co trenuje obecnie

Przed wylotem do Iranu obiecalam sobie, ze kiedy wroce sprobuje ponownie zmierzyc sie z Asylum, najciezszym jak dotad programem Beachbody. Moja ostatnia proba skonczyla sie na 16 dniu kontuzja kolana. Kocham ten program, jego intensywnosc, roznorodnosc, atmosfere no i oczywiscie Shauna T. Marzy mi sie by zaliczyc ten program i dorzucic go do swoich trofeow🙂

Tak jak obiecalam tak zrobilam, jeszcze nie zdazylam rozpakowac walizek a juz odpalilam plyte z treningiem. W koncu poczulam sie jak w domu….heheh Oj tak! Jestem masochistka…hehe Kiedy trenuje Asylum czuje sie jak atletka, wiem, ze cwicze najciezszy trening jaki zostal stworzony na DvD. Moje egoistyczne ego niczym paw podziwia swe odbicie w lustrze po zakonczonym treningu. Wiem, ze przez ostatnia godzine bylam sportmenka a nie tylko mama i zona. To mnie bardzo dowartosciowuje.

Do rzeczy. 5 dnia…..moje najgorsze przypuszczenia niestety znowu dowalily do pieca. Moje kolano niestety nie pala miloscia do Asylum jak ja😦 Chyba nie jest mi dane by zakonczyc ten program. Na szczescie nie doszlo do zadnej kontuzji ale poczulam, ze kolano daje sie we znaki, czyli kontuzja czai sie gdzies za rogiem. Wole dla swietego spokoju wycofac sie z boju niz znowu cierpiec kilka tygodni.

Postanowilam, ze powroce do ” Mothership” hehe czyli do P90X i od czasu do czasu bede wracac do ulubionych treningow z Asylum. Nic na sile. Czasami trzeba sie wycofac by nie zrobic sobie krzywdy.

Tak wiec od 3 dni lece z Tonym i ekipa🙂

Chodze rowniez na basen 2-3 razy w tygodniu, nie dlatego, ze bardzo tego chce a przez cholerny abonament na silownie, ktory musze niestety placic prawie rok, szkoda mi wyrzucac kase w bloto, wiec chociaz pojde poplywac. Znajoma zastanawia sie nad silownia mam nadzieje, ze sie zdecyduje i bede miala kompana🙂

KOCHANI taki maly APEL; Nie dajcie sie naciagac przez oszustow, ktorych przybywa na Allegro!!! Ostatnio zlapalam sie za glowe widzac ile tego podrobionego gowna jest w sieci. Drazki TO PORAZKA!!! Expandery…….nawet same programy to nic innego jak kopie!! Przeciez oryginalnych plyt z USA nie da sie odtworzyc w Europie poniewaz sa zakodowane, mi udalo sie na szczescie zlamac ten kod. Jest rowniez ktos kto bardzo na p90x chce zarobic poprzez sprzedawanie diety…..jezeli potrzebujecie pomocy, macie pytania piszcie do mnie czy Artura z p90x pl na facebooku. Wiem, ze czasami nie wyrabiam sie z odpowiedzia ale staram sie odpisac kiedy tylko moge.

Szkoda waszych pieniedzy.

Widzieliscie juz zwiastun nowego programu Shauna T T25? Zapowiada sie rewelacyjnie. Nie moge sie doczekac kiedy go przetestuje.

6 thoughts on “co trenuje obecnie

  1. Zastanawiam się gdzie najlepiej zamówić oryginalny chin-up bar z p90x, mieszkam w Irlandii, i jak na razie mam na oku tylko amazon.uk, może jest jakieś pewniejsze źródło?

  2. Asylum jest faktycznie bardziej obciążający niz Insanity, chociaż myślałem, że to nie możliwe. Po zrobieniu Insanity, dałem sobie tydzień na wdrożenie się w agility laddera i dziś jestem na 23 dniu hybrydy z Asylum 1 i 2. Jest ciężko, ale przecież o to chodzi🙂
    Co do Focus T25, to 25min, 5 dni w tygodniu przez 50 dni brzmi ciekawie, Shaun w którymś wywiadzie powiedział, że można spalić nawet 700 kalorii, więc warto spróbować. Czekam do wakacji, ale zobaczę czy wcześniej nie zrobię Body Beast’a

  3. Czy ty też na początku 2 miesiąca max max interval plyo nie nadazalas za nimi w niektórych ćwiczeniach? Albo nie robilas tyle powtórzeń co oni ? Ja nawet nie wiem jak oni po 4 pompki robią😦

  4. Witam przeglandalam cwiczenia P90x jestem pod wrazeniem .Obecnie od dzis cwiczyc bende T25 . malywielkiswiatewla strasznie mnie za inspirowalas tym jak udalo sie Tobie wyrzezbic cialo.Jestem zdeterminowana i gotowa do dzialania.Najbardziej jeszcze pocieszylo mnie to co powiedzialas cytuje”Dziewczyny jestem zwykla kura domowa”to samo co ja osobie zawsze mowie to tez mi dodalo sily by pokazac ze my kury domowe tez mamy ambicje i sile.Odezwe sie za jakis czas a i wstawie zdjecia przed i po jak bende umiala serdecznie pozdrawiam.Magda.

Skomentuj

