GLOSOWANIE NA BLOG ROKU 2013

Robaki THIS IS IT.

Przyszedl moment, ze to ja potrzebuje Waszego wsparcia. Jezeli podoba sie Wam to co robie, jezeli macie ochote bym dalej sluzyla Wam porada, prosze zaglosujecie na moj blog w konkursie BLOG ROKU 2012.

By oddac glos wystarczy wyslac SMS o tresci G00136 na numer 7122. Koszt 1,23zl Glosowanie trwa do 31.01.13

Dochód z sms zostanie przekazany na integracyjno – rehabilitacyjne obozy dla dzieci z ubogich rodzin i dzieci niepełnosprawnych. Uwaga! W numerze bloga znak 0, to cyfra zero. Pamiętaj, także, aby nie wstawiać w sms spacji. Głosowanie trwa do 31 stycznia, do godz. 12:00.

http://www.blogroku.pl/szukaj/szukaj.html?q=malywielkiswiatewla

Z gory DZIEKUJE :*

17 thoughts on “GLOSOWANIE NA BLOG ROKU 2013

  1. Ewelino! pomocy trenuję P90X Lean, jestem w pierwszym tygodniu trzeciej fazy i po wczorajszym treningu siadło mi kolano. Ortopeda zawyrokował-ZAPALENIE STAWU KOLANOWEGO co objawiło się niestabilnością w tej partii, opuchlizną niewyobrażalnych rozmiarów i niemożliwością właściwego przemieszczania się. Werdykt po dokładnej analizie wraz z USG j/w. Co to oznacza? Podawanie leków, przez kolejne 10 dni zabiegi fizykoterapii (laser, magnetoterapia, UD) i wykluczenie przez okres co najmniej 1 tygodnia jakiejkolwiek aktywności fizycznej:/ Poczułam się jakbym dostała kijem po głowie. Ryczeć mi się chciało autentycznie, bezsilność, złość i łzy. Po upływie tego okresu przez kolejne 7 dni ew ćwiczenia rozciągające, joga itp, żadnych obciążeń, o cardio nie wspominając. Moja przygoda z P90X zawisła na włosku. Co radzisz???? Dać odpocząć i po wyznaczonym czasie powrócić do ćwiczeń w wersji zmodyfikowanej??? czy nie ma juz sensu??? jestem załamana😦 co robic by nie stracic tego co osiagnełam przez ten caly czas???

    • Kochanie, tak mi przykro. Sama borykam sie z czestymi kontuzjami kolana, jednak do tej pory obylo sie bez powazniejszych obrazen.
      Zdrowie najwazniejsze!!! Bez sprawnej nogi nie ma mowy o treningach, wiec nawet nie mysl o odstepstwach od zalecen lekarza!!! Porozmawiaj z lekarzem ja niestety nie moge Ci nic poradzic, gdyz to jest za duza jak dla mnie odpowiedzialnosc. Rozumiem co czujesz, jednak nie zalamuj sie a co najwazniejsze nie poddawaj sie!!! Zawsze mozesz cwiczyc gorne partie ciala:)
      Zycze Ci szybkiego powrotu do formy. Zapytaj lekarza co mysli o powrocie do p90x po kilkutyg przerwie. Daj mi prosze znac co powiedzial ok?

      • Rozumiem, dziękuję niemniej za odpowiedź. Moją aktywność dokładnie mu opisałam, wyraził się jasno – na okres 7 dni zero aktywności fizycznej, dopiero póxniej cos lekkiego, choć te górne partie zamierzam ćwiczyć ale „Shoulders&Arms” to i tak odpadają z uwagi na obciążenia😦 Musze zatem podumac i zobaczyć jak w czasie zachowywać się będzie to kolano. Dam znać po kolejnej wizycie. Pozdrawiam Cię

  2. Należy Ci się. Oj tak.
    Jakiś czas temu jak większość przypadkiem natrafiłam na Twój filmik i się zaraziłam… Jestem w połowie 3go tygodnia classic i jest super. Widzę, a raczej czuję efekty, mogę więcej, głębiej dłużej, oczywiście chodzi mi o ćwiczenia😉
    Zafascynowały mnie efekty jakie można osiągnąć, a jest co poprawiać, oj jest.
    A dziś poczułam coś czego nigdy w życiu nie czułam euforię. Aż sama do siebie się śmiałam na głos. A mianowicie przy znienawidzonej przez większość jodze pierwszy raz udało mi się w życiu zrobić crane, wprawdzie ustałam ze 3 sekundy, ale oderwałam nogi od podłogi. Niesamowite uczucie, a potem w krabie chwyciłam się za ręce, też pierwszy raz i prawie zrobiłam mostek. Dla mnie to bardzo wiele, bo tydzień temu crane był nieosiągalny, a dziś jestem cały dzień naładowana tym, że można, tzn, że wszystko jest możliwe i dam radę i nie poddam się kolejny raz tylko będę z wami. Ponoć po 30 dniach nabieramy nawyków, mi niewiele już brakuje i p90x będzie nawykiem, a potem dalej…
    No i wielka pomoc w diecie, odpowiadasz na pytania tu i na FB, do tego te cudowne przepisy, całkowicie zmieniłam sposób żywienia, między innymi dzięki Tobie.
    DZIĘKUJĘ, ŻE JESTEŚ!

  3. Oczywiście, ze głosuję Ewel na Twój blog! dokonałaś wielkiej, pozytywnej przemiany nie tylko w swoim życiu bo swoją postawą i przykładem pomogłaś i pomagasz innym w dążeniu do takiej przemiany. Dla mnie jesteś wielka !

  4. Sms wysłany, mam nadzieję że uda Ci się wygrać🙂 Śledzę Twoje poczytania od pół roku, już raz zaczęłam trenować trybem classic niestety po 2 tygodniach musiałam przerwać. Teraz znowu zaczynam, tym razem lean. Wczoraj skończyłam 26 lat i mam ogromną chęć zmienić swoje życie na lepsze, a motywacja jest tym razem silniejsza, gdyż w lipcu mam 2 śluby znajomych, a na jednym będę świadkować🙂 Długa droga przede mną, ale wytrwam! Dziękuję za Twój czas i chęć poprowadzenia tak wspaniałego bloga.

Skomentuj

