Hej Robaki.

Hej Robaki

Jak wasze metamorfozy? w toku? czy moze juz jestescie posiadaczami Beachbody, ktore  tego lata exponowac bedziecie dumnie na plazy? hehe…

Tak bardzo sie ciesze, ze aktywnosc staje sie coraz bardziej popularna. W tym roku na polskich plazach bedzie dochodzic do roznych dziwacznych incydentow, a to wszystko przez plage pieknych, sexownych kobiet, ktore falowac beda swymi biodrami😀 Starsi Panowie narazeni beda na zawal serca, mlodzi ogierzy nie beda potrafili okielznac swych zadzy, zazdrosne zony bic beda roznymi przedmiotami swych mezow, ktorych glowy obracac sie beda 360C heheheh………Przez chwile mialam ta scene przed oczami…..heheheh WYPAS!

Piekne jest to, ze kobiety, szczegolnie matki uwierzyly, ze moga posiadac cialo o jakim zawsze marzyly. Dlatego tak wazne jest by kazda z Was dzielila sie swoim sukcesem, tylko wtedy motywacja porywa innych.

Kochani ostatnio nie rozpieszczam Was postami, poniewaz nie mam za bardzo czasu.

Po tylu latach siedzenia w domu, nastal czas by w koncu z niego wyjsc. Paradoksem jest to, ze zamiast uciekac od dzieci by w koncu od nich odpoczac pakuje sie w paszcze lwa…hehe Pracuje w zlobku🙂  Spoko, Nie taki Diabel straszny….hehe okazuje sie, ze swietnie radze sobie z dziecmi…a one, nawet mnie lubia…🙂

Wydaje mi sie, ze praca ta byla zeslana od sil wyzszych bo mimo tego, ze nigdy nawet nie myslalam o pracy z dzecmi,  czuje sie jakbym byla na odpowiednim miejscu..hehe I nie dlatego, ze lubie je wychowywac NIEEE!! ja w koncu jestem wsrod swoich…hehe

Ja, niedojrzaly dzieciak uwieziony w ciele starzejacej sie kobiety w koncu moge byc soba…hehe

Niestety po calym dniu obowiazkow przyznaje Wam bez bicia, ze siedzenie na kompie to ostatnia rzecz o jakiej mysle. Przepraszam jezeli nie odpowiedzialam  na jakas wiadomosc.

Ostatnio pojawia sie wiele blogow osob cwiczacych P90X czy Insanity zapraszam Was z gory by zagladac i czytac, wspierac sie i motywowac. Oczywiscie link do najlepszego bloga poswieconemu P90X znajdziecie u mnie na blogu w blogrollu.

Jezeli chodzi natomiast o moje odzywianie, ktore wzbudzilo nie lada emocje…hehe bez zmian jestem na 811 wpieprzajac po kilkanascie bananow dziennie, czekajac az w koncu przemienie sie w King Konga😀  Wedlug niektorych, powinnam  ociekac juz tluszczem jedzac takie ilosci owocow. Rozczeruje ich wiadomoscia, ze moj kaloryfer grzeje jak nigdy…hehe

IMG_2932

 

IMG_2981

 

W glowie pojawia mi sie pomysl by zaczac pisac nowego bloga poswieconemu tylko veganizmowi jednak musze wtrybic w nowa rutyne dnia i ogarnac sie z czasem.

Pozdrawiam Was bardzo serdecznie🙂 Dzieki, ze tu zagladacie. BRING IT!

17 thoughts on “Hej Robaki.

  1. Och jestem pierwszy:) Aż się zaczerwieniłem :))haha

    No Ewel to teraz masz minus u mnie🙂 A zazdrośni mężowie walący butelkami po piwie swoje żony oglądające się za super zbudowanymi facetami to co??? hmmm….???
    Wiesz ja wiem, że jesteśmy tu mniejszością ale chyba zasługujemy na odrobinę uwagi !:) haha

    Ja akurat nie wiem czy się wyrobię na te wakacje z kaloryferem, ale przynajmniej nie będę już straszył wystającym brzuchem na plaży :)) A to już dla mnie coś, bo w tamtym roku była masakra :))

  2. hej:-) Zaczelam dzis Insanity, dzien 1 fit test… jak dla mnie strasznie ciezki… ale dam rade🙂 nie poddam sie! Tylko mialam maly a raczej duzy problem z pompkami.. tzn nie zrobilam ani jednej😦 troche mnie to zmartwilo ale mam zamiar kontynuowac. Zamieszczone przec Ciebie zdjecia naprawde motywuja. Masz rewelacyjna figure. Moja figura w tym momencie jest podobna do Twojej ze zdjecia „before”🙂. Powiedz mi prosze co myslisz o moich wynikach z fit test: Switch kicks: 50, power jacyk: 40, power knees: 70, power jumps: 15, globe jumps: 10, suicide jumps: 7, push up jacks: 0, low plank oblique: 48. Moja kondycja jest kiepska a nawet bardzo kiepska. A jak bylo u Ciebie na poczatku? Czy tez bylo Ci tak ciezko? Pozdrawiam Marzena

  3. Nie przejmuj się tymi, którzy marudzą i psioczą na dietę wegańską – nie jem mięsa ponad 15 lat, weganką jestem osiem, od trzech lat regularnie ćwiczę i efekty są rewelacyjne (Insanity to jeden z moich faworytów), na wege diecie ma się mnóstwo energii, pozbyłam się swoich problemów zdrowotnych i jestem w najlepszej kondycji ever!🙂

  4. Ale sie wytesknilam za Twoja stronka Ewelinko. Jestem daleko od domu, chwilowo bez meza😀, bez internetu:/ (telefon ma gdzies moje pakiety internetowe) … no ale w koncu udalo mi sie polaczyc ze swiatem (choc na codzien mam tu koniec swiata z moimi Mlodymi heh) … zbawieniem okazal sie Tato i jego fon.
    Przymierzam sie do biegania. A od nastepnego tygodnia albo za dwa, gdy juz splanuje sobie to i owo, chce zaczac Insanity … choc boje sie troche aaaaaa …jestem wrecz przerazona ale podejme wyzwanie.
    Postaram sie zagladac raz na jakis czas – by szukac motywacji!
    Pozdrawiam serdecznie🙂

  5. Hej Ewel mam pytanie odnosnie Twojej nowej pracy. Co musiałas spelnic zeby zaczac prace w złobku? Czy robilas jakis kurs? Czy wystarczyl dobry angielski i to ze jestes mama? Pozdrawiam Paula

  6. Zaczęłam przygodę z p90x classic dwa tygodnie temu , skończę jeden dzień przed urlopem i wylotem na wakacje. Mam nadzieję ,że pierwszy raz w życiu nie powstydzę się swoich niedoskonałości . Ważę 56 kg – waga mi nie przeszkadza ,ale callulit i oponka owszem. Tego się pozbędę!!!!! Zawdzieczam Tobie motywację i wszelkie porady ,czerpię je z Twojego bloga. A banany również jem tonami hehe. oczywiscie+ dieta bialkowa!! . Popatrzcie ludzie jak latwo jest byc szczesliwym , chce mi sie zyc ! pragne wiecej i wiecej cwiczen! nauczylam sie pokory i wytrwalosci! wszystko dzieki temu ze przypadkiem przegladajac youtube trafilam na filmik Ewelinki!!! trzymam kciuki za wszystkich a Tobie „robaczku”🙂 dziękuje z calego serca ,że istniejesz i zarażasz innych! niebawem pochwale sie nową sobą!! pozdrawiam wszystkich zapaleńców! :*:*:*

  7. Witam….
    Trafiłam tu przez przypadek, od jakiegoś czasu śledzę, czytam jak i oglądam na yt filmiki ,poczynania hmm..i czuje że zostanę🙂 Masz tyle energii w sobie ,tyle motywacji ,dobrego słowa….. Czasem przekładasz z polskiego na „nasze” hi hi, myślę że z Tobą mi się uda, na allegro zakupiłam p90x i dziś startuje …. Zrobiłam zdjęcia (w kadrze się jeszcze mieszczę), i startuje🙂 … Pewno początki będą ciężkie ale z tego co czytałam tak jest zawsze…… Pozdrawiam i dziękuje za to że tu jesteś…..

      • Dzień 1 Core Synergistics za mną jeśli można tak powiedzieć…. I co okazuje się że jakieś mięśnie posiadam ale nie wszystko dałam rade zrobić…. Jestem tylko ciekawa dnia jutrzejszego…Pewno co nieco będzie boleć… Ale trwam..I DAM RADE!!!

Skomentuj

