P90X3 Yeah….Baby :D

„Wstydz sie Ewel! Dostalas nowy program i wpadlas sie pochwalic? ”

Wiem, wiem nalerzy mi sie niezle manto w cztery litery za olewanie bloga. Gdyby doba miala 48h byloby przezajebiscie. Dobra do rzeczy. Obiecalam, ze skrobne jak przetestuje na wlasnym zadzie.

O tym, ze program ma sie ukazac wiedzialam wiele miesiecy wczesniej. Po nieudanej probie zaliczenia P90X2, ktore jest niesamowicie trudnym do opanowania programem balam sie, ze kolejna czesc bedzie jeszcze gorsza. Okazuje sie jednak, ze 3 czesc wcale nie przeklada sie na kolejny stopien trudnosci. Wydaje mi sie, ze tworcy P90X, glownie Tony odrobil lekcje naprawiajac wszystkie „bledy” a moze raczej „niewypaly” z pierwszej edycji programu i udoskonalili program dobry w DOSKONALY!

Pierwsza zaleta jaka rzuca sie w oczy jest CZAS, godzinne treningi zostaly skrocone do 30min, co zapewne podoba sie kazdemu z nas🙂 tyczy sie to rowniez Yogi, dzieki Bogu…hehe Wieksza roznorodnosc treningow; total synergistics, cvx, agility x, triometrics, pilates x, yoga, incinerator, the challenge, mmx, the warrior, isometrix, dynamix, decelerator, accelerator, eccentric upper, eccentric lower.

Zaliczylam kilka programow z Beachbody, kocham je wszystkie jednak P90X jest ” The Mothership of all ” Wedlug mojej opini jezeli zalezy Ci na zbudowaniu atletycznej sylwetki nie znajdziesz lepszego programu. Nie zrozumcie mnie zle, kazdy z programow Beachbody gwarantuje to co obiecuje, jednak w P90x jest wszystko, szczegolnie w P90X3 gdzie  teraz UWAGA, jest az 16 roznych treningow! Cardio, trening silowy z i bez obciazenia, ukochana przez wszystkich joga😀, pilates, sztuki walki, cwiczenia playometryczne……..uffff jest tego naprawde sporo, nie ma wiec bata, ze Twoje cialo zderzajac sie z ta cala sila oporu nie odpalci sie sylwetka o jakiej nawet nie marzysz. GONG……..! oczywiscie tylko i wylacznie wtedy kiedy bedzie przestrzegac sie zasad zdrowego zywienia!!!! ( Nie mowie tu o zadnej diecie odchudzajacej!!! To ma byc racjonalne spozywanie nieprzetworzonej fabrycznie zywnosci, 5 razy dziennie )

P90X3 proponuje nam 4 programy do wyboru; CLASSIC, dla rownomiernej rzezby ciala, ilosc cardio jest wprost proporcjonalna do ilosci treningow silowych.

LEAN, dla osob, ktore nastawione sa na szybszy spadek wagi przez wykonywanie wiekszej ilosci treningow cardio.

MASS, dla osob chcacych zbudowac wieksza mase miesniowa.

DOUBLES dla „maniakow”😀 ktorzy chca osiagnac maxymalne rezultaty poprzez wykonywanie treningow 2 razy dziennie.

Wymagany sprzet jest dokladnie taki sam jak do P90X; kilka ciezarkow ( ja uzywam 2kg, 3kg, 4kg, 6kg ), drazek badz expander na drzwi, mata do yogi oraz TY SAM😀

Program jak narazie jest dostepny tylko i wylacznie na glownej stronie Beachbody. Zapewne za kilka dni bedzie dostepny w mniej legalny sposob😉

Dzis jest 3 dzien treningow, musze powiedziec, ze jestem zachwycona!!! Brakowalo mi tego podekscytowania. Ostatnie miesiace byly dla mnei ciezkie, czulam sie przemeczona, troche znudzona szczegolnie podczas Body Beast, ktorego nie ukonczylam. P90X3 wyszlo w odpowiednim momencie, obudzilo moja usypiajaca motywacje.

I do tego ta wspaniala niespodzianka…hehe Odpalam pierwsza plyte instruktarzowa a tam……Ewel cisnie ciosy…hehe Oczywiscie pierwsza reakcja PISK hehe moje dziewczyny sie przestraszyly…..byly jaja:D

AAAaaa wlasnie, w koncu po dwoch latach trenowania w samotnosci poznalam kobietke, ktora wyjechala specjalnie do Canady by zrobic instruktora Insanity, od stycznia bedzie prowadzic zajecia w moim miescie wiec bede miala okazje poznania takich samych pozytywnych wariatow jak ja😀

Mam nadzieje, ze sama bede miala kiedys okazje zrobic licencje, podobno juz niedlugo Beachbody otworzy swoja filie w UK.

X3

Wiec Kochane Robele, szczegolnie te, ktore sie czaja TERAZ NIE MASZ ZADNEJ WYMOWKI! Mowisz, ze nie masz czasu? 30min znajdzie nawet najbardziej zajeta osoba. Nie trac czasu czekajac az program bedzie dostepny w necie ( jezeli oczywiscie nie masz zamiaru kupowac programu ) sciagaj T25 i jazda na dywan. Nie odkladaj niczego na przyszly rok! Zacznij juz dzis. BRING IT

56 thoughts on “P90X3 Yeah….Baby :D

  1. Aaaaa! Boże! Na to czekałam! Ale jestem podekscytowana jak moja corka czekająca na sw. Mikołaja! ;D u mnie na razie nudy treningowe.. Troche wszystkiego mieszam. Insanity, t25, p90x, Chodakowska itp… Wracam do Tonego! Hurrrra!😀

  2. „Dieta redukcyjna” to był tylko skrót myślowy.

    Przeczytałem wpisy starsze,nowsze. Cieszy mnie,że nie demonizowane jest mięso mimo,że sama nie jadasz.

    Jedzenie „na oko” i opieranie się tylko na warzywach/owocach (liczenie tylko białka na kg mc) rzeczywiście może się udać (jak widać u ciebie) jeśli mamy na cel zrzucenie tego i owego (deficyt kaloryczny).
    Zapewne osoby o innym celu (masa) tutaj nie zaglądają bo po co.Niemniej mojej kobicie zaprezentuje tego bloga nawet ciekawy.

    Czy tylko mi się wydaje czy różnica jest tylko między pierwszym zdjęciem,a p90x (reszta to zmiany kosmetyczne/inne oświetlenie).

    • Hej dzieki za slowo uznania. Raczej nigdy nie bede demonizowala spozywania miesa gdyz jeszcze niedawno sama spozywalam go w duzych ilosciach i nie powiem robilam to ze smakiem🙂 Teraz moje poglady sie zmienily jednak nie bede kasowac starych postow badz wyrzezkac sie tego, ze kiedys ciekla mi slinka na widok kebaba. Chce by ludzi widzieli moja przemiane.
      Co do redukcji badz budowaniu suchej masy miesniowej dieta veganska wcale nie przeszkadza. Jest wielu veganskich kulturystow nawet ostatnie slynne zawody kulturystyczne zostaly zdominowane przez vegan, ( zaraz poszukam info i ci podesle) Niestety wiekszosc ludzi nie jest doinformowana o diecie strikte veganskiej i blednie mysla, ze osoby te maja problemy z niedowaga badz co gorsza problemy ze zdrowiem. Prawda jest taka, ze te wlasnie osoby maja najwieksza wiedze na temat wartosci odzywczych pozywienia jakie konsumuja.
      Co do analizy mojej przemiany troche mi przykro, ze tak uwazasz, te „zabiegi kosmetyczne” kosztowaly mnie hektolitry wylanego potu. Ale i tak dziekuje za ocene.

      • Nie zrozumieliśmy się podwójnie.

        Nie negowałem przyrostów na diecie wegańskiej. Neguję na tego typu planach treningowych.
        Patrząc na zdjęcia po P90X (before,after) na necie o ile sprawdza się to przy kobietach tak przy facetach z niedowagi z dużym bf –> zmienia się na niedowagę z małym bf.
        I o to mi chodzi,że do przyrostów masy/siły dla osób mających styczność z treningami tego typu plany mają małe szanse wypalić.

        Co do analizy przemiany. Po P90X śliczna mamuśka już się z Pani zrobiła. Nic dodać nic ująć. No chyba,że dalsze plany były na eksperyment/utrzymanie formy/podciągnięcie wydolności. Tego już po zdjęciach nie ocenię.

  3. super! ja teraz cisnę focus t25 (na razie drugi tydzień, ale chodzę też na zumbę i inne fitnessy, więc focus nie jest codziennie), ale jak skończę wszystkie fazy to bardzo chętnie wróciłabym do tony’ego! p90x wymiata, ale 1-1,5 godziny dziennie trudno wygospodarowac. moze jak skoncze focusa to juz bedzie do sciagniecia🙂 pozdrawiam i ciesze sie, ze znow sie odezwalas🙂

    • Martus CZASSSS kurde teraz chyba wiekszosc z nas cierpi na jego deficyt. Dzieki Bogu Beachbody umozliwia zabieganym ktorzy wciaz pragna dbac o siebie by mogli choc przez kilka minut wylac z siebie hektolitry potu🙂 Dziekuje Kochanie za mile slowo

  4. Nie będę się rozpisywać😛, napiszę tylko … SUPER !!! … że recenzujesz, ćwiczyć i marzysz. Powodzenia Ewel !!!
    Po kilkumiesięcznej przerwie powoli wracam do ćwiczeń😀.
    Pozdrawiam
    MagdaLena

    PS. Liczę na to, że chomik dobierze się do P90x3😉 !!!

  5. ja zakochałam się w t25, bo ten CZAAAAAAAAAASSSS… jednak co 25 minut to nie godzina😉 jak będę miała kiedyś duużo czasu (bajki) to wrócę do p90x, a póki co t25 (shaun jest słodki) i orbitreka jak nagle ni stąd ni zowąd znajdę godzinę 😉

  6. P90x3 już jest do ściągnięcia drogą mniej legalną. 10Gb zajmuje.
    btw. p90x przeszedłem, chyba coś nie umiejętnie bo poza minimalnymi zmianami to nic nie zauważyłem…

    • halo halo bum bum bum;)wyslalam Ci emaila ale chyba zaginal;)dzieki bardzo za motywacje!!bo nikt inny nie moze zmotywowac matki dwojki dzieci(2 lata i pol roku)jak inna matka wariatka desperatka;)co prwada godzina treningu byla za dluga dla mnie ale ale znalazlam focus t 25 i zaraz zaczynam ostatnia faze!!!!!!!!!!!!!! oprocz coraz fajniejszego najfajniejszego w zyciu cialka jest masa energii i dobry humor oraz wiecej cierpliwosci;) nie sadzilam ze kiedykoolwiek beda robic meskie pompki tak latwo;))))jedziemyyyy BRING IT dzieki kochanaaaaa xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  7. Wish me luck:D już nie długo dorwe w swoje łapki P90X3 i zaczynam jazdę:D Do your best and forget the rest jak mawia Tony:D Też uważam że jest to jeden z najlepszych programów treningowych:D

  8. ja sie normalnie zakochalam:)))) jestem wlasnie po zakonczonym T25 hehmm bez wiekszego entuzjazmu! nie powalil mnie na kolana!! natomiast p90x3… co prawda robie dopiero przygotowania tzn sprawdzam swoja wytrzymalosc i normalnie kocham kocham kocham od pierszego podskoku sklonu i wymachu;)))) za dwa tygodnie zaczynam program z rozpiska:)
    ewela dziki za wszystkie info jakie zamieszcza na blogu:) jestes wielka inspiracja!!!

  9. Kochana WIELKIE GRATULACJE za TAAK mega ogromna przemiane! sledze twoj blog juz od bardzo dawna i nie ukrywam ze jestes dla mnie WZOREM i przykladem na to ze jak sie chce ruszyc dupsko i zrobic cos ze swoim cialem ( i zyciem) to mozna i to jeszzce jak :)! Ja 4 miesiace temu urodzilam druga corcie i w koncu wzielam sie za siebie ale tak konkretnie ze az sie sama sobie dziwie ze mam tak silna wole i chcec do walki z sama soba ( a dokladnie z moimi wrednymi kilogramami!!!). Zaczelam cwiczyc focusa T25, dietka wprowadzona ale Kochana mam problem bo nie wiem za bardzo co jesc przed kazdym treningiem. Wykluczylam jak narazie z mojej diety gluten ( chleb, makaron itp.) bo mi nie sluzy a i miecho tez poszlo w odstawke i to chyba na dobre. Wiem ze to glupota cwiczyc na glodniaka ale czasem mi sie to zdarza i wtedy brakuje mi sil na dokonczenie treningu a po treningu to jest dopiero masakra ( bole glowy). Podpowiedz mi co warto jesc by miec sile na trening i co pomoze mi gubic moje kilogramuchy. Wiem ze teraz nie masz zabardzo duzo czasu ale jak znajdziesz chwilke to odezwij sie. Pozdrawiam cieplutko, dużo zdrowka zycze Tobie i twojej rodzince na Nowy Rok 2014 oraz spelnienia marzen!

  10. Hej mam nadzieję, że ktoś udzieli mi dobrych rad. Mam za sobą cały Insanity było super. Skończyłam P90X clasic i nie wiem dlaczego ale w 2 miesiącu fajnie schudłam a w 3 zaczęły rozrastać mi się mięśnie pleców rąk jestem kobietą i tego nie chciałam. Co robiłam źle hantle 3kg nie mam pojęcia dlaczego tak stało.

  11. Cześć Ewel.
    Dzisiaj zaczynam 2 tydzień P90X3❤
    jest mega mega mega😀 Mam nadzieje ze po 3 miesiacach bede mogła się pochwalić mega wynikami. Do tego spalacz tłuszczu i mam nadzieje wynik bedzie rewelacyjny.

    PS Robie wersje Lean !😀

  12. „Doubles” dla „maniakow” czyli najwieciej zbudowanej masy miesniowej i spalonych kalorii ze wszystkich dostepnych programów w P90X3 ???

  13. Hej Ewel 😀
    Za mną już p90x i ci powiem ,,najarałam” się na fitness ^^.
    Teraz aktualnie robię 2 tydzień p90x3 classic i po tym zamierzam robić double .
    Bardzo podoba mi się to, że jest 30 minut ćwiczeń ^^ . Mogę sobie godzinkę dłużej pospać przed pracą xD Ogólnie pozdrawiam Cię🙂 Pomimo że po p90x schudłam , ale i tak coś mi zostało bo mam problemy z tarczycą i wodą w organizmie ,lecz czuję się wyśmienicie ^^ Polecam każdemu ! Powiem tak , po ukończeniu p90x UWIELBIAM SIĘ MĘCZYĆ😀
    Bardzo dużo też się naczytałam o dietach itp. więc moja wiedza pęka teraz w szwach xD. No i dzięki temu myślę o kursie na instruktora ^^

  14. Mam pytanie, jeśli zrobiłam Insanity pierwszy miesiąc, drugiego mi się nie chce bo treningi są dłuższe, to dam radę z P90x3, czy może być za cięzkie? Co jest trudniejsze Insanity czy P90x3?
    P.S. Ewel wróć bo jesteś moją motywacją!🙂

  15. A dla kogo jest plan elite? gdzie 2 razy w tyg jest ab ripper? czy to jest ab ripper z p90x? i co sie robi w ostatnim dniu fit test?

  16. Ale super wiadomosc, te godzinne treningi w P90x wedlug mnie to lekkie przegiecie, kiedy na to znalezc czas jak ma sie prace i rodzine ? nie wspominajc o jodze 1,5 godziny i mega nudna ;)) Super ze podalas ta wiadmsoc o nowym programie, juz nie moge sie doczegac tylko 30 min :]

  17. Witaj Ewelino.
    jakiś czas temu pisałam o swojej przygodzie z P90X. Z wagi 87,5 kg zeszłam do wagi 69 kg . Zaczęłam w połowie marca 2013 r. Pierwszą rundę (Classic) zakończyłam z opóźnieniem 2 tygodniowym (dwa razy powtarzałam 2 tyg ze względu na to ze zamiast 6 dni ćwiczeń było 3 dni). Następnie Lean – tu już muszę sie przyznać ze w okolicach września treningów było 4-5 w tygodniu ale waga sie utrzymywała . w sierpniu dodatkowo zaczęłam biegać zaczynając od 6 km stopniowo wydłużając dystans aż osiągnęłam dystans 11 km ze średnią biegu 10 km/h (może nie jest to tempo rewelacyjne ale dla mnie dość intensywne). Niestety w listopadzie biegałam co drugi dzień a w grudniu zrezygnowałam. Waga do końca listopada była w miarę ok, wahała sie tak o 1 -2 kg, a na początku stycznia było już 7 kg więcej mimo tego ze kontrolowałam ilości i jakość spożywanych posiłków (5 razy dziennie małymi porcjami ale bez liczenia kalorii i bez szaleństw kalorycznych). Jadłam na śniadanie i kolację 2 kromki razowego chleba na zakwasie z serkiem twarogowym bądź szpinakiem pomidorem albo co mi tam pod rękę wpadło warzywnego. Nie jem przerobionych wędlin w żadnej postaci chyba ze jest to schab upieczony przeze mnie bez dodatku soli w ziołach, obiady normalne czasami zdarzyło się smażone ale bardzo rzadko. W styczniu postanowiłam ze ograniczę chleb – co też uczyniłam i teraz zamiast na śniadanie i kolację jeść chleb jem płatki owsiane/żytnie/pszenne z jogurtem z niewielką ilością suszonych owoców bądź z połowa jabłka kiwi czy gruszki ale już świeżych. Wstaje w okolicach 6 rano. Dzien zaczynam od wypicia połowy szklanki wody z 2 łyżeczkami octu jabłkowego i połową łyżeczki miodu – przygotowane wieczorem dnia poprzedniego z polecenia pani dietetyczki z której rad korzystałam jakieś 5 lat temu. Pierwsze śniadanie w okolicach godz 7,30 (płatki z owocami kubek 250 ml), drugie śniadanie 10;30-11:00jogurt naturalny + owoc, trzeci posiłek w okolicach 13:00 i tu 2 łyżki płatków i jogurt nat. bądź gotowany brokuł kalafiar, czasami 2 kromki chleba typu wasa z pomidorem (jem w pracy wiec nie mam możliwości przygotowywania sobie posiłków na bieżąco). Obiad w okolicach 13:30-16:00 to już standardowy polski obiad ale zawsze jem tylko 1 danie. jakiś owoc tzw międzyczasie i kolacja o godz 18-19 płatki owsiane żytnie/pszenne/orkiszowe ok 2 łyżek z dodatkiem owoców suszonych ćwiartki jabłka kiwi i jogurtem bądz truskawki z w zależności od posiadania owoca. Jem sporo owoców – nie potrafię ich sobie odmówić. Mieso wieprzowe tylko w postaci pieczonego schabu bądz kotletów schabowych ewentualnie mielonych. Ćwiczę zawsze późnym wieczorem tj zaczynam najwcześniej o 21 bądz później (2 małych dzieci nie pozwala na wczesniejsze starty z ćwiczeniami). kładę sie w okolicach 24:00. Nie chodzę na tzw jedzenie śmieciowe. Niestety przytyłam. nie wiem jak to sie mogło stac ale ponad 6 kg przybrałam w przeciągu 1,5 miesiąca. fakt w grudniu był jeden tydzien w którym nie cwiczyłam, w pozostałych robiłam to minimum 4 razy w tyg (classic) le raczej sądziłam ze utrzymam wagę. w związku z tym ze P90X znudził mi się postanowiłam ze zmienię treningi na insanity co czynię od 2 tyg z nadzieją ze bedzie jakiś efekt zrzucenia zbędnych kg których znowu mam do zrzucenia ponad 12. w połowie wakacji nie miałam tak wielkiego brzucha jak teraz a nie ograniczałam sie strasznie z jedzeniem. Mam pytanie co robię nie tak????.

    • Kasienko, najmocniej przepraszam, ze odpisuje dopiero teraz, niestety ostatnio nie mam czasu na bloga. Kochanie nie jestem expertem, dietetykiem, jednak ze swojego doswiadczenia wydaje mi sie ,ze troszeczke za bardzo sie przejmujesz. Wyczuwam duzo stresu, ktory Ci towarzyszy. Nie wiem, moze sie myle. Pamietaj, ze stres jest rowniez powodem przybierania na wadze. Ogolnie przyczyn moze byc wiele: przez ciagle treningi twoja masa miesniowa mogla sie zwiekszyc, wiesz zapewne, ze miesnie waza wiecej niz tluszcz. Proponowalabym Ci rowniez zrobic badania na tarczyce. Ja borykam sie z hashimoto, przez ktore ciezko mi uzyskac wymarzone rezultaty. Uwazam rowniez, ze przy takim wysilku spozywasz za malo kalorii, jesz wedlug mnie za malo, moglas wpasc w stagnacje. Twoje cialo przy takim wysilku i przy tak malym spozyciu kalorii „mysli”, ze nastaly ciezkie czasyi odklada wiecej tluszczu. Moglabys kiedys zrobic zdjecia tego co jesz i przeslac mi na ewelinaghodsimaman@gazeta.pl albo na priv na facebooku Poland Power, chcialabym dokladnie widziec co i ile jesz. Kasiu prosze nie przejmuj sie tym az takbardzo. Zdrowy tryb zycia ma byc Twoja zajawka, pasja, masz sie tym cieszyc a nie non stop myslec ile wazysz. Powinnac pozbyc sie tej wagi w pieruny….hehe Jeszcze raz przepraszam za spozniona odpowiedz. BRING IT

  18. Dziękuję za odpowiedz i tym bardziej cenie bo wiem jak to jest mieć dzieci, pracować, zajmować się domem itd. W związku z tym że dość dużo przytyłam w krótkim czasie udałam się do lekarza celem zbadania tarczycy. Tarczyca nie wykazuje żadnych zmian a poziom hormonów jest wręcz książkowy. Ale….. wspomniałaś o stresie i trafiłaś- zostałam skierowana na badanie poziomu kortyzolu (hormon stresu – który to czasami powoduje właśnie takie efekty). Wynik już mam ale nie analizuję go na Google- bo od tego jest lekarza, a ja wizytę mam za miesiąc – dostałam dietę 1200 kalorii do której to jakoś nie mogę się przełamać a która tez ma być poniekąd wyznacznikiem czy czasami zbyt wiele nie jem. po konsultacji uczynię notatki z dokładnymi miarami ile, jak, co i kiedy jem. Jeszcze raz dziękuje.

    • Witajcie kochani ja swoją przygodę z p90x zaczęłam w tym roku w sumie dzięki tobie EWelino.Szwagierka powiedziała mi o twojej stronie po takich rezultatach nie mogłam czekać. Wcześniej robiłam Mel B oraz ćwiczyłam z Chodakowska, nuda cały czas to samo to nie dla mnie. Ukończyłam p90x z bardzo dobrym rezultatem 15 cm mniej w talii :)na wagę nie wchodziłam także w kg nie mogę powiedzieć, ponieważ wiem o tym,że moje mięśnie są cięższe od tłuszczu (nie chciałam się denerwować)np ważyłam 58 kg a później 64kg to bym się zdenerwowala, dlatego czasami lepiej nie wiedzieć :)))).Teraz mam zamiar zacząć insanity, a później p90x3 wszystkie programy już mam od poniedziałku do dzieła. Tak wkreciłam się w ćwiczenia, że mogłabym non stop je robić to moje pozytywne uzależnienie. Także kochana. Ewelino dziękuję Ci bardzo to wszystko dzięki Tobie.Pozdrawiam wszystkich i życzę wytrwałości i powodzenia Natalia. :))))))))

  19. Nie wiem czy to chwila kryzysu( jestem w trakcie Insanity, tj. 2 miesiącu) i zapragnęłam odmiany. Les Mills Combat za pierwszym razem wydawał się interesujący(sztuki walki hell yeah!), jednak na krótko. Jak na razie przyglądam się bacznie, poczytuję opinię i pozwoliłam sobie wypróbować P90X3 ( tj. jak dotąd zrobiłam Total Synergetic i AgilityX.. i niestety nie, nie posiadam drążka x.x) ale nie powalił mnie. Zastanawiam się czy jednak nie spróbować z klasykiem, czyli P90X. Z Insanity jest o tyle problem, że zaczęły mi siadać stawy kolanowe a moim celem nie jest redukcja a siła/ wytrzymałość. Z pewnych względów nie podjęłam się jak dotąd chodzenia do klubu na siłownię(ok, jestem zalęknioną, pełną kompleksów osobą). Chciałabym zapytać się autorki bloga, tj. Ciebie o Twoje odczucia odnośnie p90x3: czy jednak nie kombinować i skończyć insanity a potem jednak przekonać się do P90X3 czy może lepiej sięgnąć po P90X? Jak wspomniałam moim celem nie jest redukcja a siła i wytrzymałość. Przy czym niestety.. przez nieodpowiednią dietę, tj. nazbyt restrykcyjną i częstym łączeniem Insanity z dodatkowymi ćwiczeniami( chciałam wprowadzić w życie na raz elementy kalisteniki+ split) nieco przeciążyłam..(chyba)organizm Y.Y
    B.

  20. Witajcie kochani jestem po 3dniu ćwiczeń insanity, czad bardzo mi się podobają super są idzie się zmęczyć i to jeszcze jak, ale na koniec czuje się fantastycznie. P90x za mną także trzeba spróbować czegoś nowego. Polecam naprawdę insanity. Odezwę się jeszcze opisać o moich efektach. Pozdrawiam i życzę wytrwałości i powodzenia. Pozdrawiam Natalia

  21. Witajcie na samym początku chce podziękować tobie Ewel, bo moja przygoda z p90x zaczęła się dzięki tobie. Szwagierka wysłała mi twoje zdjęcia nie zastanawiając się długo zaczęłam ćwiczyć. Moja przygoda z ćwiczeniami zaczęła się od Ewy Chodakowskiej ale monotonia to nie dla mnie, później Mel B aż wkoncu p90x co było strzałem w dziesiątkę. Ukończyłam p90x z bardzo dobrym rezultatem z czego jestem dumna. Teraz jestem w trakcie Insanity, dwa tygodnie za mną. Co najlepsze ćwiczenia stały się moja pasja w sumie od czterech lat coś robię. A jeszcze 4lata temu kto by pomyślał że będę tak aktywna osobą, także moja droga dziękuję. Pozdrawiam wszystkich i życzę wytrwałości i dążenia do celu. Dzięki. Pa. :)))))

  22. Witam za mną już prawie 8 tygodni insanity z czego jestem bardzo dumna. Polecam te ćwiczenia są naprawdę niesamowite, a spocić się idzie jak cholera. Ogólnie pracuję 11 godzin dziennie, także ćwiczę dopiero o godzinie 19.00 dla mnie to nie problem.Zastanawiam się tylko czy jedząc o godzinie 20.00 lub 20.30 białko wiem ze napewno nie przytyje, ale chodzi mi o to ze waga w miejscu a cm uciekają.Mięśnie ważą więcej jak tłuszcz ale chciałabym trochę schudnąć jakieś 7 kg a ćwiczę w sumie pracę też mam fizyczna a tu nic. Proszę o jakąś dobrą radę z góry dziękuję i pozdrawiam oraz życzę wytrwałości i dążenia do celu.

  23. Witajcie za mną insanity wow poezja. Efekty super ale to jeszcze nie to. Mam zamiar powtórzyć insanity jeszcze raz ale dam mięśnią trochę odpocząć. Polecam te ćwiczenia są super ekstra wystrzałowe. Pozdrawiam wszystkich i życzę wytrwałości i dążenia do celu. :)))))))

  24. Hej, Ewelinka! Strasznie się cieszę, że Cię znalazłam na YT.🙂 Nie miałam pojęcia, że masz bloga! Dżizas, bym wiedziała, napisałabym prawie rok temu.🙂 Ja od ponad 10-ciu miesięcy ćwiczyłam mikstury na YT, ale dopiero tydzień temu natknęlam się na P90X3. O Tonym wiedziałam już dawo temu, ale nie chciałam poświęcać aż godziny (lub ponad) dziennie na trening. Ogólnie, podczas całej mojej przygody, wróciłam do wagi sprzed czasów liceum, jestem silniejsza, szczęśliwsza i podzielam nawet Twoje ochy i achy nt. USA, bo obecnie jestem jakieś 4 godziny drogi od Vegas.😉 Myślałam, że po tak długim czasie nic już nie ma prawa mnie zaboleć, a Tony przywrócił smak kwasu mlekowego moim mięśniom.😉 Absolutnie FANTASTYCZNA sprawa. Powiedz no mi, kochana, czy Ty podążasz za ich planem żywieniowym, czy sama sobie jesz „czysto” według własnych przepisów? Ja sobie grzeszę od czasu do czasu, ale staram się być OK 80% czasu. I jem to, co zdrowe, starając się jeść 4-5 razy dziennie zdrowo, owocowo i warzywnie.🙂

Skomentuj

