:)

Jutro juz pierwszy tydzien Asylum za mna…….Ohhhh Yehhh!!!

„We are the Champions…… my friends!”  nuce sobie dzien caly….wyobrazajac siebie stojaca na podium calujaca zloty medal……tlumy skanduja moje imie….Ewel!…Ewel!  Hehehehe……ale mnie ponioslo, co? heheheh

Dla mnie jest to maly sukces, gdyz zalozylam sobie, ze podziele Asylum na 4 male cele, ktore sumiennie bede chciala osiagnac. Program ten jest tak intensywny, ze wolalam nie zakladac z gory, ze go skoncze. Podzielilam swoj glowny cel na 4 male poniewaz w taki sposob bedzie mi latwiej pozostac zmotywowana, rozumiecie o co mi chodzi?

Wiec jezeli boisz sie, ze nie dasz rady przejsc przez 3 miesiace p90x badz 2 miesiace insanity….nie wybiegaj myslami az do zakonczenia programu….p90x dzieli sie na 3 etapy, kazdy z nich trwa miesiac, wiec skup sie na tym by przechodzic kazdy miesiac z osobna jak najlepiej potrafisz. Po zakonczeniu kazdego etapu bedziesz czula sie szczesliwa, dumna, ze osiagnelas „maly sukces”. Musisz zakladac sobie REALNE cele, ktore zloza sie na osiagniecie SUKCESU!!!

Wczoraj mialam odpoczynek, dzis rozpoczynam kolejna walke o zdobycie kolejnego tygodnia🙂

Dzis tymbardziej czuje sie dumna, ze trenuje wlasnie programy beachbody, poniewaz czytajac wywiad z jednym ze swoich ulubionych sportowcow (zaraz, ze sportowcow, poprostu mega ciacho z niego..hehe) Michaelem Phelpsem, zdobywca 22 medali olimpijskich w tym 18 zlotych dowiedzialam sie, ze Mistrz przechodzac na emeryture planuje trenowac P90X oraz Insanity!!!! To chyba o czyms swiadczy, prawda?

601436_10151174976682248_698595760_n

 

 

Co do Michaela to bardzo czesto ogladam z nim wywiady, dzieki ktorym sie motywuje….on o swoich treningach opowiada w sposob tak spokojny tak oczywisty gdyby bylo to nic nad wyraz ciezkiego…hehe

 

 

A to kilka znanych osob trenujacych p90x🙂

 

PINK 

 

Michelle Obama

ap_michelle_obama_dnc_nt_120904_wg

 

 

Kellan Lutz

zlt2zm

 

Mam nadzieje, ze teraz widzac tych „Pieknych, Slawnych” zmobilizujecie sie bardziej do treningow.  Nie trzeba miec grubego portwela by wygladac jak Milion Dolarow!!!

9 thoughts on “:)

  1. Widzisz Ewel nie było tak źle co nie?🙂 Na pewno nie było łatwo, ale nie tak strasznie🙂 Dałaś radę pierwszy tydzień skończyć to dasz radę i całość!! Co nie dasz jak dasz :))Jesteś polskim guru od programów beachbody ,więc kto inny nie ma skończyć jak Ty.Tak więc spinaj poślady i dalej do przodu ! Poza tym uważaj bo Cię gonię🙂 hahaha TWARDOŚĆ !!!:)

    Ja znowu mam trochę inne podejście.Nie myślę o tym ile trwa p90x. Założyłem sobie ukończenie programu bez względu na to czy trwałby on tydzień czy pół roku. To że ma 90 dni to tylko przypadek :)) Jestem świadom ile on trwa, ale myślę o jego ukończeniu. Myślę, że teraz już jestem na takim etapie że nie ma opcji żebym nie ukończył.
    Zaczyna już powoli myśleć co po P90X🙂 Nie chcę powtarzać bo lubię urozmaicenie. Do P90x pewnie wrócę później. Gdybym był na Twoim poziomie nie zastanawiałbym się nad Asylum. Już bym się pewnie tego nie bał :)) Jak na razie myślę, że może mnie przerosnąć. Skłaniam się na Insanity lub Body Beast. Mam jeszcze trochę czasu.

  2. Witaj Ewelina🙂
    Kupiłam program, zaczynam jutro P90x classic🙂. Mam nadzieję, że dam radę wytrzymać w tym postanowieniu, choć wiem, że to będzie cholernie trudne. Samozaparcie i samodyscyplina to nie są moje najmocniejsze strony. Ale zobaczymy🙂. Trzymaj proszę kciuki za mnie i za to, żebym sie nie poddała! mam tylko jedno pytanie. Co byś radziła przy założeniu, ze nie chcę ćwiczyć w weekendy? Czy wydłużyć program o ten 6 dzień, czy może 5 dni w tygodniu wystarczy? Wiem, że P90x2 jest juz rozplanowany na 5 dni i 2 odpoczynku. Będę wdzięczna za Twoją sugestię, bo znasz program od podszewki🙂

    Pozdrawiam z pozytywnym nastawieniem😀
    Gosia

    • A co konkretnie chcesz osiagnac? Trudno zrezygnowac z ktoregos z tych treningow, W sobote jest Kenpo (super trening!!) jak z tego zrezygnowac jak to tylko godzinka, a okolo 1000cal wyjdzie z ciebie. Przecierp te 3miesiace, a usciskasz sie samą za EFEKT!
      Jesli ci Yoga nie przypadnie do gustu to zastap ja wlasnie Kenpo w czwarty dzien i problem rozwiazany, a w sobote przynajmniej 30min spacer proponuje zeby sie dotlenic i podkrecic metabolizm.
      Pozdrawiam

  3. Ewel!
    BRAWO🙂
    Podziwiam Cię coraz bardziej i to nie jako sportowca – tylko jako wartościowego, inteligentnego człowieka niosącego jasny przekaz🙂

    ooo tak – dajesz radę MAMUŚKA!

    • Dzieki Kochanie!! ( Asienko wspaniale piszesz swojego bloga, zagladam od czasu do czasu……bije sie w piers bo cholera nie mam czasu na sledzenie go kazdego dnia, wiedz jednak, ze odwalasz dobra robote!!! ) Caluje Cie mocno!!!

  4. Super!!! Jestem mega zmotywowana a tym bardziej po Poznaniu ciebie osobiście na Wood Green mam nadzieje ze przejde przez insanity które zaczęłam wczoraj. Po pierwszym dniu nie mogłam chodzić haha ale press play everyday. Pozdrawiam Magda

Skomentuj

