16 thoughts on “Tesknie za Wami Robale :*

  1. Ciśnij Focus do końca – looknąłem na kalendarz i można już w fazie beta zacząć robić hybrydę, która jest nieco cięższa i gamma też wygląda ciekawie. Tak jak pisałem na FB – rano robię T25, wieczorem kolejno dniami – Upper Ellite, Power Legs+Insane Abs, Strength+Relief, Back and6 pack, piątek mam wolny bo jest double day i w sobotę Upper Body Weight+ Ab shredder. Robię tak trzeci tydzień i idzie wytrzymać. Oczywiście gdyby nie brak sprzętu to porzuciłbym ten zlepek treningów na rzecz Body Beast, ale zrobię to do końca i potem lecę z BB.:)
    P.S. Przestań przepraszać i ciśnij!

  2. Background standardowy, jak prawie w każdym normalnym domu, naprawde nie masz się czym przejmować🙂 fajnie że jesteś ciągle z nami, trochę mniej ale jednak gdzieś tam duchowo wspierasz swoje Robale. Właśnie ostatnio nadziałam się na ten program T25 i fajnie że go zaczełaś, ja do niego właśnie bardzo sceptycznie podeszłam w związku z tym że tak krótko trwa ale może robi swoje, zobaczymy, być może się na niego skusze ale napewno jeszcze wtedy bym coś dołożyła od siebie bo tak jak powiedziałaś te 25 minut to jak gra wstępna😀 (strasznie fajne porównanie ^^ ). Trzymaj się ciepło zabiegana kobieto, buźka :*

  3. Hej😉 Widziałam filmik na YT i jestem pod wrażeniem Twoich efektów. Masz sexi ciało i tak super wyrzeźbione. Ja dopiero zaczynam ćwiczyć i dopiero co się dowiedziałam całkiem przypadkiem że przy treningach jest ważna dieta i że można sobie spalać mięśnie ;/. Mogłabyś nakręcić filmik lub napisać posta, o tym co jeść tuż przed treningiem, po treningu, w jakich odstępach czasowych, co pić, czy uzupełniać jakieś składniki odżywcze, gdzie i jakie składniki odżywcze znajdują się naturalnie, czy polecasz coś kupować? Wybacz ten natłok pytań, ale nie mam kogo zapytać😉
    Chodzi mi o samą dietę treningową -przed/po.
    Widziałam że pisałaś jak wygląda Twoja dieta w ciągu całego dnia, ale mi chodzi jedynie o to bym energię ćwiczyć, i by nie spalić mięśni.
    pozdrawiam

  4. Hura wróciłaś!🙂 Jeden filmik z Tobą i człowiek od razu ma banana na twarzy😀 Trzymam kciuki za szkołę!
    Fajnie że wspomniałaś o T25, czaję się na ten program😀 My również tęsknimy😦 Gorące przytulańce kochana!

  5. Zamykasz bloga czy jeszcze sie tu kiedys pojawisz???
    Dawno mnie tu nie bylo, wchodzac liczylam na jakis motywacyjny wpis a tu pusto, Eweliny brak…jakos tak smutno.

Skomentuj

