Prosba :)

Robaczki przypominam Wam, ze jestem rowniez dostepna na moim nowym fanpagu na Facebooku http://www.facebook.com/polandpow?ref=hl wiec prosze o polubienie🙂

Chcialabym rowniez poinformowac Was, ze powstala nowa stronka poswiecona P90X http://p90x.com.pl/ ktora prowadzi jeden z Absolwentow P90X oraz moj znajomy Artur z http://www.facebook.com/pages/P90Xpl/244980362186685?fref=ts.

Pozwole sobie rowniez na mala prywate, jak juz tak Was prosze o polubienie mojego fanpagu polubcie prosze fanpage mojego meza, ktory stawia swoje pierwsze kroki w aktorstwie http://www.facebook.com/pages/George-Clooney-look-alike/510903108942093?fref=ts , niech sie cieszy chlop🙂 Niedlugo wyjdzie jego pierwszy film, w ktorym gra glowna role. Jest to produkcja iransko-angielska ktora opowiada historie iranskiej rodziny przemycajacej sie z Iranu na Wyspy Brytyjskie.

 

21 thoughts on “Prosba :)

  1. Ja bym chętnie zlajkowała, ale mój samiec jest zazdrosny i zaraz będzie się dopatrywał tego, że chcę sobie przystojniaka pooglądać😀 ale twój nowy fanpage ma już +like😉

  2. Ewel, a mogłabyś zrobić na blogu takie miejsce gdzie wrzuciałbyś linki do blogów, które czytasz, kanałów które subskrybujesz na youtube i inne podobne rzeczy z których czerpiesz wiedzę ?🙂. wiem, że to się przewija w różnych postach na blogu, ale zawsze zapominam gdzie co widziałam/ czytałam😀

  3. Hejka, jak to jest mieszkać z „prawie” Clooney’em… odrobina Hollywood w domu:) Ewel, mam prośbę, przeczytałam Twój blog od deski do deski. Chciałabym się wziąć za p90x… jeden jest jeden problem techniczny, nie mam gdzie i jak zamocować drążka. Czy jest możliwość wprowadzenie innego ćwiczenia?

      • wow super, czyli na leżąco, ja jestem pod drążkiem,to jest wykonalne …. a z expanderem to nie rozumiem… zaczepiam i pociągam do napięcia mięśnia? dzięki ewel:)

  4. Ewelino własnie skończyłam p90x ale niestety nie wiem co jest ze mną nie tak, brak jakichkolwiek efektów a dawałam z siebie 110 % jadłam zdrowo piłam tylko wodę i nic. po zrobieniu zdjęcia i go porównania jestem niemal załamana. 3 miesiące ciężkiej walki na próżno..:(

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s