Z innej beczki :) moje miejsce pracy

Hej Robaki

Dzis chcialabym pokazac Wam gdzie pracuje. Jestem  szczesciara, ze trafilam w tak niezwykle miejsce.

Zawsze jako matka zastanawialam sie jak wyglada prawdziwe zycie przedszkolaka za zamknietymi drzwiami. Slyszac tyle odrazajacych historii na temat zachowania opiekunek wobec dzieci, zawsze balam sie w jakie rece trafia moje dzieci.

Z reka na sercu musze powiedziec, ze nie ma chyba lepszej opieki nad dziecmi jak w miejscu w jakim pracuje. Dziewczyny sa przekochane, widac, ze praca z dziecmi to ich pasja a nie obowiazek. Moja corka kazdego dnia placze kiedy nadchodzi pora powrotu do domu..hehe Hmmm…..Co ze mnie za matka, ze dzieciak kopie nogami by tylko nie pojechac do domu….hehe

Niestety nie dostalam pozwolenia by pokazac twarze dzieci, szkoda bo sa piekne.

 

IMG_0403_2

IMG_0349_2

 

IMG_0353

Dziewczyna w kapeluszu to moja szefowa🙂

IMG_0415

 

 

emi-16

 

emi-23

 

emi-24

 

emi-27

 

emi-26

 

emi-31

 

emi-32

 

emi-37

 

emi-39

 

emi-41

 

emi-45

 

emi-47

 

emi-49

 

 

19 thoughts on “Z innej beczki :) moje miejsce pracy

  1. Fantastycznie Ewelina że możesz się realizować w zawodzie który uskrzydla i spełnia🙂 gratuluję.. znam kilka z wykształceniem które kompletnie nie nadają sie do tej pracy, bo nie wielbią tych istotek pełnych radości i szczerości… nie papier jest najwazniejszy.

Skomentuj

