7 thoughts on “Robale, dzieki za kopa nowej energii. W Was sila. Wasze wsparcie na wage zlota! Dosc narzekania:)

    • Kurcze, szczerze? Nie mam pojecia, dlaczego? Poniewaz nie zauwazylam wielkiej roznicy w rezultatach. Tak naprawde nie wierze w dzialanie ani spalaczy ani zadnych innych pigulek ktore obiecuja spadek wagi badz spalenie tkanki. Najlepszym sposobem jest duza INTENSYWNOSC cwiczen.

  1. Hahaha, akurat w temacie napiszę. Wszedłem dziś na Twój blog coś przed dwudziestą po wizycie u rodziców (chyba nałóg jakiś, bo co dziennie zaczynam wchodzić🙂 ) wmawiając sobie, że nie mam siły a tu sobie usystematyzuję wiedzę (taka wymówka, by nie ćwiczyć) i nagle mówię do siebie: „No i co tu robisz? Wczoraj nie ćwiczyłeś (praca od rana do wieczora😦 ) i zrobiłeś pierwszy wyłom a dziś znów się opieprzasz? Zrób dziś Kenpo i będzie tak jakbyś zamienił sobotę z niedzielą. Nic nie strcisz!” No i wstałem😀 teraz piszę posta po ooostrym Kenpo. Jutro znów moje „ulubione podciąganie”…

  2. Ewel mam pytanie!:)
    Dzisiaj zaczynam pierwszy Recovery Week, ale jestem osobą, która lubi się pożądnie spocić i zmęczyć i czy mogę władować sobie zamiast Yogi Cardio? a w poniedziałeki, środę i piątek zrobić ab Ripper?:) Całusy!:)

Skomentuj

