10 thoughts on “Yehhh!! W koncu czat z Shaunem :*

  1. witam
    mam pytanie: czy jak przeszłam 1 etap P90X i miałam przerwę 2,5 tygodnia to powinnam zacząć od początku czy dalej robić 2 etap ?

    • Świetny ten czat !!! Ależ się uśmiałam, on jest niesamowity hahaha, i ten jego zabawny akcent ( z Jersey) świetne było to pytanie przyjaciela o biust koleżanki popłakałam się😀 I ten taniec na końcu, obstawiałam, że nie zatańczy … a jednak !
      Mam nadzieję, że będzie następny czat.

  2. Witaj
    Mam kilka pytań do Ciebie na priv.,czy mogę prosić o maila do Ciebie?Wyszukałam sie tu na blogu i albo go nie ma ,albo jestem ślepa.
    Pozdrawiam.

  3. czesc wszystkim tak sie ostatnio zastanawialam jak osoby z troszke wieksza waga niz ja (mialam 69 kg jak zaczelam P90X teraz 4kg mniej po 4 tyg) moga poradzic sobie z niektorymi cwiczeniami przeciez ja nie moge im podolac, oderwac sie od ziemi, wykonac poprawnie a co dopiero oni…(nie chce nikogo obrazac wrecz przeciwnie wielki szacun dla nich ze im sie udalo) nadal nie moge wykonac nawet 2 pompek i czasem zaczynam watpic w siebie…. mam nadzieje ze to tylko chwilowe stany i ze wkrotce moja sila walki powroci:))) moze jest tu ktos kto przeszedl przez program zaczynajac od wagi np 100kg lub wiecej i w jaki sposob sobie poradzil…. pozdrawiam goraco

    • Początki na pewno nie były piękne. Ale jak jest determinacja to za każdym razem ćwiczenie wykonuje się trochę lepiej albo o jedno powtórzenie więcej i dochodzi się do perfekcji. Nie od razu Kraków zbudowano i nie od razu trzeba robić crane albo świecę, ale trzeba za każdym razem próbować aż się uda, a uda się w końcu, bo nabierze się sił z innych ćwiczeń. Pompki robi damskie, ale teraz w 8mym tygodniu classica już zrobię pomału kilka męskich. W crane stopa na kilka sekund odrywa się od ziemi za każdym razem na trochę dłużej, na świecę mam jeszcze za ciężki tyłek, z resztą jakoś sobie radzę i za każdym razem jest lepiej.
      To nie jest tak, że od razu wykonuje się wszystko perfekcyjnie. Poza tym nie wierzę, że osoby szczupłe robią wszystko, móię o takich co do tej pory nie ćwiczyły.

    • Aniu wlasnie tym bardziej powinnas zawalczyc i przycisnac!! Jezeli osoba o wiele ciezszym niz ty udalo sie dojsc do celu dlaczego Tobie ma sie nie udac? Te osoby przechodza po kilka rund p90x czy insanity…..badz cierpliwa, rzezba sylwetki to nie wyscig to ciezka praca, wiec OGARNIJ SIE I DO BOJU!!!!!

Skomentuj

