Salatka „luksusowa” :)

Od kiedy wpadl mi pomysl na ta salatke co kilka dni robie ja na przekaske, jest pyszna🙂

Buraki z zalewy octowej (moga byc rowniez gotowane), pokrojone w talarki ukladamy na mieszance salat. Nastepnie posypujemy rozkruszona feta, cebula pokrojona w talarki, garscia poszatkowanej pietruszki. Diabel tkwi w dressingu, ktory przygotowuje z koncentratu z granatu i octu jablkowego.

Wiem, ze koncentrat z granatu moze byc trudno dostepny w Polsce wiec lyzeczka miodu spokojnie moze go zastapic.

 

IMG_9316

6 thoughts on “Salatka „luksusowa” :)

  1. Hej! Mam pytanie chcę schudnąć zaczęłam 2 tyg odchudzać się udało mi się 5 kg. Zaczęłam ćwiczyć x90P i mam pytanie czy zaczęłaś przybywać na masie bo ja niestety troszkę tak i się martwię….

  2. A próbowałaś buraczki pieczone? są pycha! Zamiast gotować buraki, zawijamy w folię alu i do piekarnika, potem taki pokrojony w plasterki i polany sosem czosnkowym z dodatkiem curry, pysznie!

  3. kochani ja chciałam wam przypomniec o przepisach z diety dukana co niektore sa naprawde super i wykorzystuje je na codzien i co najlepsze sa nawet desery . ( dieta dukana składa sie głownie z białka )

Skomentuj

