmawialas z trenerami kulturystyki albo crosfitu albo fitnes z reka na sercu??? nie znam zadnej osoby co uprawia sporty silowe kulturystyczne i fitnes ktora ma kreatyne w swojej diecie – wiec jak czytasz akrtykuly to sama powinnas wiedziec ze kreatyna to piate kolo u wozu… poczytaj troszke o bialku serwatkowym i o l glutaminie i o witaminach i ich zapotrzebowaniu = dieta ale przy dobrym wysilku witamin nie dostarczysz samymi owocami i warzywami…. przedstawie Ci sytuacje…. jezeli ktos chce schudnac to co polecisz? shekology z beachbody i diete… a ja mam diete ale mam taka mala diete ze witamin nie dostarcze za pomoca skladnikow co jadam = bo jadam bardzo malo wiesz jak ciezko jest uczymac 10% tluszczu czy myslisz ze sama dieta wystarczy plus Twoja odzywka z beachbody?? Jak mozesz to odpowiedz – dzieki z gory

    • Lukaszu, dziekuje za twoj komentarz🙂 Na poczatku, widze, ze nie jestes stalym bywalcem na moim blogu poniewaz nie dokonca wiesz co spozywam jak sie odzywiam i jakie sa moje cele. Nie jestem osoba, ktora sie odchudza tym bardziej ktora jest NA DIECIE!!! Jestem milosniczka zdrowego stylu zycia i jestem przekonana, ze bez suplementacji jest sie w stanie uzyskac piekne rezulaty. Nie wiem gdzie przeczytales, ze spozywam Shakeology. Pije naturalna nie przetworzona odzywke bialkowa z brazowego ryzu. Co do tej nieszczesnej kreatyny, to prawda, ze powtarzam slowa samego stworcy p90x, ktory chyba wie co mowi. Nie oczekuj ode mnie nie wiadomo jakiej profesjonalnej wiedzy gdyz jestem pewnie w Twoim mniemaniu zwykla kura domowa, ktora gowno wie. Ps. i nie zalezy mi na bardzo niskim BF ja nie startuje w zadnych zawodach, trenuje bo to kocham. Jak widac moj sposob odzywiania mi sluzy, nie narzekam. Pozdrawiam serdecznie

  9. P.S poczytaj – poogladaj co mowia profesjonalisci = nie mowie ze w beachbody ich nie ma ale jakbys wiedziala oni robia reklame dla swoich produktow aby na tym zarobic🙂 wiec juz teraz wiesz

  10. To ja tez sie przylacze🙂 Kochana a czy sa jakies szczegolne zasady picia odzywki bialkowej? Chodzi mi o proporcje? czy pijemy wedlug instrukcji?

  11. W dzisiejszym świecie suplementy i suplementacja nimi jest jak najbardziej wskazana. wyjałowiona i zatruta żywność, stosowanie hormonów i środków ochrony roślin, a także przetworzenie żywności sprawia że coraz mniej ma ona wspólnego z naturą, do tego jest coraz bardziej szkodliwa i wyjałowiona z wszelkich wartości odżywczych. Pamiętajmy że suplementy, to nie tylko odżywki dla sportowców:) to także witaminy i minerały, kwasy omega3, czy tez błonnik którymi możemy z powodzeniem suplementować swoja dietę. Naprawdę jesteś pewny, że dostarczasz swojemu organizmowi wszystkich niezbędnych składników, prawidłowo go oczyszczasz, a żywność która jesz to zdrowa żywność? Witaminy i minerały uzupełnią twoja dietę w brakujące składniki, omega 3 dostarczy ci tak niezbędnych zdrowych tłuszczy (bo ile ryb tygodniowo spożywasz?), błonnik natomiast oczyści organizm z zalegających w nim resztek jedzenia i toksyn. Według mnie te trzy suplementy w dzisiejszym świecie to podstawa!

Skomentuj

