Pomysl na przekaske

Bardzo fajny pomysl na przekaske.

Mieszanka salat, gruszka badz jablko, garsc orzechow pecan (badz wloskich) oraz dressing IDEALNY😀 koncentrat z granatu polaczony z octem winnym. Koncentrat mozna zastapic lyzeczka oryginalnego miodu.

Od kiedy sprobowalam koncentrat z granatu nie rozstaje sie z nim na krok. Codziennie szukam pomyslu na salatke by moc polac ja tym cudenkiem. Nie dosc, ze jest przepyszny to jeszcze niesamowicie zdrowy.

Granat zwany jest owocem życia – wykazuje silne   działanie antyoksydacyjne, przeciwzapalne i chemoprewencyjne (przeciwnowotworowe)

Koncentrat ten wykorzystywany jest glownie w kuchni perskiej i tureckiej. Zaopatruje sie w Londynie w sklepach iranskich. Zdjecie po prawej przedstawia oryginalny koncentrat iranski, po lewej juz bardziej przetworzona wersja turecka.

 

IMG_9330dr

 

5 thoughts on “Pomysl na przekaske

  1. hej, wyglada pysznie sałatka, takie lubie:) a napiszem mi jeszcze, w jakich proporcjach mieszasz koncentrat z granatu z octem winnym? dzięki i pozdrawiam

  2. Dziś się wybrałam do mojego ulubionego sklepu z dziwnymi specyfikami, zakupiam pomegranate molasess i zrobiłam salate do obiadu z Twoim dresingiem, mlask, mlask… To lubię:) Dziękuję za przepis i pozdrawiam
    P.S a dziś plyometrics – 10 tydzień P90X ( z tygodniową przerwą w święta), cała nasza mała rodzinka już jest uzależniona od Tonego:)

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s