Kryzys

Stalo sie……. Mam kryzys

Ostatnio tlumaczylam swoja nieobecnosc na blogu brakiem czasu….coz, prawda jest taka, ze od kilku dni meczy mnie kryzys.

Po poltorarocznych treningach przyszedl moment kiedy najzwyczajniej w swiecie mi sie NIE CHCE!!! Az nie wierze w to co pisze, sprawia mi to bol. Mam ochote trzasnac sobie liscia…hehe Myslalam, ze nagly atak Leniwca mi juz nie grozi, a jednak.

Po pierwsze, po osiagnieciu wytyczonych celow jakimi bylo ukonczenie kolejnych programow oraz wymarzonej sylwetki atlety, cholernie ciezko jest zmotywowac sie by ruszyc tylek na dywan. Od kilku miesiecy moja jedyna motywacja do treningow byly Wasze przemiany. Cos ostatnio mniej ich przybywa. DO ROBOTY KOCHANI!!! Potrzebuje nowej krwi….

Po drugie, denerwuje sie troszke bo sposob w jaki sie odzywiam staje sie obiektem klotni z mezem. Przyznaje, ze spozywanie takiej ilosci owocow jest bardzo drogie w szczegolnosci kiedy posiada sie rodzine i ma sie wiele innych wydatkow. Wkurzam sie, oczywiscie nie na meza bo rozumiem dlaczego sie czepia ale na caly pieprzony przemysl spozywczy gdzie litr coca coli jest tanszy od kg ziemniakow. Przybija mnie bezsilnosc wobec tego systemu, poniewaz widze wspaniale rezulataty jakie daje mi 80/10/10

Mam zamiar odzywiac sie tak jeszcze 2 miesiace do kolejnych badan, jezeli wyniki beda satysfakcjonujace, nie wiem jak z funduszami ale pozostane wierna 811.

Powracajac do treningow, wiem jedno, potrzebuje czasu by za nimi zatesknic. Ta przerwa jest mi potrzebna by na nowo moc pokochac to co robie. Wypalilam sie.

Postanowilam o tym napisac bo nie chce by wiekszosc z Was myslala, ze nigdy  nie mam zalamki, ze jestem twardzielem….hmm bylam nim na poczatku kiedy mialam o co walczyc, teraz potrzebuje nowego kopa.

Od 3 czerwca chce zaczac 4 runde P90X moze ktos chce sie przylaczyc? Bedziemy wzajemnie sie motywowac i klepac po plecach 😀

motivation

 

 

 

 

 

44 thoughts on “Kryzys

  1. Ewel, a może zrób sobie 2 tygodnie czegoś innego? Jillian Michaels, Chodakowskiej, MelB – czegokolwiek. Zobaczysz jak szybko zatęsknisz za Tonym. 😀 Wróciłaś do roboty, masz dzieci, męża. Nie jesteś superwoman (choć trochę tak wyglądasz 😉 ). Ty też czasem po prostu musisz odpocząć.

    Ja walczę. Z ćwiczeniem nie mam problemów – nie chce mi się strasznie, jak zaczynam. Jestem dumna jak kończę. Z jedzeniem gorzej. Kiedyś dostaniesz moja przemianę.

    • to ja mam podobnie, mimo że czasem mi się tak nieeeeeee chceeeeeeeeeeeee, to biorę tyłek w troki i do boju.. ale jedzeniowo olałam temat.. diety to nie dla mnie, efekty są wolniejsze ale mam fan i przyjemnoć, nie katuję się, tylko dbam zwyczajnei o zdrowie… Ewelina, każdy potrzebuje czasem chwili przerwy, nie tylko żeby złapać motywację, ale zwyczajnie ODPOCZYNKU… ćwiczę od lutego, ale kiedy pierwszy raz nie mogłam ćwiczyć któregoś dnia, było to chyba po 3 mcach od rozpoczęcia jakiejkowliek codziennej aktywnosci miałam takie wyrzuty sumienia że mój hasbenos na mnie spojrzał i powiedział ze ejstem nienormalna, że to ma być radocha a nie kara, że co z tego że raz kiedyś odpuszczę, jesli jestem chora albo musiałabym zacząć o 23.00 bo tak się dzień poukładał… i miał racje.. musiałam nad sobą trochę popracować, ale kiedy teraz zdarzy sie dzień że nie mam siły/ochoty/czasu… to trudno… cieszę się tym dniem odpoczynku.. nie biczuj sie, odpoczywaj, zatęsknisz za aktywnoscią, jak sie zregenerujesz… mocno Cię ściskam.

  2. Witaj,
    Motywacja, to stan umysłu, Twój wybór pomiędzy tym czego pragniesz, a resztą, która tak naprawdę, się nie liczy. Jesteśmy stworzeni by unosić się na skrzydłach marzeń, czasem kończymy jak Ikar, lecz po to by niczym Fenix, odrodzić się, bogatsi o poprzednie doświadczenia.
    Nie szukaj wsparcia, jesteś wystarczająco silna by kopnąć się sama w tyłek. ;). Nikt nie spełni Twoich celów/marzeń za Ciebie, więc dość wymówek i do dzieła.
    Ja również mam problemy by zacząć ( tak z 15 lat już). Dziś po Twoim poście zrobiłem zdjęcia. Mogę się z Tobą umówić, lecz ja zacznę już jutro 5:00 z turlam się z wyra i zacznę, nie będzie to co prawda p90x ( nie posiadam, aż tyle czasu), ale zacznę przemianą swojego ciała, wyrzeźbię je tak jak zawsze chciałem.
    Codziennie będę myślał o Tobie, w pocie i bólu, nie poddam się póki nie osiągnę tego czego pragnę, bo wiem ,że gdzieś tam Jesteś Ty , jak i wielu innych zmagających się z własnymi słabościami, padających ze zmęczenia, ale szczęśliwych spełniających marzenia.
    Już jak będę już gotów, opowiem o swojej przemianie. 😛

    Pozdrawiam,
    DGB

    • Ja dzisiaj zaczynam drugi dzien p90x lean. Bede trzymala sie z wami! Ewelina spokojnie, jak organizm sie zregeneruje to sama zobaczysz ,ze zacznie sie domagac porcji endorfin. Nie katuj sie psychicznie, widocznie potrzebna Ci przerwa do 4 czerwca zobaczysz ,ze bedzie lepiej! Trzymam kciuki za nas wszystkich !:-)

  3. Hej Ewel!
    Ty zmotywowalas mnie do ćwiczeń, skończyłam p90x classic, lean, a teraz w niedzielę kończę insanity! Więc niech ja będę teraz motywacją. Bring it! 🙂
    Nie wysyłam fotek bo nie osiągnęłam jeszcze zamierzonego celu. Od lipca (w czerwcu wyjeżdżam) chcę zacząć hybrydę p90x i insanity albo p90x+. Doradz coś. Buziaki Kasia.

  4. Może coś nowego? Przyznam się szczerze, że nie dawałam rady z P90X przez moje stawy 😦 Mimo chęci zwyczajnie nie byłam w stanie kończyć treningów. Znalazłam coś takiego jak DDP Yoga… Może spróbuj? Słyszałaś o tym w ogóle? Bo w polsce nic na ten temat nie widziałam…

  5. Ewela Muzo Moja ❤ jesteś moją motywacją od pierwszych dni kiedy wystartowałam z p90x ! 🙂 też mam takie dni "lenia" ale szybko ich się pozbywam za pomocą Twoich filmów na YT 😛
    Moja droga jestem w 3 fazie p90x wiec napewno pochwalę swoimi wynikami 😀
    Nigdy żadne ćwiczenia nie dawały mi takiego kopa i chęci wykonania jak p90x ale dla każdego z Nas przychodzi czas na chęć odmiany od codzienności patrzenia na naszego ukochanego Toneygo 😛 ja uciekam się do zwariowanej blondyny czyli Cardio Party Turbo Jam – super sprawa! polecam! 🙂

  6. Dawaj dawaj, nie zniechęcaj się. Ja dzięki tobie zaczęłam trening P90X. Nie wiem jak Cię znalazłam, ale wiem, że jesteś z Bogatyni (chyba), ja też 🙂 Pomyślałam, że jesteś zwyczajną babką i skoro ty mogłaś się zmienić to ja też! W tej mam za sobą 2,5 miesiąca walki o lepszą wersję siebie. Jeszcze kilkanaście dni i skończę program. Byłaś najwiekszym motywatorem! Mój chłopak teraz zaczął pierwszą fazę P90X, skompletowaliśmy sprzęt, wzajemnie się motywujemy, oboje czujemy się super, fizycznie i psychicznie! Jak skończę cały program zacznę od nowa, może P90X Lean. Zajarałam się strasznie tymi ćwiczeniami 😀 BRING IT !!!

  7. Od kilku dni przygotowuję się właśnie do rozpoczęcia p90x. Sprzęt już mam, moja dieta też powoli się zmienia ale brakuje mi osoby która będzie mnie wspierać i doradzać… Nie chciałabym poddać się po kilku dniach, tylko wreszcie coś zmienić w moim stylu życia.

  8. też zaczynam od nowa, bo noga już mnie przestaje bolec (pierw zapalenie sciegna,a potem ponad miesiac czasu bol biodra..;/). wiec przerwe mialam niezla. ale teraz nie ma przebacz, bo lato coraz to blizej. wystartuje albo od czerwca albo od dlugiego weekendu:)

    zalamki moze miec kazdy – nawet ci najlepsi 😀

  9. To ty Ewel dołączysz do mnie, bo dzięki Tobie dzisiaj minął już mój 17 dzień z pierwszą rundą P90X, mam do zrzucenia ponad 30 kilo więc nie ma lekko :))) DAMY RADE!!!!

  10. Witam, podczytuje Cię od jakiegoś czasu:) Przyznam się szczerze, że jestem na podobnym etapie jeżeli chodzi o dietę co TY. Również od czerwca chce zrezygnować z mięsa, na razie na próbę aby zobaczyć jak mój organizm na to zareaguję. Czekam właśnie na książkę NOWOCZESNE ZASADY ODŻYWIANIA – T.CAMPBELL. Również mam problemy z hormonami i jak na razie ćwiczenia i dieta dają efekty, że tyję…. W chwili obecnej szukam programu treningowego dla siebie czegoś mocniejszego niż Chodakowska którą męczę drugi miesiąc. Zastanawiam się właśnie na P90X, tylko na razie ilość pompek jaką jestem w stanie zrobić wynosi 8 i boję się trochę, że mogę nie dać rady. Pytanie za 100 pkt. potrenować teraz z Jillian + codziennie ćwiczyć pompki i potem zabrać się za P90X czy wskoczyć na szeroką wodę i od razu zabrać się za p90X?

    • Kocanie, a co Ty myslisz, ze kazdy kto zaczyna p90x wymiata tak jak ekipa na dvd? Kazdy ma problemy w pierwszych tygodniach. Ja robilam zaledwie 2-3 pompki!!!!! Z kazdym treningiem bedziesz robic ich coraz wiecej. Przez pierwsze 3 tygodnie bedziesz sie czula jak po wypadku samochodowym…hehe wiec przygotuj sie na bol. Jezeli przetrwasz ten kryzys bedzie juz tylko z gorki. Wierze, ze jezeli bardzo ci na tym zalezy DZASZ RADE!!! Wiec niczego nie odkladaj tylko wal na dywan i odpalaj p90x. Nie marnuj czasu. Caluje

      • Dziękuje za odpowiedź, w takim razie szykuję się na ten wypadek samochodowy. Tylko drążek muszę kupić;)

  11. Bardzo dobrze że o tym napisałaś wiesz? I tak Cię podziwiam, a takim postem udawadniasz, że po prostu jesteś cżłowiekiem 🙂
    Daj sobie trochę odpoczynku 🙂

  12. Jestem z Tobą 🙂 od 3.06 zaczynam Instanity i choć wiem, że będzie bardzooo ciężko, wiem że nie będę sama, że jest nas więcej:) że to niby „tylko” 60 dni ale jest to warte !!:) lepszego zdrowia, rewelacyjnego samopoczucia i wspaniałego wyglądu, bez spulchniaczy i innych badziewnych „ułatwiaczy”. Jesteśmy wojownikami i tego nie da się odstawić w kąt. możesz mieć dość, robić przerwę, ale chęć uprawiania sportu i tak Cię prędzej czy później dopadnie. Masz już to we krwi 😉

  13. Hej Ewel ! Trafiłam dziś na Twój blog przypadkiem (ej nie, przecież podobno nie ma przypadków 🙂 ) i szczęka mi opadała z wrażenia 🙂 Jestem pełna podziwu dla Twojej wytrwałości i osiągnięć. Zainspirowałaś mnie… chociaż widzę, że nie ja jedyna uległam Twojej magii.
    Chętnie wypróbuje działanie P90X i przyłączę się do Twoich ćwiczeń od 3 czerwca… i chętnie poklepię Cie po plecach gdy znowu dopadnie Cię kryzys 😛

  14. …hehehe, ale masz wyczucie 😀 pod koniec tyg kończę pierwsze 3 mc P90x, od poniedziałku zaczynam robić p90x 2 raz 😀 z tym, że będę robić double bo mam jeszcze sporo tkanki :/ i sporo na to czasu.Od poniedziałku również zaczynam dietę dr Dąbrowskiej, na pewno o niej czytałaś!Czeka mnie cieżki bój ale już się nie mogę doczekać 😀 Tu moje wyniki (marze o takich mułach, jak u Ciebie, mniam :D).

    http://hardmenstruation.blogspot.com/2013/05/w-miedzy-czasie.html

    …dziś mnie facet wkurzył tak bardzo, że normalnie zrobiłabym trening dwa razy szybciej ale opuściła mnie motywacja i nic nie zrobiłam, CHŁOPY!(szkoda bo dzis byla joga, a lubię ją). No cóż, jutro się za to ukaram 🙂 …4 klucze do szczęścia: relaks: sen (REGENERACJA:p), medytacja, trening, zdrowa dieta 🙂 POZDRAWIAM, Aneta

  15. Ja dopiero zaczynam moją przygodę z p90x i gdy mam kryzys, oglądam twój filmik na youtube i nabieram nowej energii. Pamiętaj, że masz w sobie siłę 🙂 Trzymaj się kochana 😀

  16. Wczoraj nie wytrzymała moja ciekawość i zrobiłam sobie test 😀 Insanity:)) oczywiście oficjalnie zaczynam 3.06 i znowu go zrobię, jednak nie mogłam się już doczekać by sprawdzić co mnie będzie czekać 😀 przeżyłam;) ale jest ciężko. jestem zadowolona z wyników, w paru ćwiczeniach miałam więcej powtórzeń od tamtych uczestników. Najgorsze dla mnie są Power Jumps i push-up Jacks…moim błędem było,że przed tym testem sporo skakałam na skakance ;D i nogi miałam bardzo zmęczone… Jak dla mnie za krótka rozgrzewka. Myślę, że w poniedziałek pójdzie mi dużo lepiej:) Wykonując ten test trzymałam się mocno myśli,że przecież zaraz się skończy i że nie tylko ja się tak męczę 😀 że warto dla tych efektów jakie widzę u Ciebie:) najwyższy czas stoczyć najcięższą walkę – walkę z sobą! Do boju!!!

  17. Znalazłam tego bloga niedawno i jestem zachwycona, Ty nie jestes superwoman?? Oj Kochana dzieci, mąż, dom, praca, blog, szkoła pedagogiczna, dieta, nowy język, praca w innym państwie….
    Dla mnie jesteś SUPERWOMEN, inspiracją, podziwiam Cię i gratuluję wszystkiego co do tej pory zrobiłaś, oprucz tego dziękuję, bo też mnie przekonałaś, żeby w końcu ruszyć tyłek i znaleźć się na Twojej ścianie chwały 🙂
    a teraz mnie zatłuczesz……… i pewnie inny dziewczyny też….. ale ryzykuje 🙂
    bo gdzieś przeleciało mi to przez oczy ale juz nie wiem sama
    Moje pytanie to:
    gdzie moge kupić PX90?? Bo do PL nie wysyłaja ze strony beachbody a koleżanka mówiła że z allegro przyszła jej jakas podróba.
    Pozdrawiam Twój fanklub jest z Tobą 🙂

Skomentuj

