meldunek

Moje zapalenie pecherza niestety sie pogorszylo 😦 jestem na antybiotykach. 3 dni z kalendarza Asylum…….kurde to sporo, bede musiala przedluzyc o tydzien caly program. Jak trzeba , to trzeba. Dzis bol jest o wiele mniejszy wiec, wieczorem pozwole sobie na rozciaganie, prawdopodobnie zrobie joge. Od poniedzilku rusze na nowo z Asylum.

Chcialabym zakonczyc przed wylotem do Polski, by wykorzystac czas spedzony w kraju na regeneracje 🙂 Tak mysle co po Asylum. Kusi mnie Les Mills Combat, jednak tesknie strasznie za Tonym. Swoj program P90X pozyczylam kolezance wiec pozostaje mi P90X2.

P90X2 jak niektorzy z Was wiedza, nie przypadlo mi do gustu, jest to pierwszy program z ktorego zrezygnowalam po kilku dniach. Strasznie denerwowalam sie, ze nie potrafie wykonac nawet w polowie, cwiczen stabilizacyjnych. Przez godzine treningu mialam wrazenie, ze nie spalilam tyle kalorii ile bym chciala. P90x2 rozni sie calkowicie od p90x. na pierwszy rzut oka wszystko wydaje sie podobne jednak tak nie jest. Treningi skoncentowane sa na korpusie, przez wykonywanie cwiczen z utrzymaniem rownowagi np. przy pomocy pilek lekarskich. Program nie zawiera cardio. Uwazam, ze P90X2 jest dla osob, ktore po P90X chca doprowadzic swoja wytrzymalosc i balans do perfekcji. Jestem osoba bardzo narwana i cholernie trudno mi bedzie przejsc przez program ktory wymaga takiego skupienia i perfekcji.

Ale kocham stawiac sobie wyzwania, wiec to bylaby swietna lekcja cierpliwosci…hehe Jeszcze nie podjelam decyzji ale wydaje mi sie, ze zdecyduje sie wlasnie na p90X2. Oczywiscie mam  zamiar rowniez przejsc przez Asylum vol.2 jednak nie jest wskazane robic tego zaraz po Asylum. Cialo wymaga kilkutygodniowej regeneracji.

Wklejam stare zdjecia z poczatku mojej przygody, jak widzicie Zgon towarzyszyl mi po kazdym treningu…hehe Ps. Czarne soksy RULES!! 😀

293093_388242494533190_2021053542_n (1)553781_390416934315746_1254060363_nIMG_7905IMG_7898

9 thoughts on “meldunek

  1. Wykuruj sie najpierw, bo to tez krzyk ciala i troche milosci i rownowagi mu sie nalezy. A z tym P90X2, to dzieki za opinie, bo tego nie wiedzialam. Zdrowka!

  2. Hej Ewel
    dawno mnie tu nie było. na wstepie przesylam Ci link do bardzo fajnego filmiku z przemiany może go gdzies wykorzystasz ;p

    a tak od siebie to zaczałęm od poczatku p90x gdyz…gdyz poskladało mnie chorobsko niesamowicie. skonczylo sie goraczko na calkiem niezlym poziomie i antybiotykiem. no i pewien czas to trwalo. Ale co tam. zapadla decyzja zaczynamy od poczatku i tak tez sie stało. Dzis pt „potworna” yoga za mna ( tak nawiasem jaki masz sposob aby trening yogi po pewnym czasie nie był nudny, o ile taki istnieje ;p)
    AAAA i co jeszcze. ogolnie to po tym chorobsku i przerwie w treningu 2 tyg stwierdzilem ze z „forma” jaka była przed choroba ta teraz ma niewiele wspolnego i niejedno cwiczenie konczylo sie okrzykiem bólu ;p zwłaszcza w abripper ;p
    Pozdrowionka i lece sie pocic
    yo!

  3. ach, chcialabym mieć taką płytę px90 ale w Polsce….jak to w Polsce. mam wrażenie że mam ograniczenia na wszystko
    jeszcze nie robię px90, ale spokojnie, uda się, dam radę prędzej czy później
    życzę Ci Kochana dużo zdrówka

  4. Dzisiaj przede mną 3 dzień 3 tygodnia. Niestety opuściłam 10 dzień cwiczeń i 15 😦 (spowodowane to było nie moim lenistwem, bo tego bym sobie nie wybaczyła, tylo tym, że dopadło mnie przeziębienie lejący katar a dodatkowo od 5.20 do 19 na nogach co jest zasługa dwóch sesji jednocześnie. Przez pierwsze dni przeziębienia walczyłam z sobą i osłabieniem i ćwiczyłam dalej.. Przeziębienie na szczęście szybko minęło (jak nigdy!) jednak dylemat czy ćwiczyć czy jednak się uczyć, bo w godzinę można dużo się nauczyć a spać też trzeba.. ehh).
    Nie mam wyrzutów bo przecież nie o to chodzi żeby 3 miesiące ćwiczyć a później świętować zwycięstwo nic nie robiąc, tylko o to żeby zmienić swoje podejście do życia, i jego styl.
    Cieszę się bo wiem, że nie łatwo będzie mi coś stawało na drodze żeby przebrnąć przez kolejna godzinę ćwiczeń. Wierzę, że za 2 miesiące i 1,5 tygodnia będę z siebie dumna a co najważniejsze będę chciała więcej!

    Dziękuję za to, że opisujesz swoje chwile słabości, to bardzo pomaga zrozumieć, że każdy je ma, i trzeba z nimi walczyć 🙂 I ta satysfakcjaaaaaaa, że kolejny dzień za mną.. :))

    Pozdrawiam i trzymam kciuki! 🙂

  5. Hej ! 😉 Chcę się zmienić, zmienić coś w swoim życiu;) właśnie dlatego piszę mam pytanie odnośnie treningów. Od czego lepiej zacząć od P90X czy Insanity? Wiem że program Insanity jest bardziej na spalenie tkanki tłuszczowej a P90X na wymodelowanie przynajmniej tak gdzieś czytałam 😉 Więc droga Ewelinko liczę na Twoją pomoc. Od razu mówię że moja kondycja jest praktycznie zerowa.. a okrągłości też nie małe 😉

Skomentuj

