Kazdego dnia, zaraz po przebudzeniu powinno sie jak mantre powtarzac…….” Bede dzis  Zajebisty(a)!, Bede dzis Kozakiem!”     ( szczegolnie w takie jesienno-zimowe dni, kiedy pogoda jest glownym demotywatorem w byciu przezajebistym 🙂 )

Kiedy kazdego dnia wmawiasz sobie, ze jestes do niczego, ze znowu nie poradzisz sobie z jakims zadaniem, badz problemem, czy nawet na treningu stojac przed mega wyzwaniem, ciagle wmawiajac sobie, ze NIE DASZ RADY…..tak wlasnie bedzie! NIE DASZ RADY! Twoj umysl jest jak miesien, kiedy chcesz zgiac palce u dloni, zginasz palce, twoja mysl automatycznie wspolgra z miesniem, ktory wykonuje prace. Tak samo jest z umyslem, swiadomoscia, jezeli wmawia sie sobie same negatywne mysli, to tak wlasnie bedzie. Umysl, swiadomosc idzie wytrenowac, ale do tego potrzeba CHECI i WIARY.

Kiedys mialam z tym ogromny problem…….wmawialam sobie, ze do niczego w zyciu nie dojde poniewaz nie skonczylam zadnej szkoly wyzszej. Uwazalam, ze mierzy sie czlowieka miara tego jakim papierkiem moze sie pochwalic. Za duzo tracilam energii na zasatnawianiu sie co mysla o mnie inni. Jakby Opinia o mnie mowila kim tak naprawde jestem. Nie jestem swoja Reputacja, Reputacja jest tym co mysla o mnie inni…..Dzieki Bogu nauczylam sie odizolowac od tego stanu….nie jestem juz malo znaczaca „planeta” jestem Swoja potezna „galaktyka” 🙂

W momencie kiedy dotarlo do mnie, ze wszytsko to, co mnie spotyka, czego doswiadczam, zalezy tylko od mojego nastawienia, moje zycie zaczelo sie zmieniac. Zrozumialam co jest w zyciu wazniejsze a co jest mniej wazne. Wyzbycie sie egoizmu, zawisci, nabycie pokory, bezinteresonej pomocy innym……to uratowalo mnie od bycia Nijaka, Smutna, Zakompleksiona.

I tak pomalu zaczynalam wierzyc w swoje zdolnosci……jak fotografia badz relacje z drugim czlowiekiem. Myslalam, ze nigdy nie bede mogla nazawac sie profesjonalnym fotografem poniewaz nie ukonczylam ASP, albo ciagle poczucie winy, ze „pomagam” ludziom, ktorzy trenuja P90X badz inne programy z Beachbody nie majac zadnyc uprawnien. Teraz? Czuje sie w koncu wolna. Wmawiam sobie kazdego dnia, ze bede zajebista, ze dam z siebie wszystko, czy to zmierzajac sie z fotogafia, ktorej tak naprawde czlowiek uczy sie cale zycie badz stojac nad sztanga, ktora jest obecnie moja zmora….. Co najwazniejsze przestalam  przejmowac sie opinia innych.

I tak? Zalozylam swoja strone internetowa….SAMA…gdzie utworzeznie bloga bylo dla mnie mega wyzwaniem…hehe Moj Fanpage, Poland Power ma ponad 3tys lajkow, zaczelam dostawac powazne zlecenia……..oraz co jest nowym, wspanialym newsem, rozpoczynam niedlugo szkolenie na personalnego trenera, co bedzie kolejnym zajebistym wyzwaniem…..Bo dlaczego  nie?  Teraz wiem, ze wyzbycie sie wszelkich lekow, obaw, niewiary, jest kluczem do robienia RZECZY NIESAMOWITCH.

Wiec Robale……..BADZMY PRZEZAJEBISCI!

Spot reklamowy nad ktorym pracuje razem z bratem

Moja strona internetowa, ktorej daleko do perfekcji 🙂

http://http://ewelinaghodsiphotography.com/

Moje wypociny

http://https://www.facebook.com/polandpow/?fref=nf

Badz Przekozakiem!

4 uwagi do wpisu “Badz Przekozakiem!

    • Dziękuję Ci Ewel za tak potrzebne mi dzisiaj słowa ☺ codziennie zmagam się ze strachem, niepewnością własnych możliwości. Uzależniam swoje życie od kogoś, cudzych opinii. Czas zacząć być kozakiem każdego dnia, nawet jeśli trzeba będzie iść w pojedynkę. Czas zacząć żyć, a nie czekać nie wiadomo na co.

  1. Witaj.Bardzo cię proszę powiedz jakiego modelu pulsometru/zegarka używasz? Bardzo mi zależy na odpowiedzi. Z góry dzięki.P.S Kobieto podziwiam cię 🙂

  2. Droga Ewelino,
    dziwi mnie,że bierzesz się za trenera personalnego, nie potrafisz technicznie wielu ćwiczeń a pchasz sę w tą dzialkę.
    Szukasz sposobu na siebie? zostan przy fotach, moze masz charyzmę,ale rozpierdala mnie jak ktoś robi sobie trenera, a wiedzę ma znikomą

Dodaj komentarz