Happy Birthday to You….:D

Podczas dzisiejszej porannej toalety, przegladajac sie w lustrze oddalam sie w pelni poszukiwaniom zmarszczek….:)

Myslalam, ze popadanie w stany smutasne z powodu przybywajacego wieku mi raczej nie grozi a jednak. Znalazlam trzy, mimiczne, zarazy jedne, i to jeszcze na czole…..hmmmm to uswiadomilo mi, ze chyba to od czestego zdziwiania sie pojawiaja sie takie bruzdy, czyz nie? 🙂

Ale nad czym ja sie tak moge dziwic, ze dorobilam sie tych kanionow na czole? hehe

Siwych wlosow juz mam pelno ale do nich zdazylam sie juz przyzwyczaic, nawet je polubilam, nadaja mi charakteru…:D (tak sobie tlumacz Ewel) I tak…….29 lat na liczniku…….ostani rok mlodosci? O BOZE!!!!! JUZ PRZESTAN BIADOLIC, BABO!!! OGARNIJ SIE!!!

FAKT. Co ja sie tu nad soba rozczulam? wazne, ze mentalnie jestem ta sama poparana nastolatka, ktora kocha SUPER BOHATEROW, bajki Disneya i Justina Biebera…buhahaha NIE!! NIE!! Z Bieberem pojechalam……:D

Do popoludnia chodzilam podlamana, przyznaje. Nie mam przy sobie przyjaciol, ktorzy wyrwaliby mnie na balety, badz zaskoczyliby mnie tortem. Jak mozna cieszyc sie z urodzin jezeli nie ma sie z kim tych urodzin swietowac? Moj maz do romantykow nie nalezy, zazwyczaj gadka jest ta sama ” ile chcesz na prezent? ” YAAAAA kazdego roku ludze sie, ze w koncu mnie zaskoczy, EEEE gdzie tam! Oj Biedna ja….hehe najlepiej robic sobie prezenty samemu….heheh i tak zrobilam w tym roku 😀 Zafundowalam sobie bilet VIP na Kings of Leon, ktory odbedzie sie latem. Takie prezenty to ja lubie 😀

Ale do rzeczy. DZIEN rozpoczal sie ciulowo, klimaty raczej malo urodzinowe. Maz zabral mnie na obiad do mojej ulubionej knajpki tureckiej w Londynie. Stolik znajdowal sie zaraz przy oknie. Nagle podchodzi do mnie dziewczyna z dzieciatkiem na rekach. Ewelina?, pyta. Ja na to, ze TAK.  hehehe Madzia, przemila dziewczyna, przechodzac obok restauracji rozpoznala mnie przez szybe i wpadla by sie przywitac!! 😀 POPROSTU SZOK!! NAWET NIE WYOBRAZACIE SOBIE JAK MI BYLO MILO!!! Madziu, podejzewam, ze przeczytasz ten post…..Ja normalnie sie wzruszylam po Twoim wyjsciu…heheh DOSTALAM OD CIEBIE NAJPIEKNIEJSZY PREZENT!!! Bo przez ta krociutka rozmowe z Toba mogalm fizycznie odczuc odzew na te moje wypociny…hehe

Tak wiec, COS NIESAMOWITEGO jaki ten swiat malenki 😀

Zjadlam dzis kawalek tortu, ktory zaraz musze wypocic 🙂 Klade dzieci i DO BOJU!!!

https://www.youtube.com/watch?v=wPBbMbKSZrQ

 

69 thoughts on “Happy Birthday to You….:D

  1. Ewelinko!!! dużo dużo zdrówka, miłości, pociechy z dzieciaczków, mocy, pałera do dalszych wszelkich zmagań!! Byś była zawsze taką optymistką,a uśmiech nie zniknął nigdy z Twojej buźki:)) All the best!:*

  2. kochana Ewelinko duzo duzo zdrowka dla ciebie i twej rodziny oraz spelnienia tych najskrytszych marzen, radosci ze swoich anolkow i wiecej slonecznych dni w twym zabieganym zyciu

  3. Oh Boże!!!! Nawet nie wiedziałam ze są twoje urodziny 😉 dużo zdrowia bo siły już masz i cieszę się ze zrobiłam Ci taka miła niespodziankę. Ja tez się rozczulilam po spotkaniu bo w końcu zobaczyłam cię na żywo nie to ze nie myślałam ze istniejesz ale to mnie uświadomilo ze mogę dać radę to zrobić. Po tym pobieglam do domu ćwiczyć abs lol 🙂 było super cię poznać i jeśli masz ochotę zawsze możesz wpaść do mnie na płoty a tym bardzie na zmotywowanie mnie 🙂 zapraszam!!! Xxxxx mwwwah ale mam banana na buzi

  4. Wszystkiego najlepszego! Spelnienia wszelkich marzen, wiele optymizmu i zadowolenia z siebie w kazdej sytuacji, zaslugujesz na to co najlepsze 🙂 i oczywiscie duuuuzo zdrowia i jak najwiecej cudownych chwil w zyciu 🙂 happy b-day!

  5. Wszystkiego co najlepsze, duuuużo zdrowia, energii i siły! walki! ale tez miłosci i spokoju ducha. Usmiechu każdego dnia :*:*

    Fajnie,ze jestes rozpoznawana 🙂

    a koncertu…ja pierdole…zazdroszcze na maxa!!!!!!!

  6. Przytulas urodzinowy :* … życzę Ci Ewel wszystkiego co najlepsze … najważniejsze już masz – swoją rodzinę … całą resztę, o której zamarzysz, osiągniesz … bo masz MOC ;).

  7. Kochana wszystkiego najlepszego! dużo radości, jeszcze więcej uśmiechu i szczęścia, bo jak człowiek jest szczęśliwy to ma cały świat u stóp :):*

  8. Wszystkiego Najlepszego Ewel! Duzo szczęścia, uśmiechu, miłości i powera do dalszych zmagań! Pamiętaj, ze jest tu mnóstwo osób, które cieszą się ze po prostu jesteś 🙂 Buziaki!

  9. 100 laaaaat 100 laaaaaat!!!!
    Czyli wszystkiego tego co zblizy Cie do uczucia FULFILMENT!!! I rozsiewaj swoja pasje dalej, bo takich Ewelow potrzeba nam jak najwiecej!
    Ja za miesiac i troche bede „przezywac” (juz przezywam he he) 30-ste przedwiosnie, wiec nie ma bolu, cyfry sie licza tylko w sportowych dystansach!
    Duzy buzial!
    A.

  10. Trochę spóźnione, ale wczoraj nie zaglądałem to i nie wiedziałem ( zawsze się znajdzie jakaś wymówka :)haha ). Ja ci życzę zdrowia, bo ono jest najważniejsze. Wszystko inne to tylko dodatek.Wszystko inne możemy wypracować. Zdrowia niestety nie:( Tak, że bądź zdrowa i naparzaj dalej!!!
    Wiesz, życie po trzydziestce nie różni się zbytnio od tego przed 🙂 Ja żeby uniknąć widoku siwych włosów na patalcynie golę się na łyso :)))
    A na romantyzm twojego męża mam rozwiązanie. Przy następnym pytaniu „ile chcesz na prezent?” powiedz mu 5000,10000 funtów. Myślę, że wtedy już sam zacznie kombinować :)))
    Jeszcze raz najlepszego 🙂

  11. 100 lat Ewelinko! Duzo radosci z zycia, spelnienia marzen, samych cudownych chwil i jak najmniej trosk oraz gromnego powera do codziennych zmagan 🙂 Uwierz mi zycie zaczyna sie po 30-stce 😀

  12. wszystkiego najlepszego kochana!!!
    gdy ja przekroczylam magiczna liczbe 30, moim mottem stalo sie stwierdzenie, ze zycie zaczyna sie po 30-tce:) i tego sie trzymam:) serdecznie pozdrawiam. Dobrego dnia:)

  13. Spóźniene ale szczere sto lat rownież odemnie!!! By wszystkie marzenia ktore wydają Ci sie nierealne spełniły sie!!radosci i pogody w sercu każdego dnia!! Moja magiczna cyfra z 3 z przodu już za miesiąc … :(. Zastanawiam sie jak dużo jest tutaj osób z Londynu i okolic … Sama jestem mama i mieszkam z dala od Polski, od rodziny, przyjaciół … Wszystkich którzy szukają nowych przyjaźni w tym wielkim mieście prosze o odzew ;)))fajnie byłoby sie spotkać by poplotkowav o sporcie i nie tylko !! Pozdrawiam 🙂

  14. Wszystkiego najlepszego! Mi już 33 stuknęło 6 stycznia, nie widzę znaczącej różnicy w wyglądzie, gorzej z metabolizmem po trzydziestce. Ale na to znalazłam sposób, między innymi dzięki Tobie:) Pozdrawiam

  15. +1 dzien, ale wciaz najlepsze zyczenia spelnienia wszystkiego magicznego! Do boju! ( Masz urodziny wtedy, kiedy Krol Rock’n’rolla Elvis;-)

    Zdrowka, motywacji i energizera!

  16. Wszystkiego najlepszego nasza solenizantko:)

    spełnienia marzeń , usmiechu na buzi i duzo radosci z dzieci 🙂

    i motywacji do tak pieknego dzialania na rzecz innych 🙂

    buźki Wielkie 🙂

  17. Ewelinko spóźnione, ale szczere Wszystkiego Naj i Spełnienia Marzeń, ja za niedługo tez rok starsza, ale Nasze ciała Nas odmładzają i to dzięki Hortonowi 🙂

  18. Ewel!
    Spełnienia marzeń, wszystkich, tych przyziemnych i tych absolutnie szalonych!
    Dużo uśmiechu, i siły, zeby nadal być inspiracją i wzroem dla wielu!
    Zdrówka, żeby Cię żadne kontuzje nie męczyły!
    No i szczęścia!
    Sto lat 🙂

  19. Spóźnione, ale szczere sto lat ;* Ewelinko dzisiaj robiłam jogę i jestem zrozpaczona… Nie dosyć, że w 20 min wyłączył mi się laptop (zaczęłam od nowa, ale od 15 minuty) to jeszcze czułam że niedokładnie i źle robię ćwiczenia, do tego nie dałam rady oprzeć się na rękach i pozostać w takiej pozycji chociaż 5 sekund 😦 Czuję, że cały trening poszedł na marne 😦

  20. Cześć, chciałam się zapytać, gdzie podziała się ta duża strona o p90x? Czytałam po części ją gdzieś z tydzień temu i chciałam też dzisiaj. A tu ni ma ;(

  21. Hej Ewelina 🙂 Właśnie trafiłam na Twojego bloga, jestem pod ogromnym wrażeniem, to czego dokonałaś jest niewiarygodne, wyglądasz rewelacyjnie, gratuluję !
    Jesteś moją motywacją 🙂
    Od poniedziałku zaczynam program, nie ma opierdzielania się, trzeba działać, powiedziałam sobie ” Diana to tylko 3 miesiące, dasz radę 😉 ” i zrobię wszystko żeby dać radę !
    Właśnie oglądam pierwszy filmik Chest & Back (ściągnęłam wszystko co było na chomikuj.pl) i tak się zastanawiam, bo nie mam możliwości zainstalowania w domu tego drążka do podciągania co mogę robić zamiast tego ? Tam są pompki na zmianę z tym podciąganiem, możesz mi podpowiedzieć co mam robić skoro nie mam tego drążka? A i jeszcze zamiast ciężarków używam butelek z wodą 1,5l. Mogę czy jednak powinnam się zaopatrzyć w te ciężarki ?
    Może głupie pytania, ale mam nadzieję, że mi pomożesz 😉

    Pozdrawiam

  22. Sto lat, sto lat, niech żyje Ewel nam 🙂 !
    Kochana życzę Ci nieustającego uśmiechu na twarzy, słońca nad głową, spełnienia choćby jednego z Twoich marzeń, zdrowia, i obyś szarą codzienność zmieniła w kolor landrynkowy :)) wiem, ze to potrafisz, bo ze swoja silną wolą potrafisz góry przenosić ,wierzę w Ciebie !
    buziak

    P.S
    pamiętam o Aniołku, muszę się tylko zebrać w sobie i wkrótce się pojawi 😉

  23. no właśnie, gdzies mi mignęlo ze robllas przez kilka tygodni doubles? w czasie ktorej rundy to bylo? (skonczylam 1 faze i wczoraj zrobilam 2 treningi, zastanawialm sie czy nie rąbać dalej doubles :). troche sie
    boje przetrenowania….pozdro

      • wiem wiem :). nie zrozumialysmy się. chodzilo mi o to ze 1 faza jest chyba taka sama w classic i doubles, wiec po jej zakonczeniu teraz moge robic 2 faze nadal w classic albo zdecydowac się na doubles. chcialam wiedziec w ktorym momencie pozwolilas sobie na taki wysilek jak doubles i jak to wspominasz.

      • Kochanie ja zaczelam robic dubbles wedlug swojej rozpiski. Zaczelam wprowadzac podwojne treningi podczas 2 rundy Lean cwiczylam kazdego dnia 2 razy dodajac tylko cardio po przebudzeniu na pusty zoladek. poczatki byly ciezkie gdyz organizm nie byl przyzwyczajony do cwiczen na gloda..hehe mialam ochote puscic pawia 😀 ale po paru dniach wszystko sie ustabilizowalo.

      • hmmm, jak TY prawie haftowałaś przy 2 rundzie robiac doubles to ja może sobie daruje robienie tego przy pierwszej, bo mnie wywiozą nogami do przodu po jakimś czasie :D. ps. kombinuje z treningami, bo mam problem ze spalaniem. mam tetno spoczynkowe okolo 60 i baaardzo sie musze nameczyc zeby wejsc na swoj poziom spalania tluszczu, czyli 130 uderzen na minute -tylko przy plyometrics to osiagam :(. zamienie wiec chyba na stale kenpo, przy ktorym sie prawie nie mecze na interval x (z p90x plus), bo to daje w kosc.

      • Ogolnie nie jestem zwolennieczka zamieniania na wlasna reke treningow. Po to ktos je tak rozplanowal by wszystko mialo sens. dopiero przy 2 rundzie pozwolilam zamienic joge na cardio. choc po kilku tygodniach zaczelam tego zalowac bo bol plecow ktory zniknal dzieki jodze powrocil.

      • no i poszla lekka zjebka między wierszami 😀 😀 😀 wiem, że masz rację i że to wszystko po coś zostało tak poukładane, ale ja mam tetno umarlaka i cos muszę z tym zrobic:) 🙂 moze w takim razie zaczne biegac czy cuś, tylko może nie przy -8 stopniach …… 😀

    • Madziu nie Kochanie!! Miesnie musza miec czas na regeneracje. Tak jedynie moglabys przetrenowac ta partie, miesnie by sie rozleniwily i nie uzyskalabys zadnych efektow. Podczas innych treningow p90x twoje miesnie brzucha i tak pracuja wiec nie martw sie, kaloryfer sie ukarze oczywisci w polaczeniu z odpowiednia dieta bo bez niej marne szanse na kaloryfer.

Skomentuj

