8 thoughts on “Czas by powrocic do yogi….:) w ramach rekowalescencji

  1. Ja wiem, że pytanie nie tu powinno się znaleść i z góry przepraszam jeżeli pytam o coś co już było powiedziane, ale interesuje mnie co dzieje się z biustem po P90X?

    • Julcia, kazda z nas jest inna, na kazdego dziala to inaczej. Mi niestety piersi, ktore i tak byly zmasakrowane po spaleniu mleka prawie zanikly, wiec ogolnie deska sie robie😦 no ale coz wole miec kaloryfer, fajny tylek i ramiona🙂 no i zdrowie ma sie rozumiec.

      • Mi w sumie to cycki przeszkadzają w cardio, mimo dobrego stanika sportowego mi latają (uroki rozmiaru D, który wykarmił dwójkę dzieci dwadzieścia lat temu😉
        Do plyo i kenpo zakładam podwójnie stanik, więc czasem co za dużo to niezdrowo, hehe

      • Dziękuę za info;). U mnie to żeby znikły to chyba jedynie po wizycie u chirurga plastycznego, ale mam nadzieję, że chociaż troche zmaleją. Teraz tylko zakupic sprzęt i ćwiczyć będę.😀

      • Biust ucieka, ale to chyba kazdej z nas, ja juz tez prawie nic nie mam, ha, smieje sie do meza, ze teraz to juz tylko dwie rodzynki zostaly, ale zawsze mozna nadrobic dobrym stanikiem, a ladnego ciala niczym nie zastapisz🙂 glowa do gory laska, nie mysl o tym, lepiej skoncentruj sie na cwiczeniach🙂 pozdrawiam🙂

  2. Mnie joga bardzo przekonuje🙂
    Zanim usłyszałam o P90X chodziłam regularnie na zajęcia i przekonałam się na własnej skórze jak dobre rezultaty można uzyskać. Kręgosłup przestał boleć, wzmocniłam mięśnie i stałam się bardziej elastyczna. Sam Tony mówi, że to co daje nam młodość, to nie mięśnie, a właśnie elastyczność. I coś w tym jest. Ludzie dojrzali o zgrabnej, wyprostowanej sylwetce i dobrej postawie, wyglądają młodziej.
    Niestety znam wielu „osiłków”, którzy śmieją się z tych ćwiczeń i nie ma sposobu na to by ich przekonać.
    Zobaczymy za parę lat🙂
    Myślę, że trudność w ćwiczeniu jogi z P90X polega na początku na tym, że nie zna się figur i ciągle trzeba śledzić co dzieje się na ekranie. To z kolei wpływa negatywnie na poprawne wykonanie układu ćwiczeń i płynnego przejścia z jednego w drugie… A żeby poczuć działanie, koniecznie trzeba wykonać ćwiczenie poprawnie.
    Dziś przede mną właśnie joga i już się na samą myśl cieszę.
    Jeszcze tylko nieco tydzień i pierwsze zdjęcie porównawcze. Mam nadzieję, że zobaczę choć małą różnicę🙂

    Pozdrówki!

Skomentuj

