I am back

this is it…

Stalo sie. Melduje sie z ziemi ojczystej.

    Naladowana po brzegi skrajnymi emocjami, ktore od Radosci po Smutek oraz Strach przepychaja sie na lokcie rozwalajac moj stan emocjonalny.

Rozczulac sie nad soba napewno nie bede. Nie jestem ofiara! Jestem Figterem……….TAK…..” Jestem Fighterem…Jestem Fighterem…” powtarzam to niczym mantre za kazdym razem kiedy patrze w oczy swoich corek…..

Jednak niech moja postawa Was nie zmyli…..ostatnie 8 miesiecy bylo sinusoida Upadkow oraz Powstan……Byly momenty, kiedy jedyne o czym myslalam to nawalenie sie wieczorem kiedy corki w koncu zasna……Demony dawno uspione na nowo zbieraly zniwa….. Ale Hey! Najwazniejsze jest to, ze jest 1:0 dla Ewel Rises lol

Mimo problemow, staralam sie cisnac z treningami…..jednak nie bede Was sciemniac, ze swiecilam przykladem.

W chwili obecnej…..szczerze? Czuje sie jak dzikie zwierze wypuszczone z klatki. Chce przezywac wszystko bardziej, mocniej, intensywniej……Chce popelniac bledy……Chce w koncu robic to na co mam w danej chwili ochote….Chce przestac w koncu marzyc, chce zyc marzeniami! I nazwijcie mnie pieprzona romantyczka……Wali mnie to! Ja Wam jeszcze pokarze…..hehe ( Ciiiiiiii……ja tylko tak krzycze by moc Samej uwierzyc w to, ze tak bedzie…hehe Taka moja forma terapii )

Chce nadrobic 10 lat swojego zycia, ktore dla tak wielu wydac by sie moglo zyciem idealnym…….pssssss To, ze na zdjeciu stoi przytulony do mnie, usmiechniety, przystojny Klunej a w backgroundzie jest Statua Wolnosci badz palmy na Malediwach wcale o niczym nie swiadczy.  Ludzie niestety widza jedynie wierzcholek gory lodowej…… Z checia wymienie Kluneja na „Kowalskiego”, ktory bedzie partnerem a nie dyktatorem.

Wiec jezeli masz od 30 do 40 lat, nie jesz miesa, trenujesz przynajmniej 5x w tyg, masz dziary, brode…..kochasz dzieci i zwierzeta……zapraszam na priv….hehehehe Fuck! Ale podnioslam sobie poprzeczke hehe Czeka mnie Death by samotnosc🙂

Kazdy mi cisnie, ze jestem szalona wracajac do Polski z kraju gdzie jako samotna matka moglabym godnie zyc nie muszac ciezko pracowac……..gdybym kierowala sie w zyciu tylko pieniedzmi, nigdy nie odeszlabym od meza. Bedzie co ma byc. Oby dzieciaki glodne nie byly i mialy co na tylek wlozyc….wsio…Ja ze swojej strony bede robic wszystko by rozkrecic fotografie i moc w koncu zarabiac na tym hajs. Wiec mam nadzieje, ze sa tam tacy, ktorzy z checia zaplaca za moje prace. https://www.flickr.com/photos/105017827@N03/

Wiec…….Robale Moje…..Witam Was ponownie……Jezeli chcecie byc swiadkami mojej drogi……..Zapraszam……Jednak nie oczekujcie, ze bede pisac o mega nowinkach w fitnessie, kolorowych staniczkach i najnowszych modelach Nike’ow…..no chyba, ze bedzie tyczylo to Beachbody od ktorego przeciez wszystko sie zaczelo🙂

Ps. Dziekuje za Wsparcie

image

image

 

Zderzenie z Shaunem T po 4 tyg przerwie🙂

image

 

image

 

 Jeszcze nie rozpakowana…..

image

 

 

6 thoughts on “I am back

  1. Fajnie, że jesteś i to z powerem. Tak wielkie wsparcie dajesz z siebie innym – może i Tobie można jakoś pomoc? Może coś potrzebujesz?

  2. Witamy Ciebie również Kochana 💕 Z takimi pokładami siły, energii i motywacji (odejście od męża o tym zdecydowanie świadczy) dasz na pewno radę🙂 A na pewno Twoje grono „fanek” będzie Cie w tym wspierać😀 w tym oczywiście ja. Buziaki Kochana 💞

  3. Trzymam kciuki i życzę powodzenia ……….my kobiety mamy bezcenną intuicję …..gdzies pod skorą czulam że wlasnie na takim zakrecie jesteś ……..jesteś silną mądrą babką ,dasz sobie radę!!! w dodatku jesteś piękną kobietą i pięknym człowiekiem ……wiem że dobro wraca do dobra więc jestem pewna iz wszystko będzie dobrze

Skomentuj

