19 thoughts on “Uwierz w Siebie :) Cmokasy dla Robali :*

  1. Właśnie tego mi było trzeba bo już prawie się poddałam. Tak nie może być, nie mogę się poddawać. Jak tylko wrócę z pracy wskakuje w dres i zaczynam ćwiczyć🙂 Bardzo dziękuję za ten filmik :*

    • właśnie siedziałam na sofce…🙂
      trening schedule będę musiała trochę pozmieniać, przez co wywalę jogę (najmniejsze zło)- zbliża mi się egzamin, za który słono zapłaciłam, więc muszę przysiąść…🙂 Ale damy radę!

      Girls, co myślicie o spalaczach jako uzupełnieniu planu (l-karnityna, zielona herbata, kofeina itd w jednym)?

  2. Ewelinko! Dzis natrafilam na Twoj blog i odrazu zakochalam sie w P90X! Mimo, ze nie mam nadwagi, boczkow czy zwisajacego brzuszka to po prostu chce wyrzezbic swoje cialo. Chcialam sie dowiedziec czy przy programie P90X trzeba podazac za dieta jaka jest proponowana w programie? (Mowilas w jednym ze swoim filmikow, ze dieta to 70% sukcesu). Czy jesli bede jesc duzo owocow, warzyw, jedzenie bogate w proteiny, pila duzo wody, czy to da zamierzony efekt? Czekam na odpowiedz i pozdrawiam🙂

  3. Uwielbia,uwielbiam,uwielbiam Cię za wszystko co robisz!!!!! Dzięki Tobie zaczęłam przygodę z p90x i jeszcze 3 tyg i kończę:)ale już teraz wiem,że zaraz po tym zaczynam lean:) efekty co prawda są,ale nie jestem w pełni zadowolona. Po obejrzeniu tego filmiku od razu jestem bardziej zmotywowana:)) Ewelinko ma pytanie gdzie mieszkasz w UK??Obecnie tez jestem mieszkanką wysp. Serdecznie pozdrawiam

  4. Zleciało,zleciało:) w sumie myślałam,ze będzie gorzej. Jeżeli osiągnę to co sobie zaplanowała to pewnie,ze się podzielę:) Ewelinko wydaję mi się,że mieszkam jakieś 2 godz drogi od Ciebie! Ja dokładnie w Basingstoke:)) całkiem niedaleko:))) a jak u Ciebie sprawa z siłownia?? Co dalej?? Zresztą chyba się uzależniłam od twojego bloga więc śledzę i będę śledzić dalej!!!!!!

  5. uwielbiam cię ,jesteś moją motywacją ,filmik super. 19 dzień za mną p90x.a znalazłam cię na zszywce .pl.tam ktoś wkleił cię na fitness na motywacjach i tak zostałaś moją inspiracją .pozdrawiam

  6. Dzięki za te filmiki, bardzo motywujesz🙂
    A ja zgłaszam reklamację😉 Nie tego oczekiwałam po Twoim facebooku tzn. pełno fotek „motywatorów” i obrazków, które można w sieci wszędzie oglądać i nie wnoszą one nic ciekawego. Podobnie jak zdjęcia amerykańskich „przemian” – ja bym chciała oglądać nasze😀 Od czasu do czasu jakieś wywiady z innymi jak te z bodybuilding- takie ni z gruchy ni z pietruchy. Moim zdaniem to ten Twój blog tutaj jest 100% ciekawszy. Tamta strona na facebooku zupełnie mnie nie porywa. Myślałam, że będzie jak ten blog a tam … nic nie ma😦
    Mam nadzieję, że się nie gniewasz za ten wpis bo jestem gościem u Ciebie na blogu od dłuższego czasu i mam dobre intencje – po prostu czuję niedosyt bo wiem, że potrafisz mobilizować jak nikt inny. Nie potrzebujesz robić ze swojego fejsa „przeglądu obrazków” :*

    • Kochanie, wszystko przez brak czasu. Ostatnio duzo mam na glowie i nie wyrabiam sie z pisaniem bloga. Zawsze musze robic cos kosztem czegos, niestety. Po drugie zauwazylam, ze ludzie wola ogladac obrazki niz czytac, bo caly czas zadaja mi podstawowe pytania, na ktore odpowiedz jest na wyciagniecie reki, TU na blogu a nie chce sie im kliknac i przeczytac. Wezme sobie Twoje slowa do serca, postaram sie jakos ogarnac i pisac systematycznie. Co do przemian, Jakos nikt do mnie nic ostatnio nie przysyla, czekam i czekam i NIC. Polskie przemiany sa tylko na Scianie Chwaly tu w galerii i na FB. Pozdrawiam

Skomentuj

